Na volné noze - portál nezávislých profesionálů


Na volné noze > Katalog > Jirka Chomát

Jirka Chomát

podnikatel změn v e-commerce a konzultant

Jirka Chomát
Jirka Chomát - logo

Cítíte, že vaše podnikání v oblasti e-commerce stagnuje? Rád se stanu vaším konzultantem a společně posuneme váš byznys na vyšší úroveň. Vymyslím pro vás vhodnou strategii, najdu nové cesty a řešení, pomohu vám rozplánovat projekty, doporučím kvalitní dodavatele a dohlédnu na realizaci.

V roce 2017 jsem působil v Seznam.cz jako manažer produktového týmu e-commerce. Stojím za reorganizací sjednocení produktového oddělení, vývoje a návrhářů. Spolu se 150 kolegy jsme rozvíjeli nejdůležitější služby i technologie společnosti.

  • Podnikání změn v oblasti e-commerce — Abyste se nezastavili na místě, musíte své podnikání neustále zlepšovat. Společně najdeme příležitosti u nových i běžících projektů a naučím vás podnikat změny pro fungující byznys.
  • Konzultace — Potřebujete validovat své podnikatelské nápady? Hledáte způsob, jak se odlišit od konkurence? Chcete dostat nový produkt na trh? Rád se stanu vaším poradcem. Společně najdeme nové cesty a řešení, které splní váš cíl uspět.

Během práce pro Seznam.cz jsem získal cenné zkušenosti s utvářením produktových a marketingových strategií, technologiemi a PR. Mezi mé další klienty patří Zážitky.cz, Footshop, Zonky, Carollinum a další firmy. Také provozuji úspěšný e-shop Bowtie Lower s vlastní značkou vázacích motýlků. Rád píšu a fotím, o víkendech dokonce pořádám kurzy focení pro fotografy. Mezi přáteli jsem vyhlášeným labužníkem.

Status:

k vašim službám

Působnost:

celá ČR

Kategorie katalogu:

