S radostí se postarám o vaši značku. Zařídím, aby se o vás psalo, abyste byli vidět, abyste se stali hvězdami sociálních sítí.
Pomáhám velkým společnostem i jednotlivcům s propagací značky na sociálních sítích, především na Facebooku a Instagramu. Nabízím založení a správu profilů včetně vedení reklamních a propagačních kampaní, také konzultace a školení pro sociální sítě. Rovněž pro vaši značku vytvořím jednotný vizuální styl.
- Správa sociálních sítí – vytvoření profilu, výběr nebo vytvoření cover (velkého obrázku v záhlaví) a profilové fotky, návrh obsahové strategie, zhotovení příspěvků na základě stanovených cílů, tvorba událostí a vhodného grafického vizuálu.
- Vedení kampaní – propagace profilu, webových stránek, příspěvků a událostí.
- Konzultace a školení v oblasti sociálních sítí.
- Kreativní vizuál – návrh a realizace vizuální identity značky.
- Doplňkové služby – tvorba videí a fotografií pro sociální sítě.
V letech 2015–2018 jsem vystudoval ČVUT v Praze, obor Business Administration and Management. Celý život jsem toužil něco vytvářet. Vím, jaké mám kvality, a co můžu posunout dále. Spolupracuji s klienty v různých odvětvích, jako jsou móda, nábytek, telekomunikace, životní styl, technologie a prodej nemovitostí.
Status:
k vašim službámPůsobnost:
celá ČRKategorie katalogu:
Jak bude probíhat spolupráce?
- Setkáme se – budeme spolupracovat na tvorbě něčeho nového, je proto důležité, abychom poznali jeden druhého. Povykládáme si o vašich zkušenostech a cílech v podnikání.
- Udělám analýzu sociálních sítí – podívám se na správu vašich profilů, komunikaci s fanoušky a porovnám vaše postavení s konkurencí. Zjistím, kdo jsou vaši zákazníci = fanoušci na sociálních sítích.
- Vypracujeme strategii – počet uživatelů sociálních sítí roste. Aby pro vás byly sociální média přínosem, je důležité vytvářet povědomí o vaší značce pomocí správných příspěvků pro vaše cílové publikum. Proto potřebujete plán. Na základě průzkumu vyberu, jaké sítě jsou pro vaše podnikání ty pravé. Navrhnu konkrétní obsahovou strategii a způsob jak komunikovat s fanoušky.
- Správa sociálních sítí – pokud nemáte čas nebo nápady na správu firemních účtů, rád ji za vás převezmu. Od obsahu přes grafiku až po samotné texty.
Profesní zkušenosti:
- 2018–2019, JoeConcept, specialista na sociální média
- 2016–2019, Bosch, specialista na online marketing
- 2017, Vodafone, marketingový specialista
- 2015–2016, O2, junior konzultant