Na volné noze - portál nezávislých profesionálů


Na volné noze > Katalog > Eliška Vyhnánková

Eliška Vyhnánková alias annaud

konzultantka, lektorka a krotitelka sociálních sítí

Eliška Vyhnánková
Eliška Vyhnánková - logo

Nabízím poradenství a odborně vedená školení pro využití sociálních sítí Facebook, Twitter, LinkedIn aj. ve firmách a profesní praxi. V oboru sociálních médií mám dlouholetou praxi, mj. jako manažerka nových médií přední analytické společnosti NEWTON Media. Pravidelně přednáším a publikuji na serverech Lupa či Tyinternety. Rozesílám také populární emailové aktuality ze světa sociálních médií, jejichž odběr si můžete přihlásit přímo zde:

  • Audit použití sociálních sítí ve firmě, 1.800 Kč/hod — kompletní rozbor stávajícího působení na sociálních sítích / analýza konkurence / zjištění problémů a chyb / doporučení ke zlepšení komunikace, obsahu, nastavení, propojení aj. / délka cca 8–14 hodin dle počtu sítí, úvodní schůzka zdarma
  • Dlouhodobá poradenská spolupráce, 1.800 Kč/hod — průběžné konzultace, mentorování a školení pro vylepšování působení na sociálních sítích až k plně profesionální správě a samostatnosti / postupné dosahování milníků a cílů / úvodní schůzka zdarma
  • Monitoring sociálních sítí, od 5.000 Kč/měs — pravidelný monitoring a komentované analýzy sociálních sítí pro získání lepších výsledků a spokojenějších zákazníků
  • Skupinová školení a workshopy (ceny platí pro skupiny do 10 osob, nebo individuálně s kalkulací na míru)
    • Úvod do sociálních sítí, 9.500 Kč za 4 hodiny — firemní Facebook a Twitter / možnosti sítí LinkedIn, Google+, YouTube, Foursquare, Flickr, Pinterest / základy komunikace / měření úspěšnosti / konzultace potřeb
    • Firemní Facebook, 13.500 Kč za 4 hodiny — založení a správa firemní stránky / Facebook v číslech / použití nástrojů: reklamy, pluginy, aplikace, skupiny, události aj. / netiketa a zásady komunikace / pravidla použití / měření cílů a výkonu
    • Twitter firemní i soukromý, 9.500 Kč za 3 hodiny — založení, nastavení a příprava profilu / statistiky použití Twitteru v Česku / sledování a sledující, jak navazovat kontakt / příklady dobré a špatné komunikace / metodiky hodnocení
    • LinkedIn prakticky, 11.500 Kč za 3 hodiny — základní představení / osobní profil a jeho vyplnění / navazování a správa kontaktů / skupiny a firemní profily / placené varianty a propagace

Status:

k vašim službám

Působnost:

celá ČR

Kategorie katalogu:

Fotogalerie:

Eliška VyhnánkováEliška VyhnánkováKlubový večer WebTop100LMC NeKonference 2015Eliška Vyhnánková

Rozhovor pro Na volné noze TV

Audit použití sociálních sítí ve firmě

Analýze předchází cca hodinová schůzka zdarma, na které probereme všechny potřeby a požadavky. Následuje písemná analýza současného stavu, porovnání s konkurencí (či podobnými stránkami) a návrhy na vylepšení (komunikace, obsah, nastavení, propojení). Objem takového dokumentu závisí na aktuálním stavu a typu společnosti — rozdíl dělá hlavně počet sociálních sítí, na kterých působíte, a také velikost konkurence.

Dlouhodobá poradenská spolupráce

Dlouhodobá spolupráce s klientem na nasazení jeho sociálních profilů. Proškolení a výběr vhodných zaměstnanců na správu profilů svépomocí a jejich dočasné vedení. Tento formát se výrazně liší dle potřeb jednotlivých klientů. Zjednodušeně řečeno jde o to, že pro klienta, který chce působit na sociálních sítích, najdeme společně nejvhodnější postup a na něm postupně pracujeme. Optimálně se jedná o několikaměsíční spolupráci, po které budete ve správě sítí plně samostatní.

