Na volné noze - portál nezávislých profesionálů


Na volné noze > Katalog > Mgr. Dana Špicarová

Mgr. Dana Špicarová

specialistka na marketing a PR, lektorka

Mgr. Dana Špicarová
Mgr. Dana Špicarová - logo

Profesionální marketingové poradenství pro malé nebo začínající společnosti, také kompletní marketing od návrhu, přes produkci, až po realizaci:

  • marketingová komunikace – pro časopisy, knihy a jiné obory
  • marketingová strategie – produktu nebo celé značky
  • public relations neboli PR – vztahy s veřejností včetně media relations a pořádání eventů
  • workshopy – marketing pro začátečníky
  • online marketing – sociální sítě, PPC kampaně, copywriting

Rozsáhlé zkušenosti v mnoha oblastech marketingu, se zaváděním nových značek na trh i s řízením týmu. Vysokoškolské vzdělání v oboru Marketingová komunikace na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a 15 let praxe, mimo jiné na pozici marketingové ředitelky Albatros Media a.s. Přípravy reklamních kampaní dětských knih nakladatelství Albatros, knih pro teenagery a dospělé čtenáře – mezi nimi například Padesát odstínů šedi, Prázdné místo od J. K. Rowlingové aj.

Status:

k vašim službám

Působnost:

celá ČR; především Praha a okolí

Kategorie katalogu:

Praxe a zkušenosti

  • Pavel Dobrovský – Beta, marketingová a PR manažerka – marketingová komunikace značek Baronet a Beta, příprava a realizace marketingového plánu, interní komunikace, POS materiály, eventy, bartery, online marketing, sociální sítě; 2014
  • Albatros Media – přední český mediální dům, 9 nakladatelství (Albatros, CooBoo, CPress, Computer Press, Bizbooks, Edika, Motto, Plus a XYZ)
    • marketingová ředitelka – plánování, realizace a vyhodnocování ATL a BTL aktivit, eventů, media relations a online marketingu, rozpočty, reporty CEO; schvalování tiskových materiálů, odpovědnost za katalogy pro B2B a B2C zákazníky; výběrová řízení na dodavatele online služeb a kreativce; uzavírání barterových smluv; aktualizace B2C a B2B webů; vedení týmu v centrále a pobočkách v ČR a SR; 2011–2013
    • marketingová manažerka – marketingová strategie a vedení týmu, media planning, tiskové materiály, komunikace s reklamní agenturou, PR včetně eventů a media relations, sestavování a kontrola dodržování rozpočtu, účast na veletrzích; 2009–2011
  • Albatros nakladatelství, brand manažerka – obchodní a marketingová strategie Klubu mladých čtenářů, plánování besed, autorských čtení a podpory značky; 2008–2009
  • Piccollo, marketingová manažerka sportovní značky Loap; 2007–2008
  • Mladá fronta, brand manažerka – mediální podpora časopisů Lidé a země, VTM Science a Formen, kontrola rozpočtu, plánování mediálních kampaní; 2007
  • Axel Springer Praha, marketingová manažerka – ATL komunikace motoristických časopisů (Svět motorů, Auto Tip, Auto Profi) a časopisů pro teenagery (Svět počítačů, Top Dívky, Popcorn), celorepublikové eventy, veletrhy a výstavy, organizování čtenářských soutěží; 2001–2006

Kurzy a semináře

  • Online marketing a PR – rekvalifikační kurz: sociální sítě, PPC, SEO, tvorba a aktualizace webových stránek, copywriting, tvorba newsletterů, Google Analytics, tvorba produktové fotografie; 2014
  • Komunikace na Facebooku – školení společnosti Sunmarketing, firemní účty na Facebooku a dalších sociálních sítích; 2013
  • Fotografování – základy fotografování se zrcadlovkou; 2012

Kontaktní informace

Mgr. Dana Špicarová
Novodvorská 1095/122
Praha
142 00
Mobil:731 760 393
Email:dspi@dspi.cz
Web:www.dspi.cz
LinkedIn:LinkedIn danaspicarova
:03714811

Doporučení z první ruky

Na práci Dany Špicarové byla vždy velmi patrná aktivita a energie, samostatnost, rozhodnost a ochota nejen plnit zadané úkoly, ale pracovat i významně nad jejich rámec. Dana Špicarová nikdy neváhala přijímat další výzvy, dobrovolně se zapojovala do nových rozvojových projektů uvnitř společnosti a úkoly plnila v zadaných termínech. Přicházela často s novými návrhy a náměty, identifikovala problémy a navrhovala jejich řešení. Na pozici ředitelky marketingu řídila práci týmu 8 podřízených v Praze, v Brně a Bratislavě. Kompletně odpovídala za přípravu a realizaci marketingové strategie společnosti a jejích 9 knižních nakladatelství dosahujících ročních tržeb přes 350 mil. Kč. Řídila též několik velmi rozsáhlých propagačních kampaní na klíčové nejprodejnější produkty společnosti, například na jednotlivé díly světového bestselleru Padesát odstínů šedi, nebo na nejnovější titul J. K. Rowlingové Prázdné místo.
Ing. Václav Kadlec, MSc.
Generální ředitel Albatros Media a.s.

2005 – 2016 © Robert Vlach Mapa portálu ~ Ochrana soukromí ~ Sledování novinek Facebook Twitter LinkedIn YouTube SoundCloud RSS