Chcete vybudovat kvalitní značku? Pomohu vám vytvořit brand, který vás odliší od konkurence a díky kterému budete dobře zapamatovatelní. Grafickému designu a brandingu se věnuji už od roku 2010. Účastnil jsem se výběrových soutěží na vizuální identitu měst Štramberk, Příbram a Blatná. Rád spolupracuji s environmentálně zaměřenými společnostmi.
- Navrhnu logo, které poslouží vaší značce jako základní identifikační prvek.
- Nadefinuji veškeré části jednotného vizuálního stylu.
- Nastavím pravidla práce s vizuální identitou.
- Pomohu s ujasněním stylu komunikace značky.
- Vyřeším licence, unikátnost a legálnost celého procesu, abyste pak v budoucnu nemuseli řešit problémy, o kterých nemusíte mít v počátcích vaší značky ani ponětí.
Všechny části projektu koncipuji tak, aby nám dávaly vzájemný smysl — Každé proč má u mě své proto.
Dbám na spolehlivost (dobré jméno a termíny jsou pro mne posvátné), upřímnost (pokud by se dělo cokoliv, co by mohlo poškodit výstup naší spolupráce, navrhnu jiný postup) a preciznost (řeším i detaily a odevzdávám přehledný výstup). Neustále se vzdělávám v oboru, sleduji trendy a nová řešení. Pracuji na platformě Windows a používám profesionální software Adobe.
Na zahraniční fotobance Shutterstock mám mnohatisícové portfolio vektorové grafiky. Také se věnuji fotografování.
Ukázky práce:
Status:
k vašim službámPůsobnost:
celá ČRKategorie katalogu:
Jak postupuji?
- Analytická část:
- 1. Úvodní poptávka – domluvíme si schůzku.
- 2. Schůzka – probereme základní informace o vás (Co? Jak? Proč?) a o vašem projektu (rozsah, termíny, rozpočet).
- 3. Design brief – zpracuji zadání s definicí toho, co vše bude potřeba udělat, proč to budeme dělat a kolik to bude stát.
- 4. Analýza – budu zjišťovat informace o vašem oboru, konkurenci a cílové skupině. Provedeme vizuální audit. Výstupem jsou poznámky, myšlenkové mapy, databáze fotografií a upřesnění design briefu.
- Kreativní část:
- 5. Moodboard – pomocí moodboardu si ujasníme styl, ve kterém se projekt ponese.
- 6. Skici – návrhy loga, prezentace nápadů, vysvětlení myšlenek designu, nástin vizuální identity, ukázka loga a identity v mockupech.
- 7. Zpracování loga – finalizování vybraného designu.
- 8. Logomanuál – systém pravidel, jak používat logo.
- 9. Vizuální identita – vytvoření vizuální identity a prvků jednotného vizuálního stylu.
- 10. Manuál vizuálního stylu – systém pravidel, jak pracovat s vizuální identitou.
- Praktická část:
- 11. Předání – předám vám soubory a podepíšeme licenci.
- 12. Pomoc – pomohu vám se zavedením vaší nové identity a jejím používáním.
Co je výstupem mojí práce?
- Soubory s logem (AI, EPS, PDF, JPEG, PNG).
- Logomanuál, nebo manuál vizuální identity v PDF (případně v tištěné podobě).
- Tisková data pro merkantilní tiskoviny a propagační materiály.
- Soubory pro webové použití (bannery na sociální sítě, profilové obrázky).
- Soubory s prvky vizuální identity (Ikony, ilustrace, pozadí, vzory, fotografie).
- Grafický návrh webových stránek v PSD.
Vybraná absolvovaná školení:
- 2019, Braň svou značku, Jindřiška Šulcová.
- 2017, Strategický webdesign, Jan Řezáč, Jan Kvasnička.