Na volné noze - portál nezávislých profesionálů


Na volné noze > Katalog > Ing. Zdeněk Hašek

Ing. Zdeněk Hašek

marketingový konzultant a školitel

Ing. Zdeněk Hašek
Ing. Zdeněk Hašek - logo

Nabízím komplexní marketingové poradenství pro malé a velké firmy i začínající podnikatele. Pomáhám svým klientům růst díky efektivnímu a měřitelnému marketingu šitému na míru. Nabízím zejména:

  • komplexní marketingové poradenství
    • tvorba byznys a marketingového plánu včetně pomoci s provedením
    • definování konkurenční výhody, strategie a identity značky/firmy
    • byznys model
    • cenové strategie
    • CRM – věrnostní program a e-mailing
    • online marketing
    • měření efektivity marketingových investic
    • analýzy trhu a zákaznické výzkumy
    • audity marketingového týmu a dodavatelů, výběrová řízení
  • vzdělávání – přednášky a školení v oblasti marketingu
  • new business development – propojování se správnými obchodními partnery

Jsem zkušený marketér. Pracoval jsem více než 20 let v korporátní sféře ve špičkových firmách: Marks & Spencer, ETA, Toyota Motor Czech aj. Jsem člen odborné rady Marketingového institutu, člen skupiny konzultantů Stranskey & friends a člen výkonného výboru ICIA (Intellectual Capital Investment Association). V r. 2014 jsem získal 3 ocenění v soutěži kreativity v médiích FLEMA za kampaň Mluvící lednice pro Marks & Spencer.

Status:

k vašim službám

Působnost:

celá ČR a Slovensko

Kategorie katalogu:

Mé hodnoty

To nejcennější, co máme, je naše vlastní dobré jméno. Snažím se proto dělat vše poctivě a budovat vzájemnou důvěru. Rád spolupracuji s klienty, kteří si uvědomují přínos marketingu a ocení přidanou hodnotu, kterou nabízím. A to především díky těmto kvalitám:

  • orientace na měřitelné výsledky
  • zodpovědnost
  • důvěra
  • propojení moderní teorie s praktickou aplikací
  • řešení na míru

O mně

Jsem univerzální marketingový expert, který zná marketing se všemi jeho nástrahami. Prošel jsem mnoha obory a snažím se skloubit teorii s praxí a propojit tradiční marketing s tím digitálním. Najde-li se oblast, v níž se stoprocentně neorientuji, s důvěrou se obracím na odborníky, s kterými dlouhodobě spolupracuji.

Pracovní zkušenosti

  • Marks & Spencer Czech Republic, ředitel marketingu pro ČR, SR, Polsko a Pobaltí, 2012–2014
  • Sanoma Media Praha, marketingový ředitel, 2010–2011
  • ETA, marketingový ředitel, 2009–2010
  • Groupe SEB, manažer marketingu pro střední Evropu (ČR, SR, Maďarsko), 2003–2008
  • Toyota Motor Czech, manažer marketingu, 2002–2003
  • Maxxium Czech, Praha, marketingový ředitel, 2001–2002
  • Jan Becher – Karlovarská Becherovka, Praha, marketingový ředitel, 1998–2000
  • United Distillers Czech Republic, Hostivice, Brand manager, 1993–1998
  • United Distillers UK, Perth, Skotsko, marketingový asistent pro bílé lihoviny, 1992–1993

Reference

Baví mě pracovat pro různorodé klienty – menší i větší, v oborech B2C i B2B. Zatím jsem měl tu čest pracovat pro tyto společnosti:

  • Delmart – počáteční marketingová strategie, identita značky, kampaně na rozjezd první provozovny
  • Haas Fertigbau – marketingová strategie, definice značky a konkurenčních výhod, výběrová řízení na digitální agenturu, zaškolení nové marketingové specialistky
  • Armex Energy – komplexní servis: zákaznický výzkum, tvorba strategie a marketingového plánu, definice značkové strategie, konkurenční výhody, výběrová řízení na marketingové agentury, pomoc s implementací plánu
  • DSI Czech pomoc s uvedením golfových hodinek TomTom Golfer na trh
  • YIT Stavo – zavádění CRM, marketingová školení
  • KIA Motors Czech – organizace výběrových řízení pro marketingové agentury, vylepšení oblasti CRM, primárně zavádění věrnostního programu myKIA

Optimální podoba spolupráce

  • Vyjasnění si očekávání – forma a rozsah spolupráce, výsledky.
  • Analýza dostupných informací, případně realizace výzkumu.
  • Školení o marketingu, aby všichni zúčastnění chápali, o co jde a proč to takto děláme.
  • Společný workshop, kde hledáme konkurenční výhody a definujeme strategii značky.
  • Připravím návrh uceleného marketingového plánu se všemi detaily.
  • Dohodneme se na rozpočtu, timingu a kdo bude uvádět vše do života.
  • Klient schvaluje finální plán.
  • V případě potřeby udělám výběrová řízení na marketingové agentury – média, reklama, on-line marketing, PR…
  • Dohlížím na realizaci plánu a vyhodnocuji výsledky.

Moje odměňování

  • Obvykle účtuji hodinové sazby 1500–2500 Kč.
  • Nižší sazba za dlouhodobou spolupráci a nestrategickou činnost, vyšší sazba za strategickou práci a školení.
  • Zvýhodněné balíčky služeb pro danou činnost nebo projekt.
  • Rád se i domluvím na odměňování podle výsledků (success fee), tzn. nižší sazba + podíl na dodatečném zisku.

Kontaktní informace

Ing. Zdeněk Hašek
Spojařů 1255
Praha 5
156 00
Mobil:601 381 719
Email:zdenekhasek@seznam.cz
Web:www.zdenekhasek.com
Facebook:Facebook marketingaosobnirozvoj
LinkedIn:LinkedIn zdenekhasek
Účet:1002144141 / 0100 (Komerční banka)
:46410066

2005 – 2016 © Robert Vlach Mapa portálu ~ Ochrana soukromí ~ Sledování novinek Facebook Twitter LinkedIn YouTube SoundCloud RSS