Na volné noze - portál nezávislých profesionálů


Na volné noze > Katalog > Ing. Hana Rolincová

Ing. Hana Rolincová

marketingová manažerka

Ing. Hana Rolincová
Ing. Hana Rolincová - logo

Profesionální a komplexní služby pro nízkonákladový marketing malých a středních firem se zaměřením na průzkum trhu. Marketingová strategie a reklamní plán včetně realizace každé jednotlivé reklamní kampaně, firemní komunikace pro dobré vztahy s veřejností neboli PR, webové stránky a související online marketing pro využití potenciálu internetu. Odborné vzdělání v oboru podniková ekonomie a management na VŠB Ostrava a nepřetržitá praxe v oboru od roku 2003.

  • marketing – průzkum trhu → cílové skupiny → marketingová strategie → reklamní plán a rozpočet → sjednocení loga a firemní image → reklamní kampaně → měření účinnosti kampaní
  • kampaně – stanovení cílů → originální nápady → schválená koncepce kampaně → kalkulace a rozpočet → výběrové řízení na dodavatele → dohled na proces realizace → reklamy, propagační materiály, firemní tiskoviny, letáky, katalogy…
  • internet – doladění firemní webové stránky → SEO optimalizace pro vyhledávače → budování zpětných odkazů → PPC kampaně ve vyhledávačích (Google AdWords, Seznam Sklik) → měření návštěvnosti a konverzí
  • vztahy s veřejností – formulace vize, poslání a hodnot firmy → komunikační strategie → plánování PR aktivit → kontakty s médii a novináři → tiskové zprávy a konference
  • poradenství – dlouholeté zkušenosti → konzultace akutních situací a problémů → zpracování dokumentace pro navazující činnosti → nezávislé audity

Status:

k vašim službám

Působnost:

celá ČR

Kategorie katalogu:

Certifikace:

Certifikace CIMA B

Marketing podle Hany Rolincové

  1. Je marketing pro firmu skutečně tolik důležitý?
    Jsem o tom 100% přesvědčena. Každá firma, od nejmenší po globální, potřebuje marketing. Rozdíl je pouze v používání zdravého rozumu a uvážlivém vynakládání finančních prostředků firmy. I velká firma může mít kvalitní vizitku za 0,80 Kč. Velké firmy nepotřebují vizitky za 3,50 Kč jen proto, že jsou lídrem na trhu. Základním pravidlem je efektivita.
  2. Co může firmě marketing přinést?
    Profesionální a laický marketing se zásadně liší. Profi marketing chápu jako značně široký a komplikovaný obor. Z toho plyne, že o marketingu nemohou rozhodovat všichni. Není to obor, kterému by laici rozuměli a mohli jej úspěšně aplikovat. Přenechání marketingu odborníkovi může vaší firmě přinést:
    • udržení a upevnění stávajících zákazníků
    • získání nových zákazníků
    • rozšíření podnikání o nové produkty a služby
    • snížení podnikatelského rizika
    • zvýšení prosperity firmy
    • úspory peněz oproti postupu pokus-omyl
  3. Není marketing příliš drahý? Můžu si jej vůbec dovolit?
    Odpovídám, že musíte. V čem je tedy zakopán pes? Marketing můžeme dělat všichni v jakémkoli rozsahu. Klíčem je ale účelně vynakládat finanční prostředky, které máme právě k dispozici. Reklamní kampaň by měla být měřitelná.
  4. Jak tedy s marketingem začít?
    Základem všeho je jasná strategie, roční rozpočet a plán, který definuje marketingové cíle vaší firmy a optimální prostředky pro jejich dosahování.
  5. Proč vás baví marketing?
    • miluji čísla
    • jsem pro změny
    • mám ráda výzvy
    • umím dosahovat dobrých výsledků za malé peníze
    • dokážu pracovat se zákazníky a přesvědčit je, proč mají nakoupit právě u vás
    • ve svém slovníku nemám zařazeno slovo nejde, zato denně používám větu Jak to udělat jinak?

Slova vás ale nepřesvědčí tak jako činy, tak proč to nezkusit? Proč si nezavolat marketéra na odbornější povídání u kávy? Za zkoušku nic nedáte, úvodní konzultace je zdarma.

Pár námětů k zamyšlení závěrem:

  1. Reklama není marketing.
  2. Nejlepší marketingová agentura není zárukou úspěchu na trhu.
  3. Ředitel podniku nepotřebuje vědět, zda mašličky na obálkách budou růžové :-)

Kontaktní informace

Ing. Hana Rolincová
Rolincova marketing s.r.o.
Palackého 1469
Hranice (Olomoucký kraj)
753 00
Mobil:608 003 373
Email:rolincova@rolincovamarketing.cz
Web:www.rolincovamarketing.cz
www.hanarolincova.cz
(tj. adresa této stránky)
Skype:Skype hana.rolincova
Facebook:Facebook rolincova.marketing
Účet:251101252 / 0300 (ČSOB)
:29441340 (plátce DPH)
DIČ:CZ29441340

Doporučení z první ruky

Potvrzuji, že od 16. 5. 2011 marketingová manažerka Hana Rolincová a firma Rolincova marketing, s.r.o. pracují pro přední mezinárodní agenturu ve výzkumu Ipsos Tambor, s.r.o. Potvrzuji, že díky této spolupráci bylo dosaženo následujících výsledků: 1. Firma Rolincova marketing, s.r.o. spolupracovala na několika projektech v rámci celého území ČR. Dnes můžeme deklarovat již přes 55 úspěšně realizovaných a dokončených projektů! 2. Jeden ze stěžejních projektů je pro firmu Kaufland Česká republika, v.o.s., spolupráce byla rozvíjena již od pilotního projektu. V současnosti tak bylo realizováno již 35 úspěšně dokončených projektů. Hana Rolincová vypracovala celkový systém terénního průzkumu od náboru tazatelů, přes školení koordinátorů, po zpětnou kontrolu správnosti dat. Systém sběru dat je plně pod kontrolou naší firmy, a proto může být průzkum prováděn po celé České republice systematicky. Takto navržený systém je také velmi efektivní: je dosahováno vysoké kvalitativní úrovně sběru dat při nižších nákladech. Úspěšnou spolupráci plánujeme rozšířit i na území Slovenské republiky. 3. Na spolupráci s firmou Rolincova marketing, s.r.o. si vážím i opravdového zápalu pro věc, který přesahuje rámec povinností vyplývajících ze smlouvy. Potvrzuji, že spolupráce s firmou Rolincova marketing, s.r.o. je pro Ipsos Tambor, s.r.o. velmi přínosná. Odměna za její poradenské a marketingové služby se naší firmě několikanásobně vrátila. Firma Rolincova marketing, s.r.o. dokázala nejen zvýšit zisky společnosti Ipsos Tambor, s.r.o., ale zároveň přiblížit realitě některé smělé záměry naší společnosti.
Jan Polák
account director

2005 – 2016 © Robert Vlach Mapa portálu ~ Ochrana soukromí ~ Sledování novinek Facebook Twitter LinkedIn Google+ YouTube RSS