Každý produkt má své zákazníky, každá značka má svůj příběh. A ten já vám pomůžu odvyprávět. Nacházím přirozené cesty k propojení značek a jejich zákazníků.
Co spolu můžeme udělat:
Copy služby:
Marketing Srdce:
Jak to funguje?
Dívám se na texty očima zákazníků, ale dávám si záležet, aby odrážely ducha vaší firmy. Na začátku stojí rozhovory. Potřebuji zjistit vaše cíle, očekávání i budoucí plány, ale také chci nacítit váš způsob vyjadřování, aby texty skutečně působily autenticky. To vše doplňuji o principy marketingových archetypů a klíčová slova, díky čemuž si získáte nejen zákazníky, ale také vyhledávače.
O mně:
Baví mě storytelling, rozhovory a HR marketing. Ráda nakukuji projektům za oponu a prezentuji divákům jejich lidskou tvář. Mám zkušenosti z korporátního, neziskového i agenturního prostředí, ale nejlíp mi je na volné noze. Pracovala jsem pro firmy Mafra, Visibility Digital, MarketUP a další. Založila jsem maloměstský coworking Litohub a komunitní zahradu. Ve volném čase píšu blog o pomalém životním stylu Pihovata.cz.
Mobil: | 724 164 685 |
---|---|
Email: | martina@mazilkova.cz |
Web: | mazilkova.cz |
Facebook: | mazilkova |
Instagram: | pihovata_martina |
LinkedIn: | martinazilkova |
Messenger: | mazilkova |
IČ: | 01920812 |
Ještě než jsem s Martinou začal pracovat na prvním projektu, znal jsem její blog Pihovatá.cz. Po přečtení několika prvních článků se mi v hlavě usídlil tento estetický soud: „Ta holka fakt dobře píše!” Nejenže její články jsou řemeslně dobře napsané. Ale mají hloubku, emocionalitu, dokážou zpracovat i složitá témata s velkou grácií a taktem. Když jsem pak s Martinou o několik měsíců později spolupracoval na velké zakázce e-shopových textů pro ŠKODA AUTO, ukázala se další pozoruhodná stránka Martinina copywriterského talentu: Schopnost zatnout zuby a odvést v krátkém čase až neuvěřitelný objem práce. A to v překvapivě vysoké kvalitě. V tomhle nás, ostatní členy týmu, strčila do kapsy úplně všechny. Martina umí o copywritingu přemýšlet, přednášet a diskutovat. Umí navrhnout obsahovou strategii, vést rozhovor s klientem a perfektně zvládá taky time management, což je mezi copywritery jev tak vzácný, že by se měl vyvažovat zlatem. Zkrátka, objednal bych si texty od Martiny dřív, než to udělá vaše konkurence.