Ing. Vít Rabiňák

e-commerce konzultant, markeťák, manažer a lektor marketingu

Status: k vašim službám Působnost: celá ČR, osobně Praha a Středočeský kraj

Od roku 2013 poskytuji konzultace a školení v oblasti e-commerce, online marketingu a strategií pro české i zahraniční firmy (Slovensko, Maďarsko, Rumunsko, Německo). V rámci interim managementu dokážu dočasně převzít řízení procesů během zásadních změn, sestavování týmů nebo v krizovém režimu.

Prioritami jsou pro mne výsledek a plnění dlouhodobých cílů. Vím, jak správně řídít změny, které posunou e-commerce projekty o míle kupředu. Během kariéry jsem pomohl nastartovat nebo zefektivnit marketing a interní procesy mnoha renomovaným klientům včetně: Weleda, PetCenter, Prodietix, Grand Afrika, Wolters Kluwer a dalším.

S čím vám konkrétně mohu pomoci?

  • Marketingové konzultace a služby – sestavení strategie, tvorba marketingových kampaní a průzkumů, brand management, výběrové řízení na externí dodavatele, sestavení či doplnění marketingového týmu apod.
  • E-commerce konzultace a služby – budování e-commerce řešení a jeho napojení na interní systémy, nastavení a řízení procesů či týmů pro ziskové podnikání online.
  • Koučink a školení marketingu – vzdělávání na míru pro firmy, zaměstnance, ale i management či individuální zájemce.
  • Interim management – externí výpomoc s řízením týmů při krizových situacích nebo zásadních změnách (transformation management) ve firmách a organizacích.

Během bohaté praxe jsem působil jako zaměstnanec i externista mj. na pozicích: marketingový manažer, CMO, CEO, e-commerce manažer, lektor a konzultant. Úspěšně jsem řídil několik e-commerce projektů, jakož i zodpovídal za přestavbu celé firemní infrastruktury (e-commerce řešení, ERP a logistický systém).

Vystudoval jsem magisterský obor Hospodářská a kulturní studia (2012) na České zemědělské univerzitě. Absolvoval jsem rovněž zahraniční studijní pobyt na University of Plymouth a program Mini MBA in Marketing a Brand Management. Znalosti z marketingu si souvisle rozšiřuji na českých i zahraničních kurzech a konferencích.

Jak probíhá spolupráce?

S každým klientem na úvod realizuji tyto dva kroky, dle nichž nastavíme celou spolupráci:

  1. Úvodní schůzka – popovídáme si o vašich potřebách a určíme rozsah spolupráce.
  2. Diagnostika – analýza současného stavu, definice potřeb a cílů, tvorba road mapy.

Jaké jsou mé cenové podmínky?

Hodina konzultace stojí 1.500–2.000 Kč. Pro školení, interim management nebo dlouhodobější projekt stanovuji hodinovou sazbu individuálně. Neziskovým organizacím a projektům nabízím výhodnější cenové podmínky.

Kariérní průřez

  • marketingový konzultant na volné noze pro Basketking.cz, Grand Afrika, Arval, Weleda, Kimberly Clark aj.
  • digital marketing manažer v marketingové agentuře All In Agency
  • interní marketingový konzultant pro Wolters Kluwer – mezinárodní firmu provozující informační portály
  • CMO v mediální skupině HyperMedia
  • e-commerce manažer pro PetCenter
  • CEO ve firmě prodávající diety Prodietix
  • externí přednášející na Provozně ekonomické fakultě ČZU
  • přednášející pro Scio.cz, Lexik.cz a firemní klientelu
Ing. Vít Rabiňák
Logo či doplňková grafika

Kontakty

Ing. Vít Rabiňák
K Sídlišti 396
Klecany (Středočeský kraj)
250 67
Mobil:603 374 530
Email:info@vitrabinak.com
Web:www.vitrabinak.com
LinkedIn:vit-rabinak
Účet:262814557/0300 (ČSOB)
IČ:02114828 (plátce DPH)
DIČ:CZ8701301191

Doporučení
z první ruky

S Vítkem jsem se setkala ve Wolters Kluwer, kde dělal konzultanta online marketingu. Spolupracovala jsem s ním při vývoji nových online produktů, kde s námi řešil informační architekturu, průzkumy, SEO a strategii produktů. Dále se věnoval PPC a sociálním sítím. Vítek je velmi dynamický člověk, který má obrovský rozsah znalostí a lze se od něj hodně naučit. Rád o problémech diskutuje a hledá neotřelá řešení, která velmi rychle dokáže uvést do reality. Spolupráce s Vítkem je příjemná a hodně rozvíjející.

Pavlína Jiráková

specialistka digitálního marketingu