Na volné noze - portál nezávislých profesionálů


Na volné noze > Katalog > Ing. Tomáš Petrů

Ing. Tomáš Petrů

specialista na efektivní marketing, úspěšné strategie a human centered design, podnikatelský poradce

Ing. Tomáš Petrů
Ing. Tomáš Petrů - logo

Pomáhám podnikatelům a manažerům, aby jejich firmy měly budoucnost a více spokojených zákazníků. Moje služby si může dovolit i začínající nebo malá firma. Dokážu být dobrým rádcem, nápomocným partnerem a efektivním realizátorem zejména v těchto oblastech a otázkách:

  • Strategie – Řešíte budoucnost vaší firmy? Připravujete strategii uvedení výrobku nebo služby na trh? Bojujete s konkurencí? Rozjíždíte nové podnikání? Potřebujete „nakopnout“ výkon firmy do vyšších otáček? Dochází vaší firmě dech, potřebujete rychle vyvést z krize?
  • Zákazníci – Nedaří se vám získávat tolik nových zákazníků, kolik byste chtěli? Odcházejí vám zákazníci, nebo u vás málo nakupují? Nevíte, co si o vás zákazníci myslí a jestli rozumí tomu, co se jim snažíte sdělit? Vědí všichni lidé ve vaší firmě, kdo je vlastně váš typický zákazník, co potřebuje a jak s ním komunikovat?
  • Marketing, komunikace a značka – Není vaše firma dostatečně na trhu viditelná? Nevědí potenciální zákazníci o vašich výrobcích a službách? Nejsou vaše marketingové aktivity dostatečně efektivní? Potřebujete mít lepší webové stránky nebo atraktivnější reklamu? Nevyplatí se vám vlastní marketingový pracovník, uvažujete o outsourcingu?
  • Human centered design – Hledáte řešení nějakého problému? Hledáte nová, inovativní řešení, nebo je chcete realizovat? Hledáte návod, jak od začátku zapojit budoucí uživatele do přípravy návrhu řešení? Potřebujete zvyšovat spokojenost a nadšení vašich zákazníků, zlepšovat jejich zákaznickou zkušenost?
  • Zdravé podnikání – Jak podnikat a přitom mít dostatek času na rodinu, přátele nebo koníčky? Víte, že štíhlé neboli lean podnikání není jen módní výstřelek, ale trend mezi úspěšnými firmami? Jsou vaši zaměstnanci spíše propagátory vaší firmy, nebo jejími pomlouvači? Potřebujete uvnitř firmy více táhnout za jeden provaz?

Baví mě pomáhat dobrým lidem a kvalitním firmám. Klienty a projekty si vybírám – musí mě něčím oslovit, být pro mě výzvou a ze strany klienta musím cítit zájem a odhodlání. Mám rád zajímavé lidi, firmy a příběhy. Úvodní vzájemné poznávání a konzultace jsou pro nové klienty zdarma. Jsem nezávislý na tom, co doporučuji; na možný střet zájmů vás upozorním. Nemám příliš v oblibě takové konzultanty a poradce, kteří jen obecně radí, často za nemalé peníze, ale od realizace dávají ruce pryč, natož aby byli ochotni převzít svůj díl odpovědnosti za úspěšnou realizaci. Proto od spolupráce se mnou očekávejte, že vám (budete-li chtít) budu stát po boku od začátku až do konce, stanu se vaším partnerem, členem vašeho týmu, uvolním vám ruce a převezmu dohodnuté úkoly do své kompetence a na svou odpovědnost. V případě potřeby mohu do aktivit pro vaši firmu zaangažovat další specialisty a výkonné pracovníky. Vše je otázkou vzájemné domluvy.

Jak začít, co udělat? Jako první krok mi napište nebo zavolejte. Rád se s vámi o tom, co chcete řešit, nezávazně pobavím. Bude to bezplatné, vyslechnu vás a sdělím vám svůj názor. Když se rozhodnu s vámi spolupracovat, zpracuji pro vás konkrétní nabídku a budu připravený udělat pro vás a vaši firmu maximum.

