Ing. Tomáš Chmiel

konzultant a manažer IT procesů se specializací na ITSM a ITIL

Status: k vašim službám Působnost: online celá ČR a EU, osobně dle domluvy bez problémů

Jako certifikovaný ITSM & ITIL konzultant a manažer pomůžu implementovat, správně nastavit a efektivně řídit IT procesy ve vaší firmě či organizaci. Nabízím dílčí konzultace a vstupní audit, jakož i management celého projektu od výběru a zavedení IT procesů po pravidelný dozor a mentoring.

Absolvoval jsem řadu kurzů a získal několik ITIL certifikátů (viz níže). V praxi dále aplikuji poznatky z VŠ studia Systémového inženýrství a informatiky na Technické univerzitě v Ostravě, stejně jako dlouhodobého působení ve společnosti innogy na několika IT pozicích.

Nabídka služeb:

  • Implementace a nastavení IT procesů – od teoretické části přes sběr požadavků po samotné řízení zaváděcího procesu dle nejlepších praktik v oboru
  • Revize a mentoring stávajících IT procesů – nezávislé zhodnocení již fungujících IT procesů a návrh vhodných vylepšení
  • Výběr ITSM nástrojů – sběr požadavků RFI, RFQ a RFP pro výběr vhodných nástrojů jako součást projektové či konzultační činnosti během implementace
  • Implementace ITSM mimo IT – aplikace IT procesů pro zefektivnění činnosti vnitropodnikových služeb a oddělení, jako jsou HR, facility, nákup, car fleet, help desk apod.

Žiji v Beskydech, ale to neznamená, že za vámi nepřijedu osobně, když to budete potřebovat. Své služby poskytuji převážně online formou firmám, organizacím a podnikatelům z celého Česka, Slovenska i zahraničí.

Detailní přehled o mých pracovních zkušenostech, vzdělání a certifikátech najdete také na mém LinkedIn profilu.

Certifikáty:

  • ITIL 4 Managing Professional (2022)
    • ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value (2022)
    • ITIL 4 Specialist High – Velocity IT (2022)
    • ITIL 4 Direct, Plan & Improve (2022)
    • ITIL 4 Specialist Create, Deliver & Support (2021)
  • ITIL 4 Foundation Certificate in IT Service Management (2019)
  • PRINCE2 Foundation Certificate in Project Management (2018)
  • ITIL v3 Service Operation (2018)
  • ITIL 3 Foundation Certificate in IT Service Management (2017)

Příklady modelové spolupráce:

  • společnost, která vybírá nový nástroj pro podporu řízení IT služeb – pomoc s výběrem nástroje, konzultace v rámci implementace, projektové řízení implementace,
  • společnost, která má problém s konkrétním procesem – problémy se strukturou katalogu požadavků nebo evidencí HW či SW (CMDB),
  • společnost, která chce prodiskutovat přínos nového IT procesu nebo problematiku ITSM – nezávislé zhodnocení stávajícího řešení a konkrétní doporučení pro další postup.
  • společnost podléhající auditu IT procesů, která potřebuje pomoci s realizací opatření k nápravě auditních nálezů
Ing. Tomáš Chmiel

Kontakty

Ing. Tomáš Chmiel
Horní 928/4
Český Těšín (Moravskoslezský kraj)
737 01
Mobil:728 606 054
Email:tomas.chmiel@felicit.cz
Web:www.felicit.cz
(tj. adresa této stránky)
LinkedIn:tomaschmiel
Účet:228073847/0600 (Moneta)
IČ:11708816