Jsem virtuální asistentka, díky které budete mít konečně prostor na svůj byznys. Kromě klasické administrativní práce pro vás mohu psát, opravovat texty, spravovat e-shopy a mnoho dalšího:
- Administrativa na dálku – přenechte všechno papírování někomu, koho administrativa skutečně baví. Zpracuji pro vás nejrůznější dokumenty, tabulky, výpočty, vyřídím e-mailovou komunikaci, zajistím přepisy psaného textu nebo mluveného slova, překlady textů, prezentace, budu spravovat databáze klientů, dodavatelů či obchodních partnerů, které mohu následně dále aktualizovat atd.
- Copywriting – napíšu pro vás text na web, PR článek, tiskovou zprávu nebo odborný text s přihlédnutím k SEO.
- Korektury textů a SEO copyediting – postarám se, aby na vašem webu nebo v tiskových zprávách nezůstala žádná chybička, která by mohla odradit potenciální zákazníky. Texty mohu upravit také pro vyhledávače, takže na internetu nezapadnou, ale zároveň zůstanou přívětivé pro čtenáře.
- Správa webu/e-shopu – budu udržovat váš e-shop/web stále aktuální. Aktualizuji ceníky, fotky, doplním nové a odstraním staré produkty nebo budu komunikovat s vašimi zákazníky.
- Úspory energií – sestavím pro vás odbornou analýzu úspor na energiích, propočtu možnosti úspor v cenách energií ve firmě i doma, doporučím kvalitní a prověřené dodavatele nebo zajistím administrativu při změně dodavatele.
- Cestování – najdu a naplánuji vám dovolenou podle vašich představ. Vymyslím itinerář, obstarám komunikaci v angličtině, zajistím ubytování, objednám jízdenky, letenky atd.
Ušetřím vám čas a peníze k podnikání. Delegováním úkolů, které za vás může udělat někdo jiný, se můžete začít naplno věnovat rozvoji svého podnikání, rodině, koníčkům. Mně platíte pouze za skutečně odpracovaný čas, který strávím na vámi zadaných úkolech. Veškeré další náklady si hradím sama za sebe a neustále pracuji na zdokonalování svých služeb.
S chutí se dále vzdělávám a kamarádím se s aplikacemi pro:
- měření a reporty reálně odpracovaného času – Toggl
- komunikaci nad úkoly a správou projektů – Freelo, Trello, Asana
- online hovory – Google Meet, Microsoft Teams, Zoom, Skype
- sepisování poznámek a jejich editaci – Evernote, OneNote
- vytváření a rozesílání newsletterů – MailerLite
Samozřejmě také často pracuji s Wordem a Excelem, s redakčním systémem WordPress a s nástroji od Google (Gmail, Google Kalendář, Google Disk).
Spolupráce se mnou probíhá tak, že spolu nejprve projdeme váš seznam úkolů a domluvíme se, co a v jakém rozsahu na mě budete delegovat. Probereme spolu také cokoliv dalšího, co vás k naší spolupráci bude zajímat (NDA, způsob vyúčtování atp.). Poté nastavíme systém naší budoucí komunikace o jednotlivých úkolech, případně o správě celých projektů. Nakonec vše doladíme tak, aby vám nastavené procesy byly co nejvíce k užitku.
Mediální výstupy:
Status:
k vašim službámPůsobnost:
celá ČR; osobně Plzeň a PrahaKategorie katalogu:
Mé články:
Praxe
- 2015, pomoc se správou e-shopu ATAN nábytek
- 2012–2016, analytička v projektu EnergetickaPoradna.cz, redaktorka (řada odborných článků např. v magazínech Peníze.cz, Podnikatel.cz, v časopisu Inteligentní budovy)
- 2012–dodnes virtuální asistentka na volné noze
- 2012, regionální manažerka cestovního systému CeSYS ve společnosti Darkmay
- 2011–2012, hlavní analytička, hlavní redaktorka a PR specialistka magazínu CenyEnergie.cz
- 2010–2012, PR specialistka a redaktorka internetového magazínu Nazeleno.cz, od roku 2010 také tvorba odborných článků a analýz pro specializovaný magazín CenyEnergie.cz
- 2009–2010, vedoucí rezervačního oddělení v cestovní kanceláři CK Lenka Jandošová
- 2008–2009, administrativní pracovnice v rezervačním oddělení v cestovní kanceláři CK Lenka Jandošová