Na volné noze - portál nezávislých profesionálů


Na volné noze > Katalog > Ing. Michaela Tréglová

Ing. Michaela Tréglová

specialistka na efektivní řízení procesů a organizaci práce

Ing. Michaela Tréglová

Udělám z chaosu pořádek.

Kreativní lidé hýří spoustou nápadů a pracují na více projektech. Ale ve chvíli, kdy nemají správně nastavené procesy, často jim to ubírá nejen energii, ale hlavně jim kvůli tomu utíkají peníze.

Baví vás vaše práce, ale čím lépe se vám daří, tím více se cítíte zavaleni nejrůznější nudnou administrativou? Jste přetíženi rutinní prací?

Mě právě tato část podnikání baví. Mám ráda ve věcech pořádek. Zjednoduším vám práci a ušetřím čas. Ujmu se vašich starostí, zavedu několik jednoduchých procesů, naučím vás používat pár nástrojů, které vám usnadní a zefektivní podnikání už navždy.

V nejrůznější podobě se firemními procesy zabývám už 19 let. Nejprve jako zaměstnanec ve Škoda Auto a od roku 2015 na volné noze.

Status:

k vašim službám

Působnost:

celá ČR; osobně Praha, Středočeský a Liberecký kraj

Kategorie katalogu:

Jak probíhá spolupráce

  • Napište mi – domluvíme se buď na osobním setkání, nebo zaslání podkladů, abych je mohla dostatečně prozkoumat. Už teď se těším.
  • Zmapuji procesy, provedu jejich analýzu – podívám se, co se kde během vaší práce děje, jak to probíhá, jaké jsou jednotlivé kroky. Řeknete mi, co vás pálí. Vše, co zjistím, pak převedu do přehledné a čtivé podoby.
  • Optimalizuji procesy – nastavím pravidla, aby jednotlivé činnosti v rámci procesů probíhaly efektivně. Díky tomu vždy víte, čím se v danou chvíli právě zabývat a co si nechat třeba na další den. Často tím ušetříme až hodiny práce. A to je čas, který pak věnujete něčemu přínosnějšímu (a zábavnějšímu).
  • Vytvořím vhodné nástroje – pro organizaci práce, řízení procesů a komunikace s klienty v podobě manuálů, návodů, postupů, checklistů nebo šablon. Kdo zvládne používat smartphone, zvládne i tyto nástroje. Není třeba se toho obávat.
  • Poradím vám – vysvětlím a naučím, jak si můžete práci zjednodušit a jaké k tomu používat nástroje, abyste ušetřený čas mohli věnovat hlavně rozvoji svého podnikání.

Příklad (nastavení a řízení komunikace s klienty): vytvořím klientské karty s osobními údaji > připravím nástroj pro řízení komunikace s klienty > sepíši manuál, jak databázi spravovat a komunikaci řídit.

Chcete se dozvědět více o mně a mé práci? Sledovat, co se děje, a dostávat tipy, jak si své podnikání zjednodušit? Je to snadné. Stačí se přímo tady přihlásit k odběru novinek.

Kde jsem si poslechla teorii

  • Vysoká škola podnikání Ostrava, obor Podnikání, titul Ing. 2003–2008
  • Vyšší odborná škola průmyslových obchodníků, Škoda Auto, Mladá Boleslav, 1996–1999
  • Obchodní akademie, Mladá Boleslav, 1992–1996

Kde jsem se dovzdělala něco navíc

  • Freelo – kurz Buď kapitán projektů – Efektivní práce v týmu s Freelem, 2018
  • G Suite – workshop Pavla Mináře, 2018
  • Podnikáme v gastronomii – školení Báry Rektorové, 2018
  • Podnikání na mateřské – kurz Dominiky Špačkové, 2015
  • Základy marketingu a prodeje – kurz ICV, 2000
  • školení a semináře v rámci Škoda Auto – marketing a prodej, servisní služby, komunikační dovednosti, týmová práce, asertivita, controlling a finance; 1999–2013

Kde a pro koho jsem s procesy pracovala

  • Bára Rektorová, Sushiqueen (od roku 2017)
    • analýza a dokumentace existujících aktivit
    • optimalizace zmapovaných procesů
    • vytvoření manuálů a checklistů
    • implementace nástrojů StreakGoogle Docs
    • organizace Sushi Days a komunikace s klienty
  • Veronika Kristková, Fyzio Beskyd (od roku 2017)
    • nastavení a řízení komunikace s klienty
    • vytvoření kompletní klientské databáze
    • zmapování a nastavení procesů pro kurzy
    • vytvoření standardů a postupů pro komunikaci s klienty
    • implementace nástrojů StreakGoogle Docs
  • Dominika Špačková, Maminkatelky (2015–2017)
    • organizace kurzů
    • klientská podpora
  • Škoda Auto, různé pozice v oblasti marketingu (1999–2013)
    • plánování a spolupráce při realizaci marketingových aktivit importérů
    • plánování, sledování a vyhodnocení obratů s ohledem na firemní cíle
    • plánování a realizace katalogů a prodejní literatury
    • plánování a realizace reklamních kampaní pro podporu prodeje a image
    • příprava a realizace prezentací na automobilových výstavách
    • hodnocení finanční stránky projektů, plánování a kontrola čerpání rozpočtu

Kontaktní informace

Ing. Michaela Tréglová
Zahradní 402
Turnov (Liberecký kraj)
511 01
Mobil:603 140 633
Email:michaela@treglova.cz
Facebook:Facebook zchaosuporadek
Účet:2500805859 / 2010 (Fio)
:74824279

Doporučení z první ruky

Mgr. Veronika Kristková
Jakmile začnete podnikat, je velmi pravděpodobné, že budete muset dělat i spoustu věcí, které jste do té doby nedělali, nikdy je nestudovali a mnohdy budou i na hony vzdálené oboru, ve kterém pracujete. Budete muset organizovat, řídit, plánovat, sbírat a třídit data, nastavovat procesy. Pokud nemáte vyvinutý prvotřídní smysl pro pořádek a systém a vaším kamarádem je spíše chaos, jako v mém případě, bude se vám náramně hodit někdo, kdo vám s tím pomůže. Pro mě je tím člověkem jednoznačně Míša. Dokázala během velmi krátké chvíle dát všemu řád a nastavit procesy tak, aby vše fungovalo. Umí pracovat rychle, efektivně a zcela samostatně, což vám ušetří spoustu peněz i času a energie. Bez její pomoci by mé podnikání ještě stále přešlapovalo na místě.
fyzioterapeutka a vedoucí dětské rehabilitační ambulance Fyzio Beskyd

2005 – 2018 © Robert Vlach Mapa portálu ~ Ochrana soukromí ~ Sledování novinek Facebook Twitter LinkedIn YouTube SoundCloud RSS