Co kdybych vám řekl, že ve zlepšení zákaznické zkušenosti (Customer Experience) najdete víc úspor a zisku, než v optimalizaci kampaní? Po 15 letech v digitálu jsem uvěřil v sílu pochopení Customer Journey a optimalizace Customer Experience. Jste připraveni na „nový obor“, který konkurence ještě neobjevila?
Zákaznická cesta a zkušenost začíná prvními impresemi reklam, pokračuje přes vaše sítě, webové stránky a další touchpointy, navazuje konverzními trasami a přes leady a objednávky pokračuje k poprodejní komunikaci a péči. V ideálním případě končí opakovanými prodeji a zkušeností tak skvělou, že se o ni zákazník rád podělí a stává se vaším neoficiálním obchodníkem.
Máte zmapované a změřené, co vše se po této cestě děje? Kde s vámi zákazníci mluví (nebo se o to snaží)? Jak se jim to daří? Jak se u toho cítí? Co je trápí? Jaký dopad to má na váš výkaz zisků a ztrát? Co je potřeba zlepšit pro lepší výsledky? A víte jak konkrétně to zlepšit? Pokud odpovědi spíše neznáte nebo tápete v realizaci, jsem váš člověk.
Specializuji se na malé a střední firmy, které téma Customer Experience teprve objevují. Neví kde začít. Potřebují naučit, jak zákaznickou zkušenost změřit, zlepšit a zpeněžit.
Pomáhám online byznysům:
Kooperativa, EquaBank, Nestlé, Mountfield, Kentico nebo Česká televize jsou typičtí klienti, pro které řeším konzultace či mentoring interních týmů.
Mobil: | 773 927 292 |
---|---|
Email: | lukas.pitra@gmail.com |
Web: | www.lukaspitra.cz |
Facebook: | lukaspitra |
LinkedIn: | lukaspitra |
Twitter: | lukaspitra |
Skype: | lukas.pitra |
Účet: | 1152646016/3030 |
IČ: | 88700020 (plátce DPH) |
DIČ: | CZ8402040174 |
Pokud potřebujete poradenství a support pro rozvoj vašeho eshopu pomocí online marketingu, pak vřele doporučují Lukášovy služby! Online marketing pro eshopy Jansen Display jsem rozjížděl v několika evropských zemích, takže mám srovnání a mohu s klidným svědomím konstatovat, že kvalita Lukášových služeb je plně srovnatelná a mnohdy i lepší než na vyspělých trzích. Rád bych vyzdvihl i business myšlení a schopnost plynule komunikovat v angličtině. Obojí je pro nás velkým přínosem.
Jansen Display s.r.o.