Na volné noze - portál nezávislých profesionálů


Na volné noze > Katalog > Jan Homola

Jan Homola

grafik a fotograf

Jan Homola
Jan Homola - logo

Jsem kreativní grafik a fotograf s dlouholetou zkušeností. Pomohu vám v těchto oblastech:

  • webová grafika – webdesign, bannery, newslettery
  • firemní identita – logo, tiskoviny a propagační materiály
  • sazba a DTP – katalogy, inzerce, billboardy, letáky, plakáty, obaly
  • produktové fotografie – ateliér v Brně, fotím na bílém pozadí, ztracené figuríny…
  • fotografie architektury – interiéry i exteriéry
  • virtuální prohlídky – v HTML5, i pro telefony a tablety
  • retuše, úpravy a manipulace s fotkami
  • kresby a ilustrace
  • animace a video

Spolupracoval jsem úspěšně s řadou klientů a těším se na spolupráci s vámi. Rád zkouším nové věci, nebojte se mě oslovit pro váš projekt.

Status:

k vašim službám

Působnost:

všude, kde je internet; osobně v ČR

Kategorie katalogu:

Ukázky práce:

Prospekt TERlifePoster – autorské foto + fotomanipulaceVizitky a voucher pro POSHmeKuchařské nože Güde | propagační tiskovinaProduktová fotografie Brno
Zobrazit všech 45 náhledů této galerie >

Kontaktní informace

Jan Homola [ mapka ]
kancelář
Úvoz 39
Brno
602 00
Mobil:737 827 015
Email:honza@delametodobre.cz
Web:honza.delametodobre.cz
Skype:Skype skypezany
LinkedIn:LinkedIn jhomola
:76479072 (neplátce DPH)

Doporučení z první ruky

S Honzou jsem pracoval již na několika projektech a budeme spolupracovat i nadále. Honzovou velmi silnou stránkou je dodržování termínů i přes to, že řada kreativních profesí se vymlouvá právě na tvůrčí proces, který je těžké časově odhadnout – Honzův odhad byl vždycky správný. Jako grafik dokáže velmi správně nasát myšlenku zadavatele a ještě se mi nestalo (jako u některých jiných grafiků, kteří kývali, že všemu rozumí), že bych si po dodání, byť prvního návrhu, řekl: „Co to jako je?“ Konstruktivní připomínky vždy citlivě zapracuje, ale na druhou stranu nenechá stvořit paskvil jen proto, že si to zákazník takto přál; klíčové myšlenky si dokáže vyargumentovat. Pokud to člověk vyloženě nepřežene nebo nedá špatné zadání, tak od Honzy neuslyší, že „to a to“ není v ceně a další verze bude stát „tolik a tolik“. Díky a těším se na další projekty.
Ing. Petr Novák
koordinátor projektů / marketingový specialista ve Vesper Homes

2005 – 2017 © Robert Vlach Mapa portálu ~ Ochrana soukromí ~ Sledování novinek Facebook Twitter LinkedIn YouTube SoundCloud RSS