Na volné noze - portál nezávislých profesionálů


Na volné noze > Katalog > Eva Illésová, MA

Eva Illésová, MA

specialistka na marketing v sociálních sítích Facebook, Twitter aj.

Eva Illésová, MA

Profesionální marketingový servis pro maximální využití možností internetových sociálních sítí Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, YouTube & Foursquare:

  • poradenství – jednorázové či pravidelné konzultace problémů a pomoc s definováním komunikační strategie; problematika nastavení, správy a zabezpečení firemních profilů, pořádání soutěží, krizová komunikace, využití PPC reklamy atd.
  • školení, kurzy a přednášky – na míru šité intenzivní kurzy, přednášky, workshopy a individuální výuka pro firemní zákazníky i širokou veřejnost, správce Facebook stránek a všechny úrovně pokročilosti
  • správa stránek a profilů – komunikační strategie pro sociální sítě, založení a nastavení profilu, tvorba a publikování obsahu, diskuse, pořádání soutěží, statistiky a reporty; spolehlivý a proaktivní přístup

Univerzitní vzdělání v oboru klasických a digitálních médií na nizozemské Leiden University a na Západočeské univerzitě v Plzni, diplomová práce na téma Facebook v univerzitním prostředí. Také přednášková činnost na VŠE v Praze a letos účast jako porotce v prestižní soutěži WebTop100 (12. ročník).

Bohaté zkušenosti s marketingem v sociálních médiích, mj. jako administrátorka úspěšných Facebook a G+ stránek Reebok, Aukro, Aukro móda, Google Česká republika, ETA, Pečeme s Etou, Astrocentrum, Sociální sítě, Favorit a dalších. Firemní klienti jako například Accenture, Holcim, Liftec, Singletones, Happy House Rentals a také neziskové projekty TEDxPrague, Anifilm nebo Divadlo Archa.

Status:

k vašim službám

Působnost:

celá ČR

Kategorie katalogu:

Ukázky práce:

G+ profil stránky Google Česká republikaAUKROFacebook stránka EtaFavorit Facebook stránkaZáložka kampaně "Testuj Etu"
Zobrazit všech 34 náhledů této galerie >

Proč by měla být vaše firma na sociálních sítích?

Sociální sítě a především Facebook nabízejí prostor pro utváření aktivní komunity kolem libovolného tématu, umožňují komunikovat a sdílet obsah. Propagaci lze dobře cílit a má dlouhodobý účinek. Hlavní výhody:

  • zviditelnění firmy, jejích produktů, akcí, novinek a zajímavostí
  • budování dobrého jména a důvěry
  • možnost oslovení nových i stávajících zákazníků
  • účinná reklama zaměřená na cílovou skupinu
  • interaktivní komunikace mezi zaměstnanci firmy a zákazníky
  • vznik komunity s přátelskou a otevřenou atmosférou
  • lepší porozumění zvyklostem a měnícím se potřebám zákazníků
  • snadné kontaktování firmy při řešení konkrétního problému
  • možnost měření úspěšnosti pomocí analytických nástrojů

Příklad náplně komplexního školení pro Facebook:

  • fungování, výhody a nevýhody sociálních sítí, princip fungování Facebooku
  • založení a aktualizace osobního profilu
  • vytváření a správa seznamů přátel
  • nastavení soukromí a zabezpečení, včetně problematiky autorizace aplikací a her
  • práce s Facebookem prakticky, publikování, použití téhož obsahu v jiných sítích
  • výhody a nevýhody firemních stránek
  • typologie uživatelů Facebooku
  • vytváření strategie pro sociální sítě
  • založení a nastavení firemních profilů
  • praktické tipy a informace ke správě a propagaci firemních profilů
  • sledování statistik, vyhodnocování
  • krizová komunikace, rizika
  • problematika pořádání soutěží
  • placená PPC reklama na Facebooku

Přednášková činnost

Kontaktní informace

Eva Illésová, MA
Vltavská 2
Praha 5
150 00
Mobil:777 331 118
Email:eva@illesova.cz
Web:www.illesova.cz
(tj. adresa této stránky)
Skype:Skype status evi.lly
Facebook:Facebook socialnisite
Twitter:Twitter socialnisite
LinkedIn:LinkedIn evaillesova
:71957332

Doporučení z první ruky

Navštívil jsem přednášku Evy Illésové na Vysoké škole ekonomické a musím říci, že mne velmi zaujala. Eva působila profesionálně, připraveně, sršela nápady... Proto jsem následně Evě nabídl spolupráci s Accenture. Eva měla za úkol seznámit pracovníky oddělení náboru a marketingu se sociálními sítěmi a nastavit vnitřní procesy tak, aby sociální sítě napomáhaly účelům náboru a komunikace. Eva odvedla svoji práci skvěle, rychle se zorientovala ve složité situaci globální firmy, velmi pečlivě připravila řešení na míru, které respektovalo všechna specifika společnosti Accenture a její cílové skupiny na sociálních sítích, přinesla spoustu cenných doporučení i nad rámec zadání úkolu a hlavně dokázala motivovat všechny členy týmu, aby přispěli svými zkušenostmi. Evu jednoznačně doporučím pro její profesionalitu, aktuální přehled v problematice sociálních sítí a nesmírnou kreativitu.
Jiří Kadleček
Marketing & Communications team Accenture

2005 – 2014 © Robert Vlach Mapa portálu ~ Ochrana soukromí ~ Sledování novinek Facebook Twitter LinkedIn Google+ RSS