Nabízím služby virtuální asistence v oblasti administrativy, financí, HR a komunikace. Spolehlivě se postarám o zadané úkoly, anebo vám pomůžu navrhnout efektivnější a jednodušší řešení. Pokud nemáte s delegováním zkušenosti, ráda s vámi proberu vaše požadavky a nastavím efektivní proces delegování, který vám ušetří čas i peníze.
Mám přes 10 let zkušeností na účetním, daňovém a HR oddělení a také s vedením týmu cca 20 zaměstnanců. Jsem zodpovědná, spolehlivá a ráda se učím novým věcem, proto se na mě neváhejte obrátit s jakýmkoliv požadavkem, který spolehlivě vyřídím.
V čem vám pomůžu:
- Administrativa a komunikace
- administrativa – kompletní administrativa
- organizace – zajištění schůzek, akcí, setkání, teambuildingů apod.
- komunikace – písemná a elektronická komunikace s klienty, dodavateli, úřady a zaměstnanci
- informace – průzkum trhu, dohledávání informací, rešerše
- Personalistika a finance
- povinnosti zaměstnavatele – zajištění BOZP, PO, lékařských prohlídek apod.
- příprava podkladů pro účetní, daňové poradce – evidence docházky, evidence nákladů a výnosů, fakturace, banka a platby
- firemní akce – zajištění teambuildingu a různorodých firemních akcí
Status:
k vašim službámPůsobnost:
na dálku: celá ČR, osobně: Rakovník, po domluvě i Praha a KladnoKategorie katalogu:
Praxe:
- KPMG – Accounting & Payroll
- Ernst & Young – Tax Services
- Sodexo – HS&E Leader
- De Vries Justitia – Backoffice
Vzdělání a kurzy:
- Ekonomické vzdělání
- Personalista – profesní kvalifikace dle NSK, akreditace MPSV
- Akademie profesního rozvoje
- Účetní program MoneyS3