Mgr. Helena Michálková

virtuální asistentka pro administrativu a komunikaci v angličtině

👑 Věřím, že delegování činností, bez kterých se žádné podnikání neobejde, ale které vás zdržují od práce ve skutečném flow, je základem vašeho úspěchu.

Každé úspěšné podnikání se jednoho dne dostane do bodu, kdy je fajn nebýt na něj sám. Pokud i vy potřebujete uvolnit ruce i hlavu a část svých povinností přenechat někomu jinému, jsem tady pro vás.

Jako virtuální asistentka vás krok za krokem provedu procesem delegování. S radostí převezmu nejen kompletní administrativu, ale také komunikaci se zákazníky v angličtině a další činnosti. Každý podnikatel by měl mít možnost věnovat se tomu, co opravdu umí, dělá mu radost a přináší zisk. To ostatní svěřte mně.

  • Administrativa – objednávky, fakturace, zápisy z online porad, digitalizace ručně psaných dokumentů, úpravy a formátování dokumentů, příprava podkladů pro školení, schůzky a jednání.
  • Komunikace – písemná a telefonická komunikace v češtině a angličtině, dále newslettery a zákaznická péče.
  • Správa inboxu – třídění a automatizace e-mailové schránky, zero inbox.
  • Organizace diáře – plánování schůzek, rozesílka pozvánek, upozornění na důležité termíny.
  • Rešerše & reporting – vyhledání požadovaných informací a jejich zpracování, sledování konkurence atd.
  • Překlady a korektury – překlad textů z angličtiny do češtiny a naopak, jazykové a stylistické korektury českých textů.
  • Správa sociálních sítí – tvorba obsahu pro sociální sítě, plánování publikace, komunikace s publiky.
  • Vedení agendy spojené s pronájmem nemovitostí – příprava a kontrola nájemních smluv, sledování termínů plateb, zajištění přepisů energií, příprava podkladů pro vyúčtování, upomínání dlužníků.

Začněte delegovat a získaný čas investujte tam, kde to vaše podnikání nejvíce potřebuje.

Vystudovala jsem lingvistiku na Univerzitě Karlově v Praze a mám 10letou praxi z prostředí americké ambasády, kde jsem diplomatům a jejich rodinám zajišťovala bydlení a vedla administrativní agendu spojenou s pronájmy nemovitostí. Při práci propojuji vlastní bohaté zkušenosti s tím, co jsem se naučila na kurzech špičkových školitelů (Darja Janíčková, Pavel Minář, Pavel Lasák, Filip Dřímalka).

Těším se na spolupráci právě s vámi.

Jak pracuji?

  • Nečekám, až dostanu úkol. Jsem proaktivní a procesem delegování vás provedu.
  • Spolupráci nastavíme společně a postupně. Pokud máte zavedený svůj systém, naučím se ho a přizpůsobím se mu.
  • Zajímáte mě vy i vaše podnikání. Vaši klienti pro mě nejsou bezvýznamná čísla objednávek, jsou to lidé, kterým vaše služby nebo produkty pomáhají řešit jejich problém, a tak k nim také přistupuji.
  • Poslouchám, zapisuji si, rekapituluji, ptám se. Když něčemu nerozumím, tak klidně i dvakrát, než vše pochopím. Ale chápu celkem rychle 🙂
  • Pracuji s běžnými programy a aplikacemi, které umožňují a usnadňují virtuální předávání práce, tvorbu prezentací, dokumentů, tabulek apod. Pokud však máte své oblíbené programy, s radostí se je naučím ovládat.
  • Orientuji se v prostředí Canvy, WordPressu, Shoptetu, Mailerlite, Google aplikacích a učím se používat všemožné aplikace využívající umělou inteligenci.

3 jednoduché kroky k delegování

  1. Ozvěte se mi – probereme, jak vám můžu pomoci.
  2. Online meeting – nastavíme způsob spolupráce, individuální cenu i veškeré detaily.
  3. Věnujte se prioritám – buďte ve flow a nechte své podnikání růst. Budu vás podporovat a o vše potřebné se postarám.
Mgr. Helena Michálková
Logo či doplňková grafika

Kontakty

Mgr. Helena Michálková
Loosova 972/8
Praha 11
149 00
Mobil:777 412 073
Email:va@helenamichalkova.cz
Web:helenamichalkova.cz
LinkedIn:helena-michalkova
IČ:71480234