Tvořím obsah, který lidi čtou a vyhledávače milují. Přes 10 let se věnuji tvorbě SEO obsahu, e-mail marketingu a správě sociálních sítí. Svou práci zakládám na datech a ne na věštění z křišťálové koule.
Připravím pro vás obsahovou strategii založenou na SEO pro váš web, vymyslím automatizace na e-mail marketing, které vydělávají peníze i kampaně na sociální sítě, které se zaplatí. Ráda pro vás vybuduji blog, který bude generovat organickou návštěvnost i vám seženu influencery, kteří budou propagovat vaše produkty.
V Česku jsem rozbíhala sociální sítě pro DVTV či projekt Česko je nano, v zahraničí dlouhodobě pomáhám ArtPlease, řídím online marketing v nanoSPACE a vybudovala jsem blogy, které mají více jak 250tisícovou návštěvnost, například pro Ochutnej ořech.
Na většině projektech pracuji s manželem Lukášem, který se věnuje technickému SEO, linkbuildingu, tvorbě webových stránek a dokážeme tak pomoci projektům s celkovou koncepcí digitálního marketingu.
Vystudovala jsem obor Žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. Kromě komerčních zakázek pracuji i na vlastních projektech – píšu blog Loudavým krokem, který sám o sobě vydělává desítky tisíc měsíčně na affiliate marketingu.
Ceny: základní sazba 1.000 Kč bez DPH za hodinu. Jednorázové konzultace 1.200 Kč bez DPH za každou započatou hodinu (minimální konzultační čas 3 hodiny, z toho 1–2 hodiny příprava). Platba vždy předem.
Email: | lucie@lkmedia.cz |
---|---|
Web: | lkmedia.cz |
LinkedIn: | lucie-konecna-9a095163 |
Twitter: | endijka |
Účet: | 213510952/0300 (ČSOB) |
IČ: | 03281302 |
Lucie přišla do DVTV v červnu 2014. Svou vlastní iniciativou a proaktivním přístupem si získala přízeň týmu DVTV a zaujala pozici stážistky pro sociální média. Samostatně vypracovala komplexní strategii budování divácké základny za použití sociálních sítí, především Facebooku a Twitteru. Definovala parametry – od propracovaných časových rozvrhů publikování příspěvků, jejich formy až po samostatný návod jak příspěvek co nejlépe vytvořit. Tuto strategii jsme postupně implementovali. Lucie usilovně pracovala každý den, sedm dní v týdnu. Připravovala podklady – z publikovaných videí vytvářela příspěvky pro sociální sítě a navrhovala ideální publikované časy. Toto jsme, za neustálých drobných změn a inovací, praktikovali do doby jejího odchodu v říjnu 2014. Do té doby se nám podařilo vybudovat stabilní marketingový kanál s více než 19.000 fanoušky. Lucie byla velmi důležitou členkou týmu. Její pracovní nasazení a především neustálé přemýšlení o tom, jak svou práci provádět lépe, nám velice usnadnilo start prvního internetového videoprojektu tohoto charakteru v České republice.
DVTV