Na volné noze - portál nezávislých profesionálů


Na volné noze > Katalog > Mgr. Jan Matoušek > Doporučení

Doporučení z první ruky

Mgr. Jan Matoušek — datový analytik od roku 1995 se specializací na data mining, marketing, průzkum trhu a sociologii

Zobrazuji všech 10 doporučení prezentace Mgr. Jan Matoušek:
Jan řídil výzkumné projekty v The Gallup Organization Česká republika. Především měl na starosti průzkumy veřejného mínění a výzkumy loajality zaměstnanců i zákazníků. Jeho role zahrnovala sběr dat, analýzu a interpretaci výsledků. Je chytrý, zaměřený na výsledky, má skvělé analytické myšlení. Viděla jsem u něj vášeň pro data mining, marketing a řízení projektů. Byla opravdu radost s ním pracovat.

Anne-Marie Nedoma

výkonná ředitelka The Gallup Organization ČR
czechrepublic.gallup.com
Honza je velmi kvalifikovaný a inteligentní data miner s výborným smyslem pro obchod, citem pro trh a zákazníky. Je pečlivý a přináší dobré výsledky. Má vynikající znalosti zejména v oblasti výzkumu trhu, statistiky, telekomunikací, řízení kampaní, ale i v oblasti marketingu a produktů. Vážím si ho i po lidské stránce.

Martina Miskolczi

Senior Business Consultant ve společnosti IQUAP Czech Republic
www.iquap.com
Honzu jsem poznal jako profesionála na výzkum, který pečuje o každý detail. Pokud hledáte manažera pro marketingový nebo sociologický výzkum, měli byste zavolat Honzu.

Petr Mára

manažer & majitel společnosti easyresearch.biz s.r.o.
www.petrmara.cz
Vynikající výzkumník a datový analytik. Chytrý, přesný a vysoce profesionální týmový hráč. Empatie a velký smysl pro humor v ceně.

Marta Nachtmannová

Konzultantka pro financování výzkumu na Roskilde University (Dánsko)
Jan Matoušek pro nás odvedl perfektní práci, díky níž máme máme k dispozici velmi cenné informace.

Vít Miština

Word of Mouth Evangelist & Project Manager, Outbreak
www.outbreak.biz
Jan je opravdový profesionál ve svém oboru, má schopnost velmi rychle a dobře pochopit problematiku klienta a nalézt pro něj nejvhodnější řešení jeho problematiky. Vážím si ho též jako velmi slušného a příjemného člověka.

Ema Matějů

Marketing director Internet Retail, a.s.
www.kasa.cz
Jan je profesionál, který doručuje zajímavé výsledky. Poprvé jsem ho potkala jako data minera v Telefonica O2 CZ jako skutečného profesionála. Nyní má svojí vlastní data miningovou firmu a pořád dodává hodnotu těm, kdo potřebují výsledky, zvýšení zisku, nebo jen vhled do svého businessu.

Maria Molkova

Online marketing coordinator at B. Braun
www.bbraun.cz
Jan nám dodával skvělé porozumění datům i obchodu. Pomohl mi porozumět vzorcům v datech, které nebyly triviální. Připadá mi přátelský a otevřený každé diskusi.

Helena Tománková

Market Research Supervisor
www.o2.cz
Spolupráce s Data Mind je pro nás zářným příkladem toho, jak se sdílením nejlepších zkušeností mezi zdánlivě neslučitelnými odvětvími dá dosáhnout skokových zlepšení v efektivitě marketingových aktivit. Za přínos pro rozvoj našeho marketingu a obchodu jsme panu Matouškovi a jeho týmu velice vděčni.

Ing. Jan Dobiáš

marketing & communication director AAA Auto
www.aaaauto.cz
Spolupráce s Janem Matouškem a jeho firmou Data Mind je dlouholetá a rozhodně bychom neměnili. Naposledy pro nás firma Data Mind zpracovala závěrečné zprávy ze tří zemí mezinárodního výzkumu v expresním čase a v perfektní kvalitě.

Hana Pazlarová

předsedkyně předsednictva SOS Dětské vesničky
www.sos-vesnicky.cz
Návrat na úvodní stránku této osobní webové prezentace >
2005 – 2017 © Robert Vlach Mapa portálu ~ Ochrana soukromí ~ Sledování novinek Facebook Twitter LinkedIn YouTube SoundCloud RSS