Status:

k vašim službám

Působnost:

celá ČR; nejčastěji Jihomoravský kraj

Kategorie katalogu:

Pracovní zkušenosti:

  • BRAVO CONSULTING – jednatel a spolumajitel (od roku 2010)
  • Dinoprofit.com – zakladatel startupu, jednatel (od roku 2014)
  • E.ON Česká republika – senior strategy manager (2011–2017)
  • To nejlepší z Moravy – předseda představenstva neziskové společnosti (2011–2016)
  • E.ON Česká republika – senior marketing manager (2005–2010)
  • Jihomoravská energetika – senior marketing manager (2000–2004)
  • DIMAR direct marketing Brno – marketingový asistent (1996–1997)
  • TYSET ofsetová tiskárna – DTP pracovník (1993–1994)

Profesní úspěchy v podnikání:

  • Příprava natolik zajímavé strategie, obchodního modelu a marketingového plánu pro klienta, že již při prvních vyjednáváních s potenciálními partnery jeden z významných hráčů na trhu nabídl mému klientovi, že do jeho firmy kapitálově vstoupí, což také nakonec učinil. (obor: služby pro dopravce)
  • Ušetření nemalých peněz klienta, o které by pravděpodobně přišel, pokud by zrealizoval svůj původní záměr uvést připravený produkt na trh. – O produkt neměla cílová skupina dostatečný zájem a nebyla ochotna za něj požadované peníze zaplatit. Původně se na mě tento klient obrátil s prosbou o pomoc při uvedení produktu na trh. (obor: GPS komunikace)
  • Příprava a úspěšná realizace marketingové a obchodní strategie, která pomohla klientovi na cestě ke zpětnému získání důvěry a přízně zákazníků poté, co několik let společnost klienta marketingově stagnovala a obchodně ztrácela podíl na trhu. (obor: zahradnictví, hobby potřeby)
  • Klient mě oslovil, že potřebuje nový web. Takový web je výkladní skříní firmy, a proto je potřeba definovat, jak chce firma navenek vystupovat, co chce sdělit svým zákazníkům a partnerům. Prostřednictvím archetypu značky, což je metodika, která se mi v těchto případech velmi osvědčila, se mi podařilo nejen připravit pro klienta skvělý návrh webu, ale také jednoznačně pojmenovat ducha této firmy a motivovat její management. (obor: výroba obalových materiálů)
  • Úspěšné využití vlastní metodiky BRAVO CONSULTING Momenty pravdy pro klienta, který si přál lépe pracovat s emocemi zákazníků, získat více jejich sympatie, učinit z nakupování větší a pozitivnější zážitek a přimět je k častějšímu opakovanému nákupu. (obor: prodej obuvi)
  • Definování jednoduché, kreativní a pro zákazníky atraktivní komunikační strategie pro začínajícího živnostníka. (obor: stavebnictví)
  • Mentoring v procesu vývoje produktu pro startup. Byl jsem klientem osloven poté, co se interní tým zacyklil a nemohl se dohodnout na dalším postupu. Řešením bylo zapojit přímo budoucí uživatele produktu, čímž se podařilo rychle věci dotáhnout do úspěšného konce. (obor: online služby)
  • Realizace nespočtu rozličných komunikačních aktivit a úspěšných kampaní pro různé klienty: reklamní kampaně, PR komunikace (včetně přípravy tiskových zpráv a pořádání tiskových konferencí), webové stránky (re-design či příprava zcela nového webu) a zákaznické portály, direct marketingové aktivity (rozesílky dopisů, e-mailů, pozvánek, nabídek), zavedení nových značek, rekonstrukce prodejny, věrnostní akce pro zákazníky, spotřebitelské soutěže, vydávání e-newsletterů, tištěných magazínů, interní komunikace aj.
  • Úspěch v mezinárodní soutěži inovativních projektů a získání účasti projektu Dinoprofit.com v tříměsíčním intenzivním startupovém akcelerátoru :agile accelerator v německém Düsseldorfu, včetně finanční podpory pro pilotní fázi projektu.

