Jsem markeťák, který vidí dál, až za čísla. Pomůžu vám s kompletním online marketingem — od návrhu strategie po realizaci kampaní. Analyzuji, nastavím a optimalizuji PPC kampaně, které vydělávají.
Vyzkoušel jsem práci v agentuře od juniorní pozice až po roli vedoucího týmu. Dnes jsem na volné noze a věnuji se vlastním klientům.
Moje činnost:
- PPC reklama – reklamní kampaně v systémech Google Ads, Sklik, Facebook a Instagram
- Srovnávače zboží – Zboží a Heureka; provedu správné nastavení a import i spárování produktů, optimalizuji nabídky na základě vaší marže
- SEO – nastavení základní SEO, optimalizace webu pro vyhledávače
- Správa sociálních sítí – pomůžu s obsahem pro sociální sítě, který bude zákazníky nejen bavit, ale hlavně prodávat
- Marketingová strategie – založená nejen na datech, ale i na potřebách zákazníků
- Webová analytika – od nastavení základního měření po nastavení pokročilejších dat pomocí GTM
- Audity kampaní a webů – navrhnu kroky k posílení vašich výsledků
- Konzultace a poradenství – ve všech výše uvedených oblastech
Beru maximálně 5 projektů měsíčně, abych se všem mohl dostatečně věnovat a byla zaručena kvalita. Napište mi zprávu. První konzultace je zdarma! Cena mé práce je 800 Kč za hodinu.
Status:
k vašim službámPůsobnost:
celá ČR; především PrahaKategorie katalogu:
Průběh spolupráce:
- Před spuštěním reklamních kampani analyzuji váš web, konkurenty a zákazníky. Sbírám co nejvíce možností a potenciálních „výherních bodů“ pro úspěšnost projektu.
- Analyzuji vaši reklamu, protože to je 90 % úspěšnosti. Díky analýze odhalím, co generuje zisk a co je ztrátové. Tím se hned ukáže a určí plán, jak se dostaneme na lepší výsledky.
- Neřídím se jenom čísly, ale také vnímáním potřeb nebo problémů zákazníků, protože když váš produkt řeší potřeby nebo problémy vašich zákazníků, už jen to je 80 % výhry.
- Vidím chyby na webu i v reklamě, pomáhám je opravit a dostat vaše podnikání na lepší ziskovost.
- Reportuji data pomocí jednoduchých Excel tabulek a reportu v Data Studiu.
Klíčové kompetence:
- Klienti se ke mně vracejí i po 2 letech, protože i když předtím třeba zkusí změnu, nakonec stejně zjistí, že kampaně, které jsem nastavoval a usměrňoval, měly lepší úspěšnost.
- Jsem nadšený milovník hor a vysokohorské turistiky, který má za sebou několik nejvyšších vrcholů Evropy. Znamená to, že se nebojím, i když cesta nahoru často bolí. Nahoře je ale vrchol, na který jsem zatím vždy došel.
- Neslibuji hory doly, protože když vím, že něco nezvládnu nebo že mé kompetence na uvedený náročný problém nestačí, nebojím se to přiznat. Informace dávám vždy na rovinu.
- Jsem na příjmu kdykoli, věci a problémy řeším, jak to jde nejrychleji.
Vzdělání a praxe:
- obor Logistické a finanční služby, podniková logistika – Střední škola informatiky a finančních služeb 200G v Plzni, 2012–2015
- kurzy
- Marketingový specialista – Maria Solodar internet marketing school, 2019
- Google digitální garáž – Google, od roku 2017
- Chytrá marketingová strategie – Seduo.cz, 2017
- Sklik – Seduo.cz, 2017
Vybrané reference:
- Mimijo.cz
- Nehtik.cz
- Mojejidlo.cz
- Missbota.cz
- Monperi.cz
- Eldartaxi.cz
- Clara4Fit.cz
Úspěchy:
- Zvýšení počtu zákazníků pro investiční produkty z 2,5× na 6× denně a zlevnění ceny za zákazníka z 844 Kč na 158 Kč.
- Zvýšení počtu rezervací na kosmetické služby o 109 % z 1100× na 2300× se stejným rozpočtem na reklamu.
- Díky PPC kampani na Google jsem snížil klientovi náklady na jeho aktuální kampaně o 28 % a celkově se mu zvýšil obrat o necelých 6 % v e-shopu s pomůckami na nehty.
- Změnil jsem PPC strukturu kampaně a zvýšil obrat o 36 % v prodeji jízdenek v mezinárodní autobusové dopravě.
- Z nuly jsem dostal e-shop na více než 30 objednávek měsíčně jen z Facebook reklamy.
- Nastavil jsem PPC kampaně pro e-shop s dětskými produkty, které z původních 11.000 Kč vydělaly 300.000 Kč.