Nabízím služby virtuální asistence v oblasti administrativy, financí, HR a komunikace. Spolehlivě se postarám o zadané úkoly, anebo vám pomůžu navrhnout efektivnější a jednodušší řešení. Pokud nemáte s delegováním zkušenosti, ráda s vámi proberu vaše požadavky a nastavím efektivní proces delegování, který vám ušetří čas i peníze.
Mám přes 10 let zkušeností na účetním, daňovém a HR oddělení a také s vedením týmu cca 20 zaměstnanců. Jsem zodpovědná, spolehlivá a ráda se učím novým věcem, proto se na mě neváhejte obrátit s jakýmkoliv požadavkem, který spolehlivě vyřídím.
V čem vám pomůžu:
Email: | daniela@danielanitsche.cz |
---|---|
IČ: | 09910140 |
Pokud hledáte někoho, kdo vše pečlivě zkontroluje, spáruje, dohledá, Daniela je ta nejlepší volba. Bez problému jí můžete svěřit správu faktur včetně placení. Narazila jsem na ni náhodou, když jsem hledala virtuální asistentku přes čísla a je to POKLAD. Nevím, co bych bez ní dělala. Nejlepší na tom je, že pracuje samostatně, potřebuje mě úplně minimálně, je iniciativní a udělá všechno, co potřebuju a ještě lépe, než jsem si představovala.
byznys mentor a marketingový stratég