Na volné noze - portál nezávislých profesionálů


Na volné noze > Katalog > Ing. Jindřich Fáborský

Ing. Jindřich Fáborský

pořadatel konference Marketing Festival, konzultant e-commerce, marketingu a event managementu

Ing. Jindřich Fáborský
Ing. Jindřich Fáborský - logo

Jsem zakladatelem a pořadatelem Marketing Festivalu, nejprestižnější české marketingové konference a jedné z největších akcí svého druhu v Evropě. Na prknech festivalu představujeme přední světové marketéry, které vybírám a oslovuji já osobně. Marty Neumeier, Avinash Kaushik, Larry Kim a řada dalších oborových celebrit i méně známých špičkových expertů včetně těch našich, českých, to je Marketing Festival.

Jak si asi umíte představit, každoroční pořádání tak velké akce mě prvních pár let vytížilo na 200 %. Nyní se díky ustálenému týmu mohu věnovat i jiným projektům: Nadačnímu fondu Dobrodění, veletrhu Ecommerce Expo a také poradenství pro e-commerce, marketingové strategie a pořádání eventů, což jsou oblasti, kterým skutečně do hloubky a prakticky rozumím.

Proč to dělám? Protože jako pořadatel, vyučující i jako konzultant jsem přesvědčen, že osvědčené know-how, postupy, procesy, strategie, kontakty, doporučení i zkušenosti by se měly sdílet a šířit dále. V rámci poradenství se sice mohu plně věnovat jen několika klientům ročně, nicméně pokud máte pocit, že byste mezi nimi měli být právě vy, budu rád, když mi napíšete.

Status:

k vašim službám

Působnost:

celý svět

Kategorie katalogu:

Ceny a smluvní podmínky

Poskytuji poradenství výhradně v oblasti e-commerce, marketingové strategie a pořadatelství eventů. Na další odbornosti případně rád doporučím prověřené kolegy konzultanty, včetně těch zahraničních. Mám kontakty na většinu české marketingové scény i na ty nejznámější marketingové profesionály z celého světa a dokážu velmi dobře doporučit, co a koho pro svůj projekt potřebujete. Minimální rozsah konzultace jednoduchého problému je 2 až 4 hodiny včetně analýzy, u firemních projektů pak 1 až 2 člověkodny naceněné individuálně podle zadání.

  • základní cena poradenství … 2.000 Kč/hod. + DPH 21 %
  • výjezd ke klientovi v Česku … 5.000 Kč/den + DPH 21 %
  • nenárokové slevy pro neziskovky a motorkářské projekty (moje srdcovka)

Profesní úspěchy a milníky

  • zakladatel a pořadatel Marketing Festivalu, největší a nejvýznamnější marketingové konference v Česku (od roku 2013)
  • zařazen do prestižního výběru 30 pod 30 časopisu Forbes (30 nejtalentovanějších Čechů pod 30 let, za rok 2016)
  • zakladatel Digisemestru, prestižního semestrálního studia digitálního marketingu (od roku 2015)
  • zakladatel společnosti Redding Events coby pořadatele průkopnického veletrhu Ecommerce Expo Prague 2018
  • porotce v prestižních cenách za nejlepší digitální kampaně European & US Search Awards (přístup k až 500 prezentacím vč. reportů, jako jediný Čech)
  • zakladatel a předseda Nadačního fondu Dobrodění, který pomáhá Domovu bez zámku v Náměšti nad Oslavou
  • vyučující předmětu Digitální marketing na Univerzitě Palackého v Olomouci i na Masarykově Univerzitě v Brně (2011–2015)

Kontaktní informace

Ing. Jindřich Fáborský
Marketing Festival s.r.o.
Renneská třída 12
Brno
639 00
Email:faborsky@gmail.com
Web:www.marketingfestival.cz
www.faborsky.cz
(tj. adresa této stránky)
Facebook:Facebook faborsky
Twitter:Twitter faborsky
LinkedIn:LinkedIn faborsky
:01646486 (plátce DPH)
DIČ:CZ01646486

Doporučení z první ruky

Když jsem Jindru poznal, byl to velmi dobrý PPC specialista, který zcela nezištně předával své know-how studentům na Univerzitě Palackého v Olomouci v rámci projektu JsmeMarketing. Od té doby se doslova za pár let vypracoval do pozice, kdy je hybatelem vzdělávání v digitálním marketingu v celé České republice. Úspěch Marketing Festivalu přitom není ani trochu nahodilý. Jindra vynakládá nemalé prostředky při objíždění velkých světových konferencí při hledání řečníků a inspirace. Tvrdě pracuje na tom, aby pak u vystupujících byly prezentace připravené dopředu a byla odladěna jejich kvalita. Jindra zbořil negativní doprovodné jevy, které české odborné konference doprovázejí. Prostě se rozhodl, že je ve svém podniku nechce mít, a tak je nepřipustil. Smeknout musím také před jeho perfekcionismem a snaze dát návštěvníkovi konference to nejlepší, přičemž se to někdy týká i detailů, které nejsou tak úplně doceněny, a ekonomicky proto někdy ani nedávají smysl. Jindra je excelentní marketér, především je to ale srdcař s asi největším drajvem a entuziasmem, jaký jsem kdy u někoho viděl. Navíc přes svůj hvězdný status v české marketingové komunitě neztratil pokoru a pořád stojí nohama na zemi. Je mi ctí, že mohu Jindru nazývat svým přítelem a vidět jeho růst z bližší perspektivy.
Petr Michl
šéfredaktor Marketing Journal

2005 – 2017 © Robert Vlach Mapa portálu ~ Ochrana soukromí ~ Sledování novinek Facebook Twitter LinkedIn YouTube SoundCloud RSS