Hydronic.cz – online reklamní strategie se zaměřením na sociální sítě

Kompletní tvorba online reklamní strategie se zaměřením na sociální sítě v rámci B2B segmentu trhu. Dále pak exekuce celé strategie včetně budování značky skrze Facebook a LinkedIn reklamu.

Hydronic.cz – online reklamní strategie se zaměřením na sociální sítě
PředchozíPojištěnídoma.cz – webové stránky a návrh online marketingové strategieKamennezdravi.cz – tvorba e-shopu na platformě ShoptetHydronic.cz – online reklamní strategie se zaměřením na sociální sítěHönigsberg & Düvel Datentechnik – kampaně na sociálních sítích pro letní event Pohádkový lesAutoplusmoto.cz – dynamické konverzní reklamy na Facebook a InstagramDalší
(položka 15 z 26)

Tomáš ČernovskýTomáš Černovský

5× oficiálně certifikovaný social media marketér s přesahem do online marketingu — Zviditelnění produktů, služeb a značky na sociálních sítích Facebook, Instagram, LinkedIn a Twitter. Posílení prodejů díky přesně cíleným kampaním. Přesah do online marketingu a dlouholeté zkušenosti z nadnárodní marketingové agentury. Reference.

Status: k vašim službám 33 doporučení
Mobil: 723 333 859 Email: tomas@cernovsky.cz Web: cernovsky.cz
Místo: Praha Působnost: na dálku celá ČR, osobně zejména Praha, Středočeský a Liberecký kraj