Na volné noze - portál nezávislých profesionálů


Na volné noze > Katalog > Jirka Chomát

Jirka Chomát

podnikatel změn v e-commerce a konzultant

Jirka Chomát
Jirka Chomát - logo

Cítíte, že vaše podnikání v oblasti e-commerce stagnuje? Rád se stanu vaším konzultantem a společně posuneme váš byznys na vyšší úroveň. Vymyslím pro vás vhodnou strategii, najdu nové cesty a řešení, pomohu vám rozplánovat projekty, doporučím kvalitní dodavatele a dohlédnu na realizaci.

V roce 2017 jsem působil v Seznam.cz jako manažer produktového týmu e-commerce. Stojím za reorganizací sjednocení produktového oddělení, vývoje a návrhářů. Spolu se 150 kolegy jsme rozvíjeli nejdůležitější služby i technologie společnosti.

  • Podnikání změn v oblasti e-commerce — Abyste se nezastavili na místě, musíte své podnikání neustále zlepšovat. Společně najdeme příležitosti u nových i běžících projektů a naučím vás podnikat změny pro fungující byznys.
  • Konzultace — Potřebujete validovat své podnikatelské nápady? Hledáte způsob, jak se odlišit od konkurence? Chcete dostat nový produkt na trh? Rád se stanu vaším poradcem. Společně najdeme nové cesty a řešení, které splní váš cíl uspět.

Během práce pro Seznam.cz jsem získal cenné zkušenosti s utvářením produktových a marketingových strategií, technologiemi a PR. Mezi mé další klienty patří Zážitky.cz, Footshop, Zonky, Carollinum a další firmy. Také provozuji úspěšný e-shop Bowtie Lower s vlastní značkou vázacích motýlků. Rád píšu a fotím, o víkendech dokonce pořádám kurzy focení pro fotografy. Mezi přáteli jsem vyhlášeným labužníkem.

Status:

k vašim službám

Působnost:

celá ČR

Kategorie katalogu:

