Na volné noze - portál nezávislých profesionálů


Na volné noze > Katalog > Tomáš Vacek

Tomáš Vacek

marketér se zaměřením na online obsahové strategie a kampaně

Tomáš Vacek

Jsem profesionál v oblastech obchodu a marketingu, kde pracuji již více než 20 let jak na straně velké mezinárodní reklamní agentury, tak na straně klienta. Vzhledem k nejnovějším trendům v marketingu se zaměřuji především na koncepční práci s obsahový marketingem. Na základě dokonalého pochopení kontextu trhu a kategorie umím připravit obsahovou strategii, kterou následně zrealizuji.

Při definování strategie a její realizaci se zaměřuji na efektivitu jednotlivých aktivit a návratnost investic. Proto je vždy součástí plánu definice KPI’s jednotlivých aktivit, jejich průběžné vyhodnocování a optimalizace tak, aby bylo vždy dosaženo těch nejlepších výsledků.

Díky svým zkušenostem budu vždy přemýšlet tak, že zohledním celkový kontext trhu a situace ve vaší organizaci. Každé řešení bude tak “šito na míru” přímo pro vás a v případě potřeby může být rozšířeno o tvorbu ucelené obchodně marketingové strategie. Samozřejmostí je i zapojení vašich interních či externích spolupracovníků, jako je například specialista na SEO marketing či social marketing.

Status:

k vašim službám

Působnost:

Praha a střední Čechy

Kategorie katalogu:

Jak pracuji:

  • Analýza – bilance marketingových aktivit vaší organizace, audit konkurence, definice cílové skupiny a typických person.
  • Příprava strategie – definování přínosu tvořeného obsahu pro cílovou skupinu; při tvorbě strategie využívám metodu SEE / THINK / DO / CARE.
  • Tvorba vhodného obsahu – vytvoření přehledného redakčního kalendáře včetně definovaných KPI’s. Se svými spolupracovníky realizujeme například:
    • webové prezentace,
    • blogy,
    • videa,
    • správu sociálních sítí, rozvoj vašich komunit
    • a mnoho dalšího dle definované strategie.
  • Distribuce, měření a vyhodnocení – i skvělý obsah musí najít cestu ke čtenáři. Vytvořený obsah doporučuji podporovat placenou návštěvností. Využívám především:
    • nativní reklamy (Strossle, Seznam, iDnes a další),
    • výkonnostní a re-marketing formáty (Adwords, Sklik atd.),
    • display kampaně (klasické bannerové formáty, podporované facebookové posty, Instagram, YouTube…)
    • a jiné formy komunikace dle stanovených marketingových cílů.
  • Nástroje měření – při měření kladu důraz na efektivitu, proto primárně využívám bezplatné nástroje, ale někdy se bez placených neobejdu. Používám kupříkladu: Google Analytics, Facebook business manager, Youtube Analytics, Twitter analytics, Hotjar, Google Alerts, Google Trends, Google Keywords Planner, Mailchimp a další dle konkrétního projektu. K vašemu rozpočtu přistupuji, jako bych investoval vlastní peníze, proto vždy měřím výkon a ideálně ROI.

Kontaktní informace

Tomáš Vacek
Contexto Consulting s.r.o.
Za sídlištěm 2092/34
Praha 4
140 00
Mobil:603 459 844
Email:tomas@contexto.cz
Web:www.contexto.cz
Účet:107 – 9355540277 / 0100 (Komerční banka)
:03754910

2005 – 2018 © Robert Vlach Mapa portálu ~ Ochrana soukromí ~ Sledování novinek Facebook Twitter LinkedIn YouTube SoundCloud RSS