Pomůžu vám zlepšit výkon PPC reklamních kampaní, dlouhodobě růst a více vydělávat.
Za více než 5 let praxe v předních českých agenturách Acomware, Taste a MarketUp jsem realizoval stovky PPC kampaní v řádech desítek tisíc korun, ale i mnoha milionů. Mám přesah do celého digitálu a svým klientům umím řešit online marketing komplexně. Jsem certifikovaný specialista a ověřený partner Google Ads, Facebook Ads, Sklik a Shoptet.
- Tvorba a správa PPC kampaní – Založím vám a perfektně odladím PPC kampaně přes inzertní systémy Google Ads, Facebook Ads, Sklik, Yandex a Microsoft Bing. Žádná koruna nepřijde nazmar.
- Konzultace a audit PPC kampaní – Spravujete si kampaně po vlastní ose, ale není to ono? Prozkoumám stav vašich aktuálních kampaní a navrhnu kroky, jak je dělat lépe a efektivněji.
- Zbožové srovnávače – Pokud máte vlastní e-shop, vaše produkty by rozhodně neměly chybět na zbožácích Heureka, Zboží, Favi, Glami a dalších. Zařídím, aby vám cenové srovnávače přiváděly relevantní návštěvníky se zájmem o vaše produkty.
- Školení PPC reklamy – Naučím vás, jak správně vytvářet PPC kampaně krok za krokem. Ukážeme si, na jaké klíčové věci se vyplatí soustředit a čemu se naopak vyhnout.
- Online marketing – Pokud si to situace žádá, pomáhám klientům sladit veškeré marketingové aktivity: marketingové strategie, obsahové a mediální plány, správa sociálních sítí a další.
Neustále se profesně a osobnostně vzdělávám a posouvám tak svoji kvalifikaci. V oblasti online marketingu mám nepřeberné množství kontaktů a rád je využiji ve váš prospěch. Pro své klienty hledám WIN-WIN řešení, protože si uvědomuji, že růst můžeme vždy pouze společně. Také píši blog ze světa PPC reklamy.
Ceník:
Vycházím ze základní hodinovky 1.000 Kč, ale každý projekt naceňuji individuálně dle množství práce. Práci vždy zaznamenávám do trackovacího nástroje a každý měsíc zasílám záznam s vykázanou prací.
Průběh spolupráce:
- Audit. Určím, v jakém stavu jsou vaše kampaně a jestli je u nich prostor pro zlepšení.
- Zjištění. Společně projdeme, na co jsem během auditu přišel a jak z vašich kampaní dostat maximum.
- Cena. Pošlu vám cenovou nabídku mých služeb.
- Kampaně. Pokud souhlasíte s cenovkou, můžeme se pustit do práce.
- Reporting. Pravidelně vám budu zasílat výkonnostní reporty, abyste věděli, jak si vaše PPC kampaně stojí.
Vybrané reference:
- Portmonka.cz – Pro aplikaci Portmonka jsem spravoval, konzultoval a nastavoval kampaně zaměřené na mobilní aplikace od iOS přes Android až po Huawei.
- Online-antikvariat.cz – Pro Online-antikvariát spravuji kampaně v Google ads a Skliku. Společně jsme spustili kampaně na sociálních sítích a dovedli je k úspěch. Dnes je to jeden z našich nejsilnějších kanálů pro akvizici nových uživatelů.
- Hydroplast.cz – Pro společnost Hydroplast spravuji kampaně ve všech placených kanálech.
- Roeke.cz – Značka Roeke je prodejce luxusních italských kufrů Roncato. E-shop mě oslovil v době, kdy tržby z přímého prodeje stagnovaly. V rámci naší spolupráce jsme e-shop znovu nakopli a navýšili prodeje o stovky %. Od píky jsem připravil veškeré SEO práce, upravil UX webu a vytvořil marketingovou strategii.
- Acomware, agentura Taste a MarketUp – Za mých 6 let ve výkonnostních agenturách jsem měl možnost pracovat na desítkách klientů. Pracoval jsem s rozpočty od 20 000 Kč až po miliony měsíčně. Spravoval jsem kampaně po celé Evropě, Americe i Asii a pomohl desítkám e-shopů k lepším výsledkům. Mezi klienty, se kterými jsem měl čest pracovat, se řadí Axa, Pražská plynárenská, Muziker, Feel Eco, Fachman, Papírnictví McPen a desítky dalších.
Různorodost agentur mi umožnila přičichnout jak k e-shopům, tak zákazníkům, kteří potřebují získávat poptávky ať v B2B nebo B2C segmentu. Poptávkové kampaně a kampaně pro e-shopy jsou mojí nejsilnější stránkou.