Rozhovor pro Na volné noze TV

Vybrané zkušenosti

  • Klienti od roku 2016
    • 3IT — firmě, která tvoří úspěšné e-shopy jsem připravil návrh na změnu značky a přivedl je k uvědomění, co jsou jejich unikátní konkurenční výhody. Nyní radostně spolupracujeme na implementaci strategie.
    • Zonky — službě kde půjčují peníze lidé jiným lidem jsem pomohl s analýzou online marketingové komunikace. Následně jsme společně s interním týmem navrhli řadu zlepšení v řízení a vyhodnocování investic do marketingu.
    • Carollinum — firmě prodávající ve svých buticích luxusní výrobky světových značek pomáhám s nalezením nových příležitostí v marketingu. Důraz na vysokou úroveň prezentace produktů je pro mne nejzajímavější součástí spolupráce.
    • Dream PRO — ústecké firmě specializující se na pořádání eventů pro města, firmy a obchodní centra jsem připravil produktovou strategii i koncept změny podnikání. Nyní samostatně plánují změny webu, marketingové komunikace i proměnu značky.
    • Le Premier — Tato pánská módní značka je u nás průkopníkem v šití metodou made to measure. Pomáhám jim s marketingovou a produktovou strategií. Také připravujeme novou verzi ecommerce řešení s konfigurátorem košil a řízením jejich výroby.
    • Softronic — V týmu několika kolegů připravujeme produktovou a komunikační strategii i prezentaci produktu na oceňování nabídek, který je využíván v telekomunikacích a bankovnictví. Podíváme se i na prezentaci společnosti.
    • StomaTeam — Časopis pro celý stomatologický tým potřebuje změnit web, sjednotit prezentaci i jednotlivé produkty a vymyslet, jak propojit tištěný časopis s webem. Makáme na tom!
    • Footshop.cz — V módním světě lifestylových sportovních bot je Footshop jako doma a aby jejich prezentace stála za to, právě připravujeme nový e-shop. Ještě chvilku počkejte, bude to pecka!
    • Dostupný advokát — Po několika měsících práce nezbyl z projektu advokátních služeb kámen na kameni. Nyní pracujeme na marketingových kampaních a sledujeme, jak se společné úsilí začíná vracet v podobě spokojených zákazníků.
    • Zážitky.cz — Pro jedničku na trhu v oboru zážitků jsem připravil analýzu produktové i marketingové komunikace a dále spolupracujeme na vylepšování služeb pro zákazníky.
    • APEK — Pro Asociaci pro elektronickou komerci jsem připravil dva čtyřhodinové workshopy zaměřené na propagaci produktů v eshopechjednotnou komunikaci eshopu na všech komunikačních i marketingových kanálech.
    • Shopio.czW3W.cz — Zatím nesmím prozrazovat, co jsem přesně pro kluky kutil, ale jsem rád, že jsem pomohl s nastartováním změn a těším se na další spolupráci.
  • Volný čas
    • Vázací motýlci — Móda mne začala zajímat před pár lety a pánské vázací motýlky ke klasickému oblékání prostě patří. Po čase jsme s přáteli spustili projekt Bowtie Lover, kde prodáváme motýlky vlastního návrhu, výroby i luxusního zabalení.
    • Fotografování — Fotím pro radost a učím to ostatní, je to pro mne zábava i aktivní odpočinek. Baví mě vyrážet na fotografické výpravy do měst, lesů a hor v osamění i ve společnosti podobně postižených fotografických nadšenců.
    • Fotografické workshopy — Radost z fotografování, předávání zkušeností ostatním i ze sdílení zážitků mě přivedlo na myšlenku pořádání fotografických workshopů. Do konce roku 2015 se mých kurzů zúčastnilo přes 200 fotografů.
    • Agregátor receptů — Provozuji agregátor receptů a článků o jídle. Postupem času jsem počet a druh agregovaných zdrojů nastavil, aby vyhovovaly mojí mamince.
  • Seznam.cz
    • 2017 — jako manažer produktového týmu e-commerce jsem pracoval na projektu reorganizace a sjednocení produktového oddělení, vývoje a návrhářů. Spolu se 150 kolegy jsme rozvíjeli nejdůležitější služby i technologie společnosti.
    • 2009—2015 — Produktový manažer senior reklamního systému Sklik. Naplánoval jsem a vedl vývoj nové generace reklamního systému pod křídly společnosti. Podílel se na určování další strategie PPC reklamy v Seznamu i mimo něj. Během šesti let jsem připravil a řídil 35 technologických, ale i UX, UI a marketingových projektů souvisejících s Sklikem. V letech 2012–2013 jsem byl předsedou Komise výkonnostního marketingu SPIR. A soustavně školil i přednášel.
    • 2006–2009 — Jako manažer reklamního systému Sklik.cz jsem vybudoval tým zákaznické podpory a tým lidí vytvářejících PPC kampaně pro klienty Seznamu. Zavedl model výkonnostních kampaní do portfolia společnosti a vyškolil několik stovek obchodníků společnosti. Zastupoval jsem Seznam při jednání s externím dodavatele software a určoval priority jeho dalšího vývoje. Hafo práce!
  • Internet Mall
    • 2004–2006 — SEO a SEM specialista 21 obchodů společnosti (ještě před spojením obchodů pod Mall.cz), který připravoval první výkonnostní kampaně a strategie v PPC reklamních systémech. Pracoval jsem v týmu, který naplánoval a zrealizoval přechod obchodů na systém umožňující provoz 20+ obchodů na jednom ecommerce řešení.
    • 2002–2004 — Produktový manažer internetových obchodů PCexpert.cz a Mobilka.cz, které jsem založil pod křídly mateřské nákupní galerie Mall.cz. Vedl jednání s dodavateli a řídil zákaznickou podporu i vyřizování objednávek.
  • Meffert ČR (1997–2002) — Logistik ve firmě dovážející stavební chemii z Německa, kterého v dřevních dobách nouze přiměla vymyslet podpůrný software určený k optimalizaci skladových zásob a poté vedl jeho implementaci. Navrhoval jsem vylepšení i samotného skladového systému a podílel se na vývoji jako programátor.
  • SPIR (2012–2013) — předseda Komise výkonnostního marketingu. Připravil jsem s týmem kolegů kodex výkonnostního marketingu, podílel se na výzkumu vývoje výkonnostních kanálů. Podílel se na určování strategie PPC a školil i přednášel.

Kontaktní informace

Jirka Chomát
Běhounkova 2305/9
Praha 5
158 00
Mobil:724 052 552
Email:jsem@jirka.ch
Web:www.jirka.ch
Skype:Skype jirka_ch
Facebook:Facebook jirkachomat
Twitter:Twitter jirkach
LinkedIn:LinkedIn jirkachomat
Účet:859476001 / 5500 (Raiffeisen)
:70136769 (neplátce DPH)

Doporučení z první ruky

Jirka Chomát je člověk, který se nebojí dělat změny. To vám potvrdí každý, kdo ho zná trochu blíž a ví, jak se jeho profesní i osobní život proměňuje a vyvíjí. Jsem moc rád, že jsme změny, které se Shopiem plánujeme, mohli konzultovat právě s ním.
Michal Franěk

2005 – 2017 © Robert Vlach Mapa portálu ~ Ochrana soukromí ~ Sledování novinek Facebook Twitter LinkedIn YouTube SoundCloud RSS