Ve slovech je síla. Tak ji pojďme využít pro váš byznys! Napíšu pro vás texty, které budou nejen čtivé a svěží, ale taky funkční – podle zásad SEO i psychologie copywritingu. Zamilujete si je vy, vaši zákazníci i vyhledávače.
Co pro vás můžu napsat?
Než se spolu pustíme do práce, pořádně se s vaší firmou seznámím. A pokud to bude potřeba, pomůžu vám jasně definovat vaši cílovou skupinu a nastavit tón komunikace. Díky tomu oslovíme ty správné lidi a postaráme se o to, že od vás neodtrhnou oči.
Kromě copywritingu nebo copyeditingu se ráda podívám i na vaše existující texty a poradím vám, jak je vyladit k dokonalosti. Více informací k této formě spolupráce najdete na mém webu pod službou revize textů.
Obsahovému marketingu se věnuju od roku 2016. Největší školou pro mě byly roky strávené v marketingové agentuře a později v nadnárodním korporátu. Jako první jsem si potykala se sociálními sítěmi a dostala se až k značkám jako L’Oréal nebo LEGO.
Srdce mi ale vždy bilo pro psaní, a tak jsem se po večerech a o víkendech věnovala copy bokovkám. Po pár letech jsem sítě konečně pověsila na hřebík a šla naplno vstříc textovým dobrodružstvím. A tak teď pomáhám firmám posouvat byznys vpřed pomocí čtivých a funkčních textů a promyšleného obsahu. A svou prací naprosto žiju.
Texty z mé klávesnice už má například Biano, Artisan, VEXTA domy, CloudTalk, Omorfia nebo Zdravý batoh.
Projekty naceňuju individuálně na základě hodinové sazby 700 Kč. Na mém webu najdete pár orientačních cen pro různé typy textů.
Mobil: | 777 189 698 |
---|---|
Email: | veronika@malenakova.cz |
Web: | veronikamalenakova.cz |
Facebook: | veronikamalenakova.cz |
Instagram: | copywrtierka.veronika |
LinkedIn: | veronikamalenakova |
IČ: | 09493921 |
Využít copywriterské služby Veroniky byla trefa do černého. Skvělá komunikace, profesionální přístup, efektivita – to je jen úzký výčet benefitů, které oceňuji. Z vlastní zkušenosti mohu říci, že obor naší firmy více sedí mužům, proto pro kdejakou ženu může být oříškem. Avšak Veronika si s tím poradila levou zadní a její copywriterské schopnosti se odrazily ve zmodernění našich článků, které se skvěle čtou, jsou chytlavé, pochopitelné a přinesou plno dobrých rad i nápadů.
Artisan