Bc. Anna Kremláčková

marketérka s láskou k designu, kultuře a technologiím

Status: k vašim službám Působnost: celá ČR

Píšu, buduji obsah i značky — nejradši ty z odvětví designu, kultury a technologií. Skládám ta správná slova a plánuji strategie kudy a kam se vydat, abyste dosáhli svých cílů.

Pomohu vám v těchto oblastech:

  • Copywriting – Hledám, jak to, o čem lidé ve vašem projektu dokáží mluvit hodiny, vystihnout třeba i jednou větou.
  • Komunikační a obsahová strategie – Společně vymyslíme a nastavíme jednotnou linku vaší komunikace, která bude dávat smysl vašemu podnikání i vašim zákazníkům.
  • Branding – Radím firmám, jak vybudovat značku, kterou si zákazníci zapamatují a budou se k ní vracet. A to rádi.

Mám vystudovaný magisterský obor Marketingová komunikace na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Prošla jsem celou řadou školení a akademií, např. Roger Hatchuel Academy v rámci Cannes Lions, Digisemestrem, PR akademií APRA a dalšími.

Vybrané projekty:

  • Brno 2028 – Texty na web, určení tonality a komunikační strategie kandidatury Brna na Evropské hlavní město kultury, výstupy spojené s pocitovou mapou a dalšími projekty v rámci kandidatury.
  • Brno Design Days – Propagace festivalu, příprava textů a obsahu pro web, sociální sítě a média.
  • La Klara – Texty pro značku udržitelného oblečení pro ženy od webu po mailing nebo sociální sítě. Díky dlouholeté spolupráci jsme vyladili tonalitu projektu do nejmenších detailů, což se vyplácí. Více než polovina objednávek přichází od registrovaných zákaznic a nově naskladněné kousky bývají v mžiku vyprodané.
  • Moderna už byla! – Tvorba publikace o brněnské moderní architektuře na výstavu v Litvě. Součástí výstavy byl i průzkum mezi obyvateli funkcionalistických bytových domů a vil napříč Brnem.
  • Nakladatelství Host – Působila jsem zde od roku 2018 do roku 2020 a pečovala o kompletní online marketing – od spolupráce s influencery přes tvorbu obsahu a kampaní až po projekt nového webu nebo tvorbu anotací na desítky titulů.
  • Síto – Názvotvorba a branding pro sítotiskové postery mladých tvůrců.
  • Gym & Joy – Texty pro fitko plné sportovních nadšenců.
  • May House – Online kampaň a správa sociálních sítí při otevření nové brněnské restaurace.
  • LifeliqeCorinth – Copywriting a dlouhodobá spolupráce na marketingových kampaních zaměřených na vzdělávání.
  • JUNG architekti – Komunikační strategie a texty na web pro architektonické studio.
  • Studio Postrop – Texty na web a tvorba obsahové strategie pro sociální sítě studia.

Ceník:

  • Copywriting a strategie – 850 Kč za hodinu
  • Konzultace – 1.000 Kč za hodinu
  • Workshopy a školení – od 8.000 Kč v závislosti na délce a počtu účastníků

Každou zakázku naceňuji předem, takže přesně víte, kolik vás to bude stát.

Bc. Anna Kremláčková

Kontakty

Bc. Anna Kremláčková
Šumavská 3b
Brno
602 00
Mobil:606 904 566
Email:a.kremlackova@gmail.com
LinkedIn:anna-kremlackova
Účet:1470992010/3030
IČ:05277361

Doporučení
z první ruky

Annu jsem objevil zde na portále Na volné noze a její profesní profil mě hned na začátku zaujal nejvíce, takže jsem ji obratem oslovil s prosbou o nelehký úkol. Potřebovali jsme vytvořit nejen texty na web, ale spolu s dalšími kolegy si nejprve vyjasnit i samotnou brand propozici a obecné vyznění toho, jak v našem novém projektu budeme mluvit směrem k potencionálním klientům. Přes počáteční, velmi abstraktní a nelehké diskuse, jsme se ale pod vedením Anny poměrně rychle dostali až k finálnímu textovému dokumentu, který nám bude dále sloužit jako podklad pro budoucí obsahovou strategii naší nové firmy a značky.

Antonín Pospíšil

Managing Partner