Doporučení z první ruky

Mgr. Jan Šimral — PR konzultant se specializací na sektor služeb a B2B


Zobrazuji všech 10 doporučení

S panem Mgr. Šimralem mám velmi dobrou zkušenost. Naše organizace jej požádala o spolupráci při přípravě několika odborných konferencí. Díky jeho zapojení do realizačního týmu jsme získali velmi zajímavé řečníky z veřejné správy i soukromé sféry, sponzory a partnery konferencí a značné množství účastníků konferencí. Proto mohu pana Šimrala na oblast PR jednoznačně doporučit.

Vít Čermák
Krajská hospodářská komora jižní Moravy

S Honzou Šimralem mám několikaleté výborné zkušenosti v oblasti PR poradenství. Sestavil pro naši společnost Kinalisoft PR a marketingovou strategii, a následně se podílel na její realizaci. Pomohl nám lépe a cíleněji oslovovat naše klienty prostřednictvím různých kanálů. Co se týče médií, vycházeli jsme z bodu nula, kdy se o Kinalisoftu v médiích vůbec nepsalo. Dnes máme i díky Honzovi za sebou několik velkých profilových rozhovorů, máme na kontě řadu zmínek v médiích a běžně nám vycházejí autorské články v odborných časopisech. Honzu Šimrala považuji za opravdového profesionála ve svém oboru.

Radek Štourač
jednatel společnosti Kinalisoft, firmy specializované na počítačové vidění
www.kinalisoft.eu radek.stourac@kinalisoft.eu 511 112 218

S Janem jsem měl tu čest pracovat na Britském Velvyslanectví v Praze, kde měl na starosti vedení týmu komunikace. Musím ocenit jeho profesionalitu, kreativitu, cit pro detail, výbornou znalost českého mediálního prostředí a schopnost poradit tak, aby jakákoliv aktivita měla co největší mediální dopad. Jsem plně přesvědčen, že pro vaši společnost/projekt/akci udělá maximum, ať už se bude jednat o kompletní přípravu PR strategie, krizovou komunikaci či základní analýzu a poradenství s cílem zlepšit mediální potenciál vašich aktivit.

Jakub Lelek
Senior Trade & Investment Adviser, British Embassy Prague
jakub.lelek@fco.gov.uk

Profesionalita a korektnost při dosahování stanovených cílů. To je to, co se mi vybaví, když slyším jméno Jan Šimral. Obchodní partneři potřebují kreativní a smělé marketingové strategie. V panu Šimralovi jsme našli odvážné myšlení a kreativní metodologii. Formulování strategie je velmi důležité a závisí na realizaci, která byla pod záštitou pana Šimrala následující: jedním tématem jsme dosáhli 20 kvalitních mediálních výstupů, včetně médií jako HN, Ekonom, Týden nebo Novinky.cz. Za společnost Antal International panu Šimralovi vřele děkuji. Věřím, že s ním budeme spolupracovat i v budoucnu.

Mgr. Anna Šefčíková BBC.
Country Manager CZ/SK ve společnosti Antal International
antal.cz 727 829 277

Jan Šimral pro nás v Ostravě vedl 4hodinový seminář „Sociální sítě v byznysu“ určený pro zástupce firem z různých oborů z celého Moravskoslezského kraje. Dle zpětné vazby, kterou jsme od účastníků dostali, byli velmi spokojeni, odnesli si mnoho poznatků, které hned začali využívat v praxi, a celý seminář označili za velmi přínosný a kvalitní.

Adam Čermák
projektový manažer, Moravskoslezské Investice a Development, a.s.

Honza Šimral nám ve firmě Top Vision zaměřené na manažerské vzdělávání pomáhal s PR. Se spoluprací jsem byla velmi spokojena. Honza připravil PR strategii a tu pak proaktivně uváděl v život. Uměl najít atraktivní témata, věděl, co novináři chtějí a potřebují. Pomohl nám být vidět v médiích.

Radka Havlenová
manažerka marketingu, dříve Top Vision, nyní DHL

V době, kdy jsem pracoval v Colopu, což je společnost, která vyrábí a vyváží razítka do celého světa, Honza Šimral pro nás dělal PR. Razítka nejsou sexy produkt, přesto se mu dařilo, aby o firmě vycházely zajímavé výstupy a velmi nám pomohl v době covidu. Honza je profík, který plní termíny. Pracuje efektivně, je příjemný a naslouchá tomu, co společnost potřebuje. Samostatnost a pečlivost jsou jeho přednosti. A sám jsem se o PR díky němu hodně naučil.

Nikolas Pátek

Pokud se chystáte spolupracovat s Honzou, rozhodně se připravte na následující: vysokou míru profesionality; proaktivní přístup hýřící novými a novými nápady; znalosti přesahující PR do dalších oblastí marketingu; dodržení všech možných, i zdánlivě nemožných termínů. Honza je zkrátka srdcař, kterého práce baví, a to zas bude bavit vás :).

Nela Hamouzová
Marketing Manager, Tutor, s.r.o.

S Honzou se perfektně pracuje, spolupracujeme na PR již řadu let a to za různé značky. Vždy jsem byl v roli Honzova klienta a to že si ho vybírám opakovaně potvrzuje jeho kvalitu. Je to profesionál a PRkový veterán :). Měl jsem před tím zkušenosti s velkou agenturou a mnohem větším rozpočtem, ale tam se nám nedařilo dosahovat toho, čeho s Honzou. Za mne práce na 1*.

Daniel Hutnik

S Janem Šimralem jsem spolupracoval téměř dva roky v době, kdy jsem působil v redakci iDNES.cz. Na rozdíl od většiny PR specialistů nepořádá na novináře hon ani kobercový nálet, a než s někým z médií začne spolupracovat, perfektně si nastuduje jeho práci a témata, kterými se zabývá. Nejen, že je to známka vysoké profesionality, navíc se mu díky tomu daří lépe navazovat vztahy s lidmi z médií, a tak může svá témata snáz dostávat do veřejného prostoru. Za své desetileté působení v médiích jsem měl pouze dva oblíbené nebo spřátelené PRisty - jedním z nich byl právě pan Šimral. Je lidský, férový, drží své slovo a spolupracovat s ním byla vždy radost.

Tomáš Matoušek
redaktor iDNES.cz
www.idnes.cz/novinari/tomas-matousek.N46…