Na volné noze - portál nezávislých profesionálů


Na volné noze > Katalog > Mgr. Hripsime Zohrabyan

Mgr. Hripsime Zohrabyan

specialistka na PR a marketing, copywriterka a lektorka

Mgr. Hripsime Zohrabyan

Profesionální PR neboli public relations se zaměřením na vztahy s médii, tzv. media relations a marketing, zejména inbound marketing. Také školení PR a marketingu. Komplexní propagace firmy, značky nebo produktů, zahrnující tyto služby:

  • PR – zejména media relations a interní komunikace, psaní PR příběhů
  • inbound marketing
    • content marketing – tvorba obsahu užitečného pro čtenáře
    • texty pro web – zajímavé a optimalizované pro vyhledávače
    • copywriting – poutavé texty, které prodávají produkty a služby
    • sociální sítě – správa profilů na sociálních sítích (Facebook, Twitter, Pinterest…)
    • webová analytika – sledování pohybu návštěvníků pomocí Google Analytics
  • komunikační a marketingové strategie
  • e-mail marketing
  • event marketing – pořádání akcí

Univerzitní vzdělání v oborech žurnalistika a sociologie na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity. Perfektní čeština a plynulá angličtina, němčina a ruština. Vítězka soutěže Muniss 2013 s návrhem, jak oživit centrum Brna, účast na různých neziskových projektech. Praxe od roku 2008, mezinárodní klienti.

Status:

k vašim službám

Působnost:

celá ČR

Kategorie katalogu:

Pracovní zkušenosti

  • na volné noze – od roku 2014
  • Rh+ marketing – marketing a PR, 2013–2014
  • Meta IT s.r.o. – PR a marketingová manažerka, 2012–2013
  • Halas o.s. – hlavní stratég prodeje a marketingu a šéfredaktorka časopisu, 2009–2012
  • Youth for you(th) festival – PR konzultantka, 2011
  • New Europe – žurnalistka, stáž v bruselských novinách psaných anglicky, Belgie, 2010
  • Black Ice klub – PR, 2010
  • Národní divadlo Brno – PR, 2009

Co je inbound marketing?

Inbound marketing je soubor aktivit, které se snaží přivést návštěvníka, z nějž se stane spokojený zákazník. Oproti tradičním „outbound" aktivitám (billboardy, TV a rádio reklama, bannerová reklama) netlačí reklamu směrem k zákazníkům, ale získává jejich pozornost, přivádí je na web, a to většinou díky tvorbě užitečného a zajímavého obsahu. Inbound marketing hledá nejlepší cestu, jak z lidí, co danou firmu ještě neznají, udělat zákazníky, kteří ji budou dále doporučovat. Orientuje se na vysvětlení přínosu produktu, na obousměrnou komunikaci a snaží se zákazníka vzdělávat, bavit a zapojit.

Kontaktní informace

Mgr. Hripsime Zohrabyan
Slepá 29
Brno
613 00
Mobil:739 627 173
Email:hripsime.zohrabyan@gmail.com
LinkedIn:LinkedIn hripsimezohrabyan
:03039153

Doporučení z první ruky

Hripsime je ve své práci důsledná, cílevědomá a uvažuje strategicky. Redakční obsah dokázala propagovat na takové úrovni, která časopisu Halas zajistila dlouhodobou spolupráci s významnými inzerenty. Její důležitou vlastností je také kreativita, zadaným materiálům dávala stručnou a jasnou formu, která přitáhla pozornost. I proto byl průběh akcí pořádaných oddělením Sales and Marketing pod jejím vedením bezproblémový a pro redakci přínosný.
Veronika Gecová
redaktorka ve společnosti Vltava-Labe-Press, a.s.

2005 – 2016 © Robert Vlach Mapa portálu ~ Ochrana soukromí ~ Sledování novinek Facebook Twitter LinkedIn YouTube RSS