Rozhovor pro Na volné noze TV

Vybrané zkušenosti

  • Klienti od roku 2016
    • 3IT — firmě, která tvoří úspěšné e-shopy jsem připravil návrh na změnu značky a přivedl je k uvědomění, co jsou jejich unikátní konkurenční výhody. Nyní radostně spolupracujeme na implementaci strategie.
    • Zonky — službě kde půjčují peníze lidé jiným lidem jsem pomohl s analýzou online marketingové komunikace. Následně jsme společně s interním týmem navrhli řadu zlepšení v řízení a vyhodnocování investic do marketingu.
    • Carollinum — firmě prodávající ve svých buticích luxusní výrobky světových značek pomáhám s nalezením nových příležitostí v marketingu. Důraz na vysokou úroveň prezentace produktů je pro mne nejzajímavější součástí spolupráce.
    • Dream PRO — ústecké firmě specializující se na pořádání eventů pro města, firmy a obchodní centra jsem připravil produktovou strategii i koncept změny podnikání. Nyní samostatně plánují změny webu, marketingové komunikace i proměnu značky.
    • Le Premier — Tato pánská módní značka je u nás průkopníkem v šití metodou made to measure. Pomáhám jim s marketingovou a produktovou strategií. Také připravujeme novou verzi ecommerce řešení s konfigurátorem košil a řízením jejich výroby.
    • Softronic — V týmu několika kolegů připravujeme produktovou a komunikační strategii i prezentaci produktu na oceňování nabídek, který je využíván v telekomunikacích a bankovnictví. Podíváme se i na prezentaci společnosti.
    • StomaTeam — Časopis pro celý stomatologický tým potřebuje změnit web, sjednotit prezentaci i jednotlivé produkty a vymyslet, jak propojit tištěný časopis s webem. Makáme na tom!
    • Footshop.cz — V módním světě lifestylových sportovních bot je Footshop jako doma a aby jejich prezentace stála za to, právě připravujeme nový e-shop. Ještě chvilku počkejte, bude to pecka!
    • Dostupný advokát — Po několika měsících práce nezbyl z projektu advokátních služeb kámen na kameni. Nyní pracujeme na marketingových kampaních a sledujeme, jak se společné úsilí začíná vracet v podobě spokojených zákazníků.
    • Zážitky.cz — Pro jedničku na trhu v oboru zážitků jsem připravil analýzu produktové i marketingové komunikace a dále spolupracujeme na vylepšování služeb pro zákazníky.
    • APEK — Pro Asociaci pro elektronickou komerci jsem připravil dva čtyřhodinové workshopy zaměřené na propagaci produktů v eshopechjednotnou komunikaci eshopu na všech komunikačních i marketingových kanálech.
    • Shopio.czW3W.cz — Zatím nesmím prozrazovat, co jsem přesně pro kluky kutil, ale jsem rád, že jsem pomohl s nastartováním změn a těším se na další spolupráci.
  • Volný čas
    • Vázací motýlci — Móda mne začala zajímat před pár lety a pánské vázací motýlky ke klasickému oblékání prostě patří. Po čase jsme s přáteli spustili projekt Bowtie Lover, kde prodáváme motýlky vlastního návrhu, výroby i luxusního zabalení.
    • Fotografování — Fotím pro radost a učím to ostatní, je to pro mne zábava i aktivní odpočinek. Baví mě vyrážet na fotografické výpravy do měst, lesů a hor v osamění i ve společnosti podobně postižených fotografických nadšenců.
    • Fotografické workshopy — Radost z fotografování, předávání zkušeností ostatním i ze sdílení zážitků mě přivedlo na myšlenku pořádání fotografických workshopů. Do konce roku 2015 se mých kurzů zúčastnilo přes 200 fotografů.
    • Agregátor receptů — Provozuji agregátor receptů a článků o jídle. Postupem času jsem počet a druh agregovaných zdrojů nastavil, aby vyhovovaly mojí mamince.
  • Seznam.cz
    • 2017 — jako manažer produktového týmu e-commerce jsem pracoval na projektu reorganizace a sjednocení produktového oddělení, vývoje a návrhářů. Spolu se 150 kolegy jsme rozvíjeli nejdůležitější služby i technologie společnosti.
    • 2009—2015 — Produktový manažer senior reklamního systému Sklik. Naplánoval jsem a vedl vývoj nové generace reklamního systému pod křídly společnosti. Podílel se na určování další strategie PPC reklamy v Seznamu i mimo něj. Během šesti let jsem připravil a řídil 35 technologických, ale i UX, UI a marketingových projektů souvisejících s Sklikem. V letech 2012–2013 jsem byl předsedou Komise výkonnostního marketingu SPIR. A soustavně školil i přednášel.
    • 2006–2009 — Jako manažer reklamního systému Sklik.cz jsem vybudoval tým zákaznické podpory a tým lidí vytvářejících PPC kampaně pro klienty Seznamu. Zavedl model výkonnostních kampaní do portfolia společnosti a vyškolil několik stovek obchodníků společnosti. Zastupoval jsem Seznam při jednání s externím dodavatele software a určoval priority jeho dalšího vývoje. Hafo práce!
  • Internet Mall
    • 2004–2006 — SEO a SEM specialista 21 obchodů společnosti (ještě před spojením obchodů pod Mall.cz), který připravoval první výkonnostní kampaně a strategie v PPC reklamních systémech. Pracoval jsem v týmu, který naplánoval a zrealizoval přechod obchodů na systém umožňující provoz 20+ obchodů na jednom ecommerce řešení.
    • 2002–2004 — Produktový manažer internetových obchodů PCexpert.cz a Mobilka.cz, které jsem založil pod křídly mateřské nákupní galerie Mall.cz. Vedl jednání s dodavateli a řídil zákaznickou podporu i vyřizování objednávek.
  • Meffert ČR (1997–2002) — Logistik ve firmě dovážející stavební chemii z Německa, kterého v dřevních dobách nouze přiměla vymyslet podpůrný software určený k optimalizaci skladových zásob a poté vedl jeho implementaci. Navrhoval jsem vylepšení i samotného skladového systému a podílel se na vývoji jako programátor.
  • SPIR (2012–2013) — předseda Komise výkonnostního marketingu. Připravil jsem s týmem kolegů kodex výkonnostního marketingu, podílel se na výzkumu vývoje výkonnostních kanálů. Podílel se na určování strategie PPC a školil i přednášel.

Kontaktní informace

Jirka Chomát
Běhounkova 2305/9
Praha 5
158 00
Mobil:724 052 552
Email:jsem@jirka.ch
Web:www.jirka.ch
Skype:Skype jirka_ch
Facebook:Facebook jirkachomat
Twitter:Twitter jirkach
LinkedIn:LinkedIn jirkachomat
Účet:859476001 / 5500 (Raiffeisen)
:70136769 (neplátce DPH)

Doporučení z první ruky

Jan Bien
Jirku znám už 12 let, během kterých jsem s ním měl možnost spolupracovat na několika projektech, kde figuroval jako lídr. Jirka je intuitivní optimistický vizionář, dříč a flákač v jednom. Dovede vést a inspirovat tak nenuceným a plynulým způsobem, že člověku ani nepřijde, že vůbec někdy pracuje. Ale přitom, kdo má takový rejstřík volnočasových projektů, jako on? K tomu má brilantní postřeh, díky kterému dokáže v mnoha situacích velmi rychle postřehnout místa, kde je „něco špatně“. To se občas docela hodí. Nevím, jestli Jirka věří na zázraky, jsem si ale jistý, že je ve své životě žije a jeho projekty se v tom „vezou s ním“. Nejvíc si ale na Jirkovi vážím jeho lidských kvalit: je šlechetný, ohleduplný, má rozvinutý smysl pro etiku, vhodné chování a kromě jídla a pití i pro správnou míru. A je s ním náramná zábava! Pokud hledáte člověka, který vašemu projektu přinese, stejně jako onen bájný pohádkový Jirka, mrtvou a živou vodu, tady ho máte.
webmistr, poradce a konzultant pro tvorbu prezentačních a obsahových webů

2005 – 2018 © Robert Vlach Mapa portálu ~ Ochrana soukromí ~ Sledování novinek Facebook Twitter LinkedIn YouTube SoundCloud RSS