Pracovní neúspěchy:

  • Ne vždy se mi podařilo všechny předložené strategické návrhy u klientů také realizovat. Někdy to bylo tím, že se mi nepodařilo přesvědčit klienta o správnosti navrhovaných kroků a nutnosti učinit odvážnější krok, jindy skončily návrhy v šuplíku pouze proto, že management firmy řešil v danou chvíli jiné, z jeho pohledu důležitější priority v rámci firmy. Tyto situace mě vždy samozřejmě zamrzely, protože bylo mým cílem firmě pomoci, věnoval jsem spoustu času přípravě a byl jsem přesvědčený, že to bude fungovat. Přesto i v těchto případech byli klienti s výsledky mé práce spokojení, protože jsem pro ně odvedl poctivou práci.
  • Nikdo není neomylný, a proto i mně se v průběhu mého pracovního života stala nějaká chyba. V takovém případě se chybu nebojím přiznat, ihned informuji o situaci toho, koho se to týká, a rychle hledám řešení. Za případnou chybu jsem vždy připraven převzít osobní odpovědnost, byť jsem ji přímo nezavinil já, ale například spolupracující externí partner. Samozřejmě se snažím chybám předcházet a z případných chyb se poučit do budoucna.

Profesní úspěchy v zaměstnání:

  • 2011–2017
    • Persony – identifikace a interní komunikace typických zákazníků.
    • Zlepšení NPS (Net Promoter Score – index ochoty zákazníků doporučit dodavatele svým přátelům a známým) a dalších klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI) v rámci definovaných zákaznických cest (procesů).
    • Iniciace a koordinace projektové kanceláře a projektového reportingu v rámci skupiny E.ON Czech.
    • Spolupráce na přípravě a implementaci nové celokoncernové vize a strategie E.ON v rámci skupiny E.ON Czech.
    • Koordinace a projektové vedení strategického projektu v rámci skupiny E.ON Czech, jehož cílem bylo identifikovat a rozvíjet nové podnikatelské příležitosti.
  • 2005–2010
    • Vedení české části mezinárodního projektu Efficiency E.ON, jehož cílem bylo připravit strategii v oblasti energetické efektivnosti z pohledu budoucího byznysu a zahájit první pilotní projekty.
    • Iniciace a realizace komunikační kampaně E.ON EnergiePlus+, která měla významný pozitivní dopad na vnímání značky E.ON. Tato kampaň byla mimo jiné originálním počinem velké energetické společnosti v ČR v oblasti energetických úspor pro domácnosti.
    • Dvouměsíční pracovní stáž v týmu Retail Strategy energetické společnosti E.ON ve Velké Británii. V té době na trhu právě probíhala cenová válka mezi hlavními hráči na trhu. Nezapomenutelná profesní a osobní zkušenost.
    • 1. místo v soutěži E.ON Innovation Award for Customer Orientation za projekt E.ON Zákaznický portál (online portál pro zákazníky) a 3. místo za projekt e-fórum (e-newsletter pro firemní zákazníky).
  • 2000–2004
    • Vedení rozsáhlého projektu, který vyvrcholil na přelomu let 2004/2005 ze dne na den přeznačením energetických společností JME, JČE na E.ON. Týkalo se to administrativních budov, energetických zařízení, pracovních oděvů, vozidel, elektronických šablon, prezentací, tiskopisů a veškerých tiskovin, webu aj.
    • Web jme.cz, který spadal do mé kompetence, získal v celostátní soutěži WebTop100 krásné 8. místo.
    • Koordinace přípravy marketingového plánu společnosti JME pro období otevírání (deregulace) trhu s elektřinou v ČR.

Kontaktní informace

Ing. Tomáš Petrů
BRAVO CONSULTING, s.r.o.
Horákov 199
Mokrá-Horákov (Jihomoravský kraj)
664 04
Mobil:606 555 577
Telefon:544 252 992
Email:info@bravo-consulting.cz
Web:www.bravo-consulting.cz
Skype:Skype bravo-consulting.cz
LinkedIn:LinkedIn petrutomas
Účet:2000415352 / 2010 (Fio)
:29241898 (plátce DPH)
DIČ:CZ29241898

2005 – 2017 © Robert Vlach Mapa portálu ~ Ochrana soukromí ~ Sledování novinek Facebook Twitter LinkedIn YouTube SoundCloud RSS