Školení: Úvod do sociálních sítí

  • Facebook — jak funguje, firemní profily, zeď stránky, PPC reklama, statistiky
  • Twitter — čím je zajímavý, jak s ním pracovat, statistiky české i zahraniční
  • ostatní sítě — Google+, YouTube, LinkedIn, Foursquare, Flickr, Pinterest… výhody, nevýhody, cílové skupiny
  • komunikace — proč a jak komunikovat, čeho se vyvarovat, sociální sítě a zaměstnanci
  • měření úspěšnosti na sociálních sítích, základy monitoringu
  • konzultace potřeb školeného klienta

Délka školení se odvíjí dle průběžných diskusí a témat, ke kterým odbíháme a na které se během semináře narazí. Obecně pojímám školení spíš jako hromadný brainstorming, kdy scénář je pouze vodící linkou k jednotlivým tématům. Obzvlášť pokud školím zaměstnance jedné firmy, můžeme se věnovat konkrétním problémům.

Školení: Firemní Facebook

  • aktuální statistiky, jaké sítě jsou v ČR ideální pro firmy
  • firemní stránka — její vytvoření (pro klienty bez Fb)
  • firemní stránka — jak se o ni správně starat
  • konkrétní nástroje Fb a jejich možnosti: reklamy, pluginy, aplikace, skupiny, události a další
  • pravidla a omezení při používání Facebooku a jeho nástrojů
  • komunikace — proč a jak komunikovat, čeho se vyvarovat, Facebook a zaměstnanci, krizové situace
  • měření úspěšnosti na Facebooku
  • váš firemní profil

Podrobnější školení, které je zaměřené podrobně na sociální síť Facebook. Ze základního školení přebírá část o komunikaci a měření úspěšnosti. Ideální pro firmy, které se chtějí ve své komunikaci soustředit hlavně na Facebook a chtějí poznat všechny jeho možnosti.

Školení: Twitter firemní i soukromý

  • úvod, statistiky a čísla
  • zakládáme účet na Twitteru
  • nastavení a příprava profilu
  • sledování a sledující — jak navazovat kontakt
  • příklady efektivní i špatné komunikace
  • měření úspěšnosti na Twitteru
  • diskuse

Školení zaměřené na sociální síť Twitter je ideální pro firmy i jednotlivce, které zajímá způsob komunikace a využitelnosti této služby nejen k firemním účelům. Naučím vás základům používání Twitteru i pokročilým způsobům komunikace a zvyšování povědomí o vaší značce.

Workshop: LinkedIn prakticky

  • základy LinkedIn
  • osobní profil a jeho nastavení
  • kontakty a jejich správa
  • skupiny na LinkedIn
  • firemní profily
  • placené varianty a propagace
  • individuální konzultace, diskuse

Workshop vás seznámí se základy této sociální sítě, jejím nastavením, navazováním kontaktů pro efektivnější vedení obchodních vztahů. Dozvíte se mj. o možnostech dohledávání potenciálních zaměstnanců či obchodních partnerů.

Kontaktní informace

Eliška Vyhnánková
Českomoravská 23
Praha
190 00
Mobil:737 937 170
Email:eliska@vyhnankova.cz
Web:www.vyhnankova.cz
Facebook:Facebook annaud
Twitter:Twitter annaud
LinkedIn:LinkedIn eliskavyhnankova
:73689009 (neplátce DPH)
DIČ:CZ8159252068

Doporučení z první ruky

Spolupráce s Eliškou je velmi příjemná. Školení má vždy pečlivě připravená a plná zajímavých informací. Její entuziasmus pro sociální sítě je nepřekonatelný.
Magdaléna Hladká
marketingová specialistka, Literární akademie

2005 – 2016 © Robert Vlach Mapa portálu ~ Ochrana soukromí ~ Sledování novinek Facebook Twitter LinkedIn YouTube SoundCloud RSS