Lucie Bartošová

virtuální asistentka pro živnostníky a firmy

Budu vaše virtuální asistentka a podpora v podnikání – vyřídím veškeré administrativní i další odborné úkony, ať už jednorázově nebo v rámci dlouhodobé spolupráce. Osobně i online. Získáte tak více času pro sebe a prostor soustředit se na zásadní činnosti ve svém byznysu. Samozřejmostí je pro mě naprostá diskrétnost a loajalita ke klientovi a jeho firmě.

Pomohu vám zejména v těchto oblastech:

  • Administrativa – vyřizování pošty, třídění a kompletace dokumentů, průzkum trhu, zpracování dat, příprava podkladů pro účetnictví, kontaktování odběratelů/dodavatelů/klientů, zastupování na úřadech
  • Personalistika – služby spojené s personální agendou a náborem nových zaměstnanců
  • Reality – kompletní servis v rámci prodeje, koupě a nájmu nemovitostí
  • Služby pro začínající podnikatele a firmy – spolupráce při nastavení firemní filosofie a firemních procesů, při tvorbě webových stránek, vytváření právních dokumentů, v rámci výběrového řízení pro dodání produktů či služeb a další služby dle potřeby
  • Tlumočení z/do italského jazyka – možno využít při spolupráci s italskými subjekty

Jak v byznysu, tak v osobním životě mám ráda osobní přístup a otevřené jednání. Každé z mých předchozích zaměstnání i spoluprací mi přinesly zkušenosti, které nyní uplatňuji jako externí virtuální asistentka. Rychle se orientuji v novém prostředí, odvětví a příslušných firemních procesech (obchod, marketing, právní dokumenty, legislativa). Dlouhodobě se zajímám také o oblast psychologie a osobního růstu – od roku 2003 jsem v tomto směru absolvovala řadu seminářů a workshopů různého zaměření. Mám ráda různorodost, změnu, nové podněty. A právě proto jsem si i vybrala tento styl práce.

Profesní historie

  • 2018–2021, externí spolupráce s českými i italskými podnikateli v různých odvětvích (zavedené i nové společnosti)
  • 2015–2018, personální a provozní manažerka výrobní společnosti RX9 s.r.o. (zpracování látek)
  • 2012–2015, personalistika, administrativa a marketing pro stavební společnost STANĚK-STŘECHY (Brno)
  • 2011–2012, manažerka společnosti NATMAL REAL (Brno)
    • rozjezd realitní kanceláře a prodeje developerského projektu
    • personalistika a personální management, obchod, marketing, atd.
  • 2010–2011, mediální poradenství a zajištění oblasti inzerce nemovitostí pro CONCEPT 2M (Brno)
  • 2002–2010, vlastní realitní kancelář Caressa Real (Praha)
  • 1997–2002, realitní a investiční společnost C.DIAMOND (Praha)
    • asistentka ředitele společnosti, vedoucí kanceláře, jednatelka firmy
    • zajišťování tlumočení (italští majitelé)
  • 1996–1997, prodejce zájezdů, průvodce a delegát pro cestovní kancelář ČU TOUR (Praha)
  • 1992–1996, pobyt v Itálii, studium italštiny, práce v oblasti služeb
Lucie Bartošová

Kontakty

Lucie Bartošová
IBC
Příkop 4/843
Brno
602 00

Doporučení
z první ruky

S paní Bartošovou jsme zatím měli možnost spolupracovat pouze krátce, ale i tak mohu říci, že tato spolupráce byla naprosto bezproblémová a velice příjemná. Tlumočení probíhalo na vysoké úrovni a bylo maximálně profesionální. Zajištění kvalitního překladu nám posílilo renomé nejen u zákazníka, ale i u naší zahraniční partnerské firmy! Dále oceňuji vlídný přístup a skvělou spolupráci a flexibilitu při organizaci tlumočení. Paní Bartošová je komunikativní, zkušená, dochvilná, spolehlivá a velmi vstřícná. Budeme-li potřebovat italské tlumočení, určitě se na paní Bartošovou znovu obrátíme.

Jaroslav Zeman

jednatel firmy ABC Kovopit-engineering, spol. s r.o.