Co kdybych vám řekl, že ve zlepšení zákaznické zkušenosti (Customer Experience) najdete víc úspor a zisku, než v optimalizaci kampaní? Po 15 letech v digitálu jsem uvěřil v sílu pochopení Customer Journey a optimalizace Customer Experience. Jste připraveni na „nový obor“, který konkurence ještě neobjevila?
Zákaznická cesta a zkušenost začíná prvními impresemi reklam, pokračuje přes vaše sítě, webové stránky a další touchpointy, navazuje konverzními trasami a přes leady a objednávky pokračuje k poprodejní komunikaci a péči. V ideálním případě končí opakovanými prodeji a zkušeností tak skvělou, že se o ni zákazník rád podělí a stává se vaším neoficiálním obchodníkem.
Máte zmapované a změřené, co vše se po této cestě děje? Kde s vámi zákazníci mluví (nebo se o to snaží)? Jak se jim to daří? Jak se u toho cítí? Co je trápí? Jaký dopad to má na váš výkaz zisků a ztrát? Co je potřeba zlepšit pro lepší výsledky? A víte jak konkrétně to zlepšit? Pokud odpovědi spíše neznáte nebo tápete v realizaci, jsem váš člověk.
Specializuji se na malé a střední firmy, které téma Customer Experience teprve objevují. Neví kde začít. Potřebují naučit, jak zákaznickou zkušenost změřit, zlepšit a zpeněžit.
Pomáhám online byznysům:
Kooperativa, EquaBank, Nestlé, Mountfield, Kentico nebo Česká televize jsou typičtí klienti, pro které řeším konzultace či mentoring interních týmů.
Mobil: | 773 927 292 |
---|---|
Email: | lukas.pitra@gmail.com |
Web: | www.lukaspitra.cz |
Facebook: | lukaspitra |
LinkedIn: | lukaspitra |
Twitter: | lukaspitra |
Skype: | lukas.pitra |
Účet: | 1152646016/3030 |
IČ: | 88700020 (plátce DPH) |
DIČ: | CZ8402040174 |
Lukáš je jeden z mála českých konzultantů, který má opravdu hluboké znalosti ze všech oblastní internetového marketingu. Díky tomu dokáže být klientům oporou a výraznou pomocí v růstu. Lukášův přínos však není v tom, že svoji práci přinese klientům na stříbrném podnose v podobě hromady těžko využitelných analýz, ale v tom, že klienty naučí nad věcmi správně přemýšlet a správně je dělat. Úspěch si tedy musíte odmakat – ale přesně to na jeho práci skutečně oceníte. Mnoho lidí se mě ptá, jak se s Lukášem spolupracuje a jaký je. Tak tedy stručně: nikdy se nestane, že by nedodržel domluvený termín, je zkušený praktik (vše co vám doporučí, má podloženo praxí, čísly a daty), práce, kterou pro vás udělá, se vám mnohonásobně vrátí, je upřímný a na nic si nehraje. Spolupracovat s ním je radost a mnoho se od něho naučíte. Lukáš je přesně ten typ člověka, kterého bych chtěl mít na každém projektu v týmu.
jednatel Proof&Reason