Na volné noze - portál nezávislých profesionálů


Na volné noze > Katalog > Vladimír Holan

Vladimír Holan

grafický designér se zaměřením na branding

Vladimír Holan
Vladimír Holan - logo

Chcete vybudovat kvalitní značku? Pomohu vám vytvořit brand, který vás odliší od konkurence a díky kterému budete dobře zapamatovatelní. Grafickému designu a brandingu se věnuji už od roku 2010. Účastnil jsem se výběrových soutěží na vizuální identitu měst Štramberk, Příbram a Blatná. Rád spolupracuji s environmentálně zaměřenými společnostmi.

  • Navrhnu logo, které poslouží vaší značce jako základní identifikační prvek.
  • Nadefinuji veškeré části jednotného vizuálního stylu.
  • Nastavím pravidla práce s vizuální identitou.
  • Pomohu s ujasněním stylu komunikace značky.
  • Vyřeším licence, unikátnost a legálnost celého procesu, abyste pak v budoucnu nemuseli řešit problémy, o kterých nemusíte mít v počátcích vaší značky ani ponětí.

Všechny části projektu koncipuji tak, aby nám dávaly vzájemný smysl — Každé proč má u mě své proto.

Dbám na spolehlivost (dobré jméno a termíny jsou pro mne posvátné), upřímnost (pokud by se dělo cokoliv, co by mohlo poškodit výstup naší spolupráce, navrhnu jiný postup) a preciznost (řeším i detaily a odevzdávám přehledný výstup). Neustále se vzdělávám v oboru, sleduji trendy a nová řešení. Pracuji na platformě Windows a používám profesionální software Adobe.

Na zahraniční fotobance Shutterstock mám mnohatisícové portfolio vektorové grafiky. Také se věnuji fotografování.

Ukázky práce:

Logo obce ŠtramberkLogo Česká biokosmetikaVizuální identita pro město ŠtramberkVizuální identita pro město BlatnáVizuální identita pro Českou biokosmetiku
Zobrazit všech 19 náhledů této galerie >

Status:

k vašim službám

Působnost:

celá ČR

Kategorie katalogu:

Jak postupuji?

  • Analytická část:
    • 1. Úvodní poptávka – domluvíme si schůzku.
    • 2. Schůzka – probereme základní informace o vás (Co? Jak? Proč?) a o vašem projektu (rozsah, termíny, rozpočet).
    • 3. Design brief – zpracuji zadání s definicí toho, co vše bude potřeba udělat, proč to budeme dělat a kolik to bude stát.
    • 4. Analýza – budu zjišťovat informace o vašem oboru, konkurenci a cílové skupině. Provedeme vizuální audit. Výstupem jsou poznámky, myšlenkové mapy, databáze fotografií a upřesnění design briefu.
  • Kreativní část:
    • 5. Moodboard – pomocí moodboardu si ujasníme styl, ve kterém se projekt ponese.
    • 6. Skici – návrhy loga, prezentace nápadů, vysvětlení myšlenek designu, nástin vizuální identity, ukázka loga a identity v mockupech.
    • 7. Zpracování loga – finalizování vybraného designu.
    • 8. Logomanuál – systém pravidel, jak používat logo.
    • 9. Vizuální identita – vytvoření vizuální identity a prvků jednotného vizuálního stylu.
    • 10. Manuál vizuálního stylu – systém pravidel, jak pracovat s vizuální identitou.
  • Praktická část:
    • 11. Předání – předám vám soubory a podepíšeme licenci.
    • 12. Pomoc – pomohu vám se zavedením vaší nové identity a jejím používáním.

Co je výstupem mojí práce?

  • Soubory s logem (AI, EPS, PDF, JPEG, PNG).
  • Logomanuál, nebo manuál vizuální identity v PDF (případně v tištěné podobě).
  • Tisková data pro merkantilní tiskoviny a propagační materiály.
  • Soubory pro webové použití (bannery na sociální sítě, profilové obrázky).
  • Soubory s prvky vizuální identity (Ikony, ilustrace, pozadí, vzory, fotografie).
  • Grafický návrh webových stránek v PSD.

Vybraná absolvovaná školení:

  • 2019, Braň svou značku, Jindřiška Šulcová.
  • 2017, Strategický webdesign, Jan Řezáč, Jan Kvasnička.

Kontaktní informace

Vladimír Holan
Brodská 92
Příbram 8 (Středočeský kraj)
261 01
Mobil:728 584 190
Email:napis@vladimirholan.cz
Web:www.vladimirholan.cz
Facebook:Facebook vladiholan
Twitter:Twitter vladimir_holan
LinkedIn:LinkedIn vholan
:02973278 (neplátce DPH)

2005 – 2019 © Robert Vlach Mapa portálu ~ Ochrana soukromí ~ Sledování novinek Facebook Twitter LinkedIn YouTube SoundCloud RSS