Jako marketér a konzultant s 15+ lety zkušeností navrhuji efektivní markentingová řešení s reálnými výsledky pro firmy, e-shopy, podnikatele i organizace.
Mé portfolio zahrnuje standardní služby i moderní nástroje vč. chatbotu, PPC reklam, managementu sociálních sítí, analytiky či e-mailingu. Zaměřuji se také na marketing orientovaný na generování obchodních leadů. V této oblasti disponuji silným know-how a nástroji, díky kterým dodávám klientům každý měsíc tisíce kvalitních leadů.
(Úplný výčet a popis služeb uvádíme na našem webu.)
Mou prioritou je poskytovat kvalitní marketingová řešení za férové ceny. Zákazníci si na mých službách cení profesionální přístup, efektivitu, stejně jako kreativitu a transparentnost.
Vytvořil jsem seskupení profesionálů a pod značkou Internetove-poradenstvi.cz vytváříme úspěšná řešení pro renomované firmy a zajímavé projekty jako Centrumbabylon.cz, Echatbot.cz, Funpark.cz, Bonato.sk a další, viz reference.
Vystudoval jsem obor Informatika ve veřejné správě na Univerzitě Pardubice. V roce 2008 jsem zakotvil v odvětví online marketingu a postupně řídil marketingová oddělení několika firem a agentur. Získané know-how jsem se v roce 2014 rozhodl předávat jako online marketér a konzultant na volné noze pro klienty z různých odvětví.
Díky spolupráci s ostřílenými kolegy jsem schopný zajistit jak jednotlivé služby, tak kompletní marketingová řešení a společně posunout vaše podnikání na internetu a sítích o míle dopředu.
Mobil: | 739 279 411 |
---|---|
Email: | jirka@krpelik.cz |
Web: | internetove-poradenstvi.cz |
Facebook: | internetoveporadenstvi |
IČ: | 03176355 |
S panem Krpelíkem spolupracujeme již dlouhodobě formou nastavování a správy online kampaní pro CENTRUM BABYLON a.s. tak pro WELLNESS HOTEL BABYLON. V počátku spolupráce jsem byl ohledně správy zahraničních kampaní WELLNESS HOTELU BABYLON pro německý trh velmi skeptický, protože nám kampaně dlouhodobě spravovala agentura přímo z Německa. Nicméně tato agentura po Covidu skončila a nám tak nezbývalo buď hledat jinou agenturu se zaměřením na německý trh nebo to risknout a rozšířit aktivity i na německý a polský trh skrze aktivity pana Krpelíka. Musím vám říci, že se to opravdu vyplatilo. I během Covidu jsme vytvářeli různé zajímavé aktivity a i díky nim se nám po Covidu vydařily online kampaně jako historicky nejúspěšnější letní sezóna vůbec. Se sadou online kampaní „MOŘE ZÁBAVY“ jsme naplnili kapacitu hotelu na téměř 92 %. Všechny pojmy ze světa online marketingu a IT trendy umí pan Krpelík vysvětlit a podat ve srozumitelné podobě. Aktivity, které společně tvoříme dávají smysl a vždy jsou vytvářeny na míru, tedy konkrétní potřebě firmy. Děkuji panu Krpelíkovi za jeho profesionální a lidský přístup, i nadále spolupracujeme a doporučujeme jeho služby dále.
vedoucí marketingu CENTRUM BABYLON a.s.