Radim Hasalík

srdcař online marketingu

Status: k vašim službám Působnost: celá ČR

Pomáhám začínajícím podnikatelům, malým i středním firmám s internetovým marketingem. Spoluzaložil jsem marketingové agentury Neologic.czParMinut.cz.

Pokud mi to umožníte, mohu řídit váš marketing a postupně systematicky zlepšovat každou jeho část.

Prohlédněte si přes 120 doporučení od zákazníků. Klienti nejvíce oceňují schopnost zjistit podstatu problémů, pochopení specifičnosti jejich podnikání, nešablonovitý přístup, stanovení priorit a návrhy různých možností řešení.

Je za mnou více než 20 let zkušeností, 400+ vlastních zákazníků a unikátní znalosti z oboru internetového marketingu. Nejvíce zkušeností jsem získal na vlastních webových projektech a jako zaměstnanec marketingových oddělení.

Dokážu s vámi probrat vaši situaci, doporučit vhodné řešení a u složitějších případů také zapojit další specialisty online marketingu.

Vybrané výsledky marketingu

Změna názvu a systematický marketing u ProMistry.cz

V čem vám pomohu?

  • Stanovení dlouhodobé vize a její uvedení do praxe.
  • Vztahy s dodavateli, programátory, online agenturou / specialisty / zaměstnanci.
  • Online strategie, pojetí značky a odlišnost od konkurence.
  • Nalezení toho, co je důležité pro vaše zákazníky.
  • Viditelnost ve vyhledávačích (SEO).
  • Správa reklamních kampaní (PPC).
  • Zasílání legálních e-mailů (e-mailový marketing).
  • Vyhodnocování výsledků pomocí webové a datové analytiky.
  • Návrhy uživatelských zlepšení webů/e-shopů a zvyšování ochoty zákazníků nakoupit/odeslat poptávku.

Jak pracuji?

  • Poznám vaše podnikání. Kdo je a není váš zákazník. Jaká je vaše konkurence? Co umíte dobře a co vám nejde? Proč vlastně podnikáte? Jaká je vaše motivace?
  • Společně stanovíme priority. Představte si své podnikání jako loď. Vy si na začátku myslíte, že je třeba jen lépe napnout plachty. A já najdu v podpalubí díry…
  • Dám dohromady webový tým. Pokud to váš rozpočet umožní, přizvu si na pomoc specialisty na jednotlivé oblasti online marketingu. Zastřeším jejich práci, abychom měli jeden správný směr. Zapojím vás i vaše zaměstnance.
  • Měřím spolupráci a výsledky.

Zvažujete spolupráci? Tohle mám za sebou:

  • Přiložím ruku k dílu a makám. Nejsem jen konzultant. Stál jsem za změnou názvu NejlevnějšíNářadí.com na hrdé ProMistry.cz. S týmem specialistů jsme podpořili nárůst objednávek u e-shopu Svět Koupelny. Obchod Šetřílek jsem pomocí vlastních kampaní dostal z nuly na 25 000 objednávek. Poskytovateli připojení Připojen.cz jsem webem, značkou i strategií zajistil růst z jedné do 25 vesnic. Adamovi Wojnarovi jsem webem a strategií vyprodal kapacity Hurádosvěta.cz.
  • Na volné noze jsem zvýšil počet svých zákazníků ze čtyř na 400+. Stojí za tím jasná strategie a to, co se snažím dělat u svých klientů. Mám za sebou stovky hodin konzultací, 144 auditů webů, 23 odborných kurzů od těch nejlepších specialistů na českém i zahraničním trhu. Tisíce hodin vlastního vzdělávání.
  • Založil jsem a provozuji největší české facebookové skupiny pro podnikatele a živnostníky s více než 30 000 členy. Facebook se mnou uspořádal první živé vysílání v rámci Evropy. Byl jsem také pozván na setkání s viceprezidentkou Facebooku, která je druhým nejvýše postaveným člověkem v této sociální síti.
  • V DATARTu jsem se svým týmem zajišťoval výrazný zdroj objednávek pro český a slovenský e-shop. Část návštěvnosti eshopu ovlivňovala také výsledky kamenných prodejen. Spravoval jsem rozpočet v řádu milionů korun. Za dobu mého působení zvýšila firma celkový obrat na 5,8 miliardy korun.
  • Pro ESET jsem se podílel na globálním projektu migrace redakčního systému a nového vzhledu webu. Odcházel jsem z firmy s kvartálním hodnocením spokojenosti 95 %.
  • Pro Seznam.cz jsem testoval weby s milionovou návštěvností a odhaloval chyby, které bránily v používání stránek.
  • Napsal jsem první a nejrozsáhlejší českou metodiku důvěryhodného webu. Jsem citovaný studenty vysokých škol. Pravidelně přednáším na Vysoké škole ekonomické v Praze v rámci praktického cvičení předmětu Marketing na Internetu. Vystupoval jsem v médiích: TV Prima, ČT24, ČT1, iHned.cz, iDNES, Živě.cz, Lupa.cz a mnoha dalších.
  • V ČR jsem spustil jeden z prvních blogovacích systémů. Ze čtyř uživatelů dosáhl projekt 3 000 registrovaných účtů.
  • Abych mohl začít testovat YouTube marketing na vlastní kůži, strávil jsem 300 hodin v online rádiu a zaplatil si profesionální moderátorský kurz.

Mrkněte se na reference a vyjádření zákazníků.

Co čekat od marketingu?

Jak vás na Internetu najdou zákazníci?

Radim Hasalík
Logo či doplňková grafika

Kontakty

Radim Hasalík [ mapka ]
Systematický Marketing, s.r.o.
Korunní 2569/108 - Vinohrady
Praha 10
101 00
Mobil:773 950 233
Email:radim@hasalik.cz
Web:www.radimhasalik.cz
Facebook:hasalik
Instagram:hasalikradim
LinkedIn:radimhasalik
Twitter:radimhasalik
YouTube:radimhasalik
Messenger:hasalik
WhatsApp:420773950233
Skype:parminut.cz
Účet:1333373053/0800 (Česká spořitelna)
IČ:14440393 (plátce DPH)
DIČ:CZ14440393

Doporučení
z první ruky

Na základě dřívějších zkušeností jsme zastávali názor, že internetoví konzultanti pouze opakují stará známá fakta s cílem dostat z klienta co nejvíc peněz. Spolupráce s Radimem Hasalíkem mě příjemně zaskočila a změnila tento náš pohled. Po spuštění nové aplikace e-shopu nás upozornil na chyby spojené s přechodem, pojmenoval nedostatky ve sledování efektivity kampaní i nového systému a doporučil prvky, které bychom měli do stránek implementovat. Díky jeho radám jsme zvýšili konverzi příchozích návštěvníků v poměru k objednávkám a uvědomili jsme si chyby v návrhu webu, které jsme dříve neviděli.

Zdeněk Polách

ředitel internetového obchodu, Bontonland