Na volné noze - portál nezávislých profesionálů


Na volné noze > Katalog > Eva Kneblová

Eva Kneblová

marketérka se specializací na dotazníky, průzkumy a analýzy trhu

Eva Kneblová

Nabízím profesionální marketing zaměřený na dotazníková šetření, průzkumy a analýzy trhu a strategický marketing, s přesahem do marketingové komunikace.

  • Tvorba a revize dotazníků – Navrhnu dotazníky se správně naformulovanými otázkami i odpověďmi. Zreviduji a otestuji vaše stávající dotazníky.
  • Marketingové průzkumy – Provedu komplexní analýzu trhu včetně interpretace dat.
  • Marketingové strategie a doporučení – Poradím, komu přesně nabízet nový produkt nebo službu, jak komunikovat jejich výhody a kde o nich dát vědět, na co se zaměřit ve vztahu k cílovým skupinám.
  • Reklamní texty – Pomohu vám s marketingovým využitím průzkumů a analýz (sepíši tiskovou zprávu, PR článek, vytvořím prezentaci nebo text infografiky).

Mám univerzitní vzdělání a přes 10 let praxe v marketingu a průzkumu trhu, jak v agenturním prostředí, tak v menší české i velké nadnárodní společnosti. Dobře ovládám angličtinu a průběžně si doplňuji vzdělání v oboru.

Status:

k vašim službám

Působnost:

celá ČR

Kategorie katalogu:

Ukázky práce:

Sněhová guerillaInteraktivní ročenka za rok 2011Článek shrnující některé závěry uchazečského průzkumu

Rozhovor pro Na volné noze

Jaký bude postup při tvorbě dotazníku?

  1. Společně probereme cíle průzkumu.
  2. Seznámím se s vaší společností, kdo jsou vaši zákazníci a konkurenti, abych mohla vaše potřeby vnímat v širších souvislostech.
  3. Pobavíme se o tom, jakým způsobem budete sbírat data.
  4. Navrhnu první verzi dotazníku, ze které budeme vycházet.
  5. Společně zhodnotíme, zda dotazník umožní zjistit vše, co potřebujeme.

Profesní historie a reference

  • na volné noze od roku 2014
    • práce na průzkumech pro KPMG Česká republika, KPMG CEE (Pulse of Economy)
    • pokračující spolupráce v oblasti průzkumů pro VUT v Brně
    • práce na koncepci, webeditoring a správa sociálních sítí webu pro fanoušky vědy a techniky www.zvut.cz
    • tvorba marketingových textů pro projekt agentury Czech Tourism
    • průzkum pro Moštárnu Hostětín
    • mentoring HR marketingové strategie
    • mentoring B2B marketingové strategie pro 3* hotel a další
  • hlavní zaměstnavatelé:
    • KPMG Česká republika, Marketing and Communications Specialist, zaměření na HR marketing, editorka interního časopisu
    • Vysoké učení technické v Brně, specialistka pro strategický marketing, nastavování marketingové strategie pro jednotlivé cílové skupiny a její naplňování, benchmarking
    • agentura strategického marketingu a výzkumu trhu Brand Brothers, marketingová specialistka a projektová manažerka, práce pro řadu českých i nadnárodních společností na různých druzích výzkumu
  • podílela jsem se také na řadě menších projektů, např. učebnici popularizující společenské vědy, moderování focus groups, výzkumu v oblasti talent managementu aj.

Absolvované odborné kurzy

  • Market Research Academy, modul Advanced, dvouměsíční kurz pro odborníky z praxe zaměřený na různé metody výzkumu trhu a jejich využití v marketingovém řízení, certifikát
  • Google Analytics, Jan Tichý, Medio Interactive
  • Marketing sociálních sítí, Centrum manažerského rozvoje
  • Digitální reklama roste. Rostete s ní?, Media Age Marketing Centrum
  • Psaní pro web a on-line copywriting, H1
  • Internetový marketing, H1
  • Marketing CIMA A, Český institut pro marketing, mezinárodní certifikát Marketingový manažer
  • Firemní komunikace a řízení reputace, kurz spoluorganizovaný APRA, včetně absolvované stáže v PR agentuře

Kontaktní informace

Eva Kneblová
Banskobystrická 2072/178
Brno-Řečkovice
621 00
Mobil:776 218 544
Email:eva@marketacka.com
Web:www.marketacka.com
Facebook:Facebook jaknapruzkumy
LinkedIn:LinkedIn marketacka
:02362945

Doporučení z první ruky

Eva Kneblová u nás pracovala 4 roky, z toho 2,5 roku měla na starosti marketingové aktivity celého VUT v Brně. Za dobu jejího působení vznikla řada velmi atraktivních projektů, které měly pozitivní dopad na image VUT v Brně. Jsme proto rádi, že můžeme využívat jejích schopností i nadále, byť už jen formou externí spolupráce. Kromě vysoké míry kreativity a její schopnosti okamžitě vniknout do problémů si na Evě cením zejména toho, že vidí věci v souvislostech (v praktickém marketingu využívá svého sociologického vzdělání) a pracuje často daleko za hranicemi zadaného úkolu. Na kvalitu jí odvedené práce se můžeme spolehnout, stejně tak na to, že v případně potřeby zpracuje požadovaný úkol v kriticky krátké době, a přesto bezchybně.
Jitka Vanýsková
tisková mluvčí VUT v Brně

2005 – 2016 © Robert Vlach Mapa portálu ~ Ochrana soukromí ~ Sledování novinek Facebook Twitter LinkedIn YouTube RSS