Lukáš Pítra

expert na zákaznickou zkušenost & online marketing

Status: k vašim službám Působnost: celá ČR

Co kdybych vám řekl, že ve zlepšení zákaznické zkušenosti (Customer Experience) najdete víc úspor a zisku, než v optimalizaci kampaní? Po 15 letech v digitálu jsem uvěřil v sílu pochopení Customer Journey a optimalizace Customer Experience. Jste připraveni na „nový obor“, který konkurence ještě neobjevila?

Zákaznická cesta a zkušenost začíná prvními impresemi reklam, pokračuje přes vaše sítě, webové stránky a další touchpointy, navazuje konverzními trasami a přes leady a objednávky pokračuje k poprodejní komunikaci a péči. V ideálním případě končí opakovanými prodeji a zkušeností tak skvělou, že se o ni zákazník rád podělí a stává se vaším neoficiálním obchodníkem.

Máte zmapované a změřené, co vše se po této cestě děje? Kde s vámi zákazníci mluví (nebo se o to snaží)? Jak se jim to daří? Jak se u toho cítí? Co je trápí? Jaký dopad to má na váš výkaz zisků a ztrát? Co je potřeba zlepšit pro lepší výsledky? A víte jak konkrétně to zlepšit? Pokud odpovědi spíše neznáte nebo tápete v realizaci, jsem váš člověk.

Specializuji se na malé a střední firmy, které téma Customer Experience teprve objevují. Neví kde začít. Potřebují naučit, jak zákaznickou zkušenost změřit, zlepšit a zpeněžit.

Pomáhám online byznysům:

  • Mapováním customer journey(s)
  • Analýzou customer experience(s)
  • Přípravou strategie zlepšení zákaznické zkušenosti
  • Poradenstvím v online marketingu

Vybrané reference:

Kooperativa, EquaBank, Nestlé, Mountfield, Kentico nebo Česká televize jsou typičtí klienti, pro které řeším konzultace či mentoring interních týmů.

Rozhovor pro Na volné noze TV

Lukáš Pítra
Logo či doplňková grafika

Kontakty

Lukáš Pítra
Spaces Coworking
Pujmanové 1753/10a
Praha 4
140 00
Mobil:773 927 292
Email:lukas.pitra@gmail.com
Web:www.lukaspitra.cz
Facebook:lukaspitra
LinkedIn:lukaspitra
Twitter:lukaspitra
Skype:lukas.pitra
Účet:1152646016/3030
IČ:88700020 (plátce DPH)
DIČ:CZ8402040174

Doporučení
z první ruky

Pokud potřebujete poradenství a support pro rozvoj vašeho eshopu pomocí online marketingu, pak vřele doporučují Lukášovy služby! Online marketing pro eshopy Jansen Display jsem rozjížděl v několika evropských zemích, takže mám srovnání a mohu s klidným svědomím konstatovat, že kvalita Lukášových služeb je plně srovnatelná a mnohdy i lepší než na vyspělých trzích. Rád bych vyzdvihl i business myšlení a schopnost plynule komunikovat v angličtině. Obojí je pro nás velkým přínosem.

David Seibert

Jansen Display s.r.o.