Pomáhám malým a středním firmám využívat marketing naplno!
16 let se zabývám obchodem a marketingem. Připravuji funkční marketingové strategie, transformuji prodejní kanály do onlajnu, pomáhám detailně poznat potřeby zákazníků, provádím celým procesem zavádění e-shopu, konzultuji a školím jednotlivce i celé týmy…
Díky úspěšné dráze obchodníka ve velkých korporacích pohlížím na obchod a marketing komplexně a strategicky. Nejsem odtržena od reality denního obchodu a umím naslouchat zákazníkům.
- Marketingové strategie – Poznám vaše zákazníky, stanovíme si marketingové cíle a připravíme taktiky pro jejich dosažení. Firmy si mě často najímají jako dočasného marketingového manažera, kdy nastavím všechny marketingové procesy a do jejich správy zaškolím nového zaměstnance; případně řeším marketing dlouhodobě formou outsourcingu.
- Práce se zákazníkem – Provedu hloubkovou analýzu zákazníka, díky které pochopíte jeho potřeby. Tato analýza je časově i finančně náročná, proto připravuji i jednodušší formy analýzy, které si po zaškolení můžete zpracovat sami. Témata školení: Google Analytics pro obchodníky, Nabídka, které zákazník neodolá, Prodávej jako bůh.
- E-commerce – Aktivně spolupracuji s e-shopy různých velikostí. Znám jejich potřeby a procesy, umím vidět nedostatky i možnosti různých technických řešení. Pro klienty jsem několik e-shopů sama postavila, osvojila si a vypilovala celý proces implementace tak, aby byl maximálně efektivní a rychlý.
- Zavedení e-shopu do B2B firmy – Kompletní poradenství od prvotní analýzy zda e-shop firmě může skutečně pomoci až po definování dopadů jeho zavedení ve firmě na interní systémy a procesy. Také vydefinování jasných požadavků, co firma od e-shopu čeká, jaké funkcionality a napojení vyžaduje a na základě toho sestavení podmínek pro výběrové řízení. Postarám se i o projektový dohled nebo mentoring při realizaci e-shopu.
Vystudovala jsem Vysokou školu chemicko-technologickou v Praze, což s marketingem zdánlivě nesouvisí, ale opak je pravdou – analýzy, statistiky, vyhodnocování a práci s daty využívám v marketingu denně. V roce 2016 jsem získala certifikát v oboru Inbound Marketing od Hubspot Academy. Formální tituly nesbírám, vzdělávám se v oboru průběžně formou seminářů, konferencí, workshopů, samostudiem a hlavně praxí.
Jsem spoluzakladatelkou mastermind skupiny pro podnikatele Restart byznysu v krizi a také bloguji na portále Podnikavá žena.
Reference:
Status:
k vašim službámPůsobnost:
celá ČRKategorie katalogu:
Proč se mnou spolupracovat?
- Zkušenosti – Spoluprací se mnou získáváte bez zdlouhavého výběrového řízení a zaučování zkušeného člena týmu s unikátním know how a znalostí z oblasti e-commerce, financí, logistiky a marketingu. Rychle se zorientuji a předám vám své dlouholeté zkušenosti nezatížené vaší provozní slepotou.
- Služba na klíč – Objednáváte si u mne konkrétní výsledky a činnosti. Neplatíte za kávičky, rozbory aktivit uplynulého víkendu nebo partnerských problémů.
- Bez rizika – Platíte jen za to, na čem jsme se dohodli. O čemkoliv navíc předem víte a máte vždy právo veta. Při práci používám vlastní technické vybavení, umím pracovat na dálku nebo i přímo u vás ve firmě. Přesně tak, aby to vyhovovalo povaze práce, zadaného projektu a přineslo to požadované výsledky.
- Kapacita – Zjistíme-li, že nám chybí jeden nebo více párů rukou, jsem schopna dodat na krátkodobou výpomoc: programátora, copywritera, grafika, fotografa, kameramana, vizážistku, stylistku, moderátora a možná mnohem víc. Pohybuji se v oboru mnoho let a kolem sebe mám ověřené profesionály, které na dílčí projekty ráda doporučím.
Vybrané reference a úspěchy:
- Akvizice firem Baumax, Makro a Tesco, které jsem získala pro Českou spořitelnu.
- Dlouhodobá spolupráce s e-shopem Krasohratky.cz, který s majitelkou budujeme od ledna 2019. Měsíční obraty v meziročním srovnání 2019–2020 narostly o 600 %.
- Můj klient realitní makléř Richard z Remaxu se 2× po sobě stal nejlepším makléřem Jihočeského kraje a získal titul Realiťák roku 2018 a 2019. V roce 2019 byl zároveň 3. nejlepším makléřem v ČR. Richardovi poskytuji konzultace v oblasti obsahové strategie a budování značky, spravuji webové stránky a blog.
- Vybudovala jsem značku Krav Maga JINAK, kterou jsme založili s manželem. Původně byla tato značka postavená na manželově jménu, ale po 4 letech ho přerostla a nyní je v regionu známá více značka než manžel.
- Postavila jsem na nohy sociální sítě OC Luka Living. Od června 2019 do března 2020 jsem zvýšila průměrný organický dosah na Instagramu o 6000 %, na Facebooku o 400 %.