Píšu B2B copy, které obstojí před klienty i konkurencí.
Zaměřuji se na témata spojená s novými technologiemi, inovacemi a umělou inteligencí. V mém portfoliu najdete insurtech a fintech startupy, největšího českého telco operátora, AI centrum nebo spolupráci se skupinou PPF.
Píšu v češtině a angličtině. Text vnímám vždy v kontextu vaší marketingové strategie, s ohledem na UX a design.
Co nabízím:
- CopyAudit — Perfektní texty se bez něj neobejdou. Nefungují vaše texty podle očekávání? Potřebujete druhý nezávislý názor? Audit textů odhalí a vyřeší všechny nešvary a problémy v rovině gramatiky, stylistiky a formátování. Zaměřuje se také na uživatelskou přívětivost a srozumitelnost pro vaši cílovou skupinu.
- CopyWriting — Funguje jako váš obchodní zástupce. Profesionální texty od copywritera prodávají vaše produkty nebo služby. Mluví jazykem vašich zákazníků, rezonují s jejich emocemi a zvyšují konverzi na vaší stránce. Využijete je nejen na web. Hodí se i na leták, do e-mailu nebo prezentace, všude tam, kde potřebujete prodat nebo přesvědčit.
- ContentWriting — Postavíte na něm důvěryhodnou značku. Chcete se svými zákazníky sdílet know-how, vzdělávat je a bavit? Posílím vaši image a důvěryhodnost prostřednictvím propracovaných newsletterů, blogových článků nebo případových studií.
Využijte úvodní konzultaci zdarma — Vyberte si termín »
Ukázky práce:
Status:
k vašim službámPůsobnost:
celá ČR, na dálku celý světKategorie katalogu:
Cena:
Hodinová sazba je 1 100 Kč. Podrobnější informace najdete na mém webu.
V čem je moje copy jiné?
O složitých tématech píšu nejen čtivě, ale také fakticky správně – tak, aby výsledné texty obstály před lidmi z vašeho oboru, před klienty i konkurencí. Práce v akademickém prostředí mě naučila snadno vstřebávat náročná témata, pracovat s informacemi, hledat relevantní zdroje a rozpoznat desinterpretace. Několik let jsem vedla výzkumnou skupinu složenou z biomechaniků, matematiků, programátorů, filozofů, sociologů i kybernetiků. To jsou zkušenosti v copywriterském řemeslu k nezaplacení. Obzvlášť když je váš produkt sofistikovanější než tenisky.
Texty, které vám napíšu, neskončí v šuplíku. Podepíšete je rádi.
Pracovní zkušenosti:
- 2020–dodnes, Freelancer – B2B copywriterka a digitální marketérka se zaměřením na nové technologie a inovace
- 2015, Národní ústav duševního zdraví – výzkumnice
- 2013–2020, Západočeská univerzita v Plzni – odborná asistentka
- 2011–2020, Nové technologie – Výzkumné centrum ZČU v Plzni – výzkumnice a vedoucí oddělení Interakce člověka a stroje (2015–2017)
Vzdělání:
- Teorie a dějiny vědy a techniky, Západočeská Univerzita v Plzni, diplom Ph.D. (2008–2015)
- Teorie a filozofie komunikace, Západočeská Univerzita v Plzni, diplom PhDr. (2009) a diplom Mgr. (2006–2008)
- Humanitní vědy, Západočeská Univerzita v Plzni, diplom Bc. (2003–2006)
Certifikáty:
- An Introduction to Consumer Neuroscience & Neuromarketing by Copenhagen Business School (Coursera, 2016)
- Questionnaire Design for Social Surveys by University of Michigan (Coursera, 2015)
- The Data Scientist’s Toolbox by Johns Hopkins University (Coursera, 2015)