Na volné noze - portál nezávislých profesionálů


Na volné noze > Katalog > Bc. Richard Dobiáš

Bc. Richard Dobiáš alias Dobrý copywriter

web copywriter

Bc. Richard Dobiáš
Bc. Richard Dobiáš - logo

Kreativní copywriter odliší váš web, e-shop nebo internetový projekt od konkurence. Copywriting od unikátního nápadu, přes obsahovou strategii, zvýšení návštěvnosti až po znásobení konverzního poměru – to vám zajistí Dobrý copywriter.

  • Obsahové strategie a SEO – navrhnu strategii, která webu vdechne správný obsah pro zákazníky i vyhledávače
  • Webový obsah, který prodává – napíšu přesvědčivé prodejní texty, doporučím vhodné netextové prvky a vymyslím úderné mikrotexty, které zaujmou správnou cílovku
  • Návrh marketingové komunikace – pomohu k účinnější komunikaci na sociálních sítích i dalších prodejních kanálech a zapracujeme na budování značky
  • Kreativní koncepty webových projektů – vymyslím nevšední koncept internetového projektu, webu nebo e-shopu, včetně zpracování layoutu nebo prototypu webu
  • Školení a praktický kurz web copywritingu – školím copywriting a psaní textů i dalších forem obsahu pro web, s využitím příkladů a spíše jako workshop než běžné školení

Web copywritingem se zabývám pod značkou Dobrý copywriter. Píšu i odborné články na vlastním blogu www.o-psani.cz a na své Facebook stránce nebo Twitteru pravidelně doporučuji tipy z copywritingu a reklamy.

  • přes 10 let pracuji v oboru webdesignu, SEO a internetového marketingu
  • specializuji se na kreativní web copywriting, který přináší jasné výsledky
  • na mém školení se naučilo psát účinné texty pro web už více než 50 účastníků
  • pravidelně se zásobuji odbornou literaturou, abych vám zajistil nejlepší výsledky
  • absolvoval jsem celkem 11 odborných kurzů od renomovaných jedniček v oboru

Status:

k vašim službám

Působnost:

celá ČR

Kategorie katalogu:

Reference web copywritingu:

#1 na finanční reporting a online plánováníPohodová mateřskáPíšeme slogany a děláme to ve třech!Kreativní koncept a obsah webu online půjčkyKreativní koncept a obsah online zastavárny šperků - eZastavarna.cz
Zobrazit všech 9 náhledů této galerie >

Mé přednášky na Copycampu

Na barcampu pro copywritery jsem vyprávěl, jak se stát dobrým copywriterem. Copycamp proběhl 24. listopadu 2012 v Praze.

Při dalším ročníku Copycamp 2013 jsem odkryl svůj postup tvorby webového obsahu. Nazývám ho Copysketching:

Kdy se vám vyplatí Dobrý copywriter

  • Potřebujete úderný a přesvědčivý obsah?
  • Záleží vám na dobré návratnosti vaší investice?
  • Máte plné zuby špatně odvedené práce od rádoby „copywriterů“?
  • Považujete copywriting za reklamní činnost a ne jenom psaní textů pro web?

Hledáte-li kreativního a reklamního textaře, který možná není nejlevnější, ale klidně se rozkrájí, aby vám dodal jen to nejlepší, kontaktujte mě.

Pokud ale sháníte někoho, kdo vám do druhého dne a co nejlevněji pošle „SEO článek“ nebo podobný text bez myšlenky a obchodního cíle, pak se vám spolupráce se mnou nevyplatí.

Kolik stojí dobrý copywriting

Každá stránka webu plní jinou funkci, a proto vždy předávám cenovou kalkulaci dle potřebného rozsahu spolupráce. Cena copywritingu začíná od 1.000 Kč za obsah stránky.

Vytvoření obsahu webové stránky včetně rozvržení layoutu v podobě wireframe se pohybuje kolem 3.000 Kč. Získáte tak přesné zadání pro vizuální podobu obsahu stránky a finální texty i s návrhem využití netextových prvků jako jsou fotky, videa, animace, infografika apod.

Reklamu napíšu za vás

Další informace a reference najdete na mém webu www.dobry-copywriter.cz.

Potřebujete schopného web copywritera s kreativním přístupem a citem pro „tah na branku“? Kontaktujte mě a domluvíme se na dobré spolupráci.

Kontaktní informace

Bc. Richard Dobiáš
Sázavská 598
Světlá nad Sázavou (Kraj Vysočina)
582 91
Email:richard.dobias@gmail.com
Web:www.dobry-copywriter.cz
Skype:Skype DobryCopywriter
Facebook:Facebook dobrycopywriter
Twitter:Twitter richarddobias
LinkedIn:LinkedIn richarddobias
:88157091

Doporučení z první ruky

Prošel jsem již podruhé školením copywritingu od p. Dobiáše. Spoustu věcí jsem si konečně zafixoval a věřím, že je budu schopen mnohem lépe použít. Školitel na sobě hodně zapracoval. Byl jsem příjemně překvapen z jeho způsobu předávání znalostí. Prezentace byla doprovázena trefnými videi, mnoha zajímavými obrázky a grafy. Byl jsem naprosto unesen stránkou zobrazující šablonu formátu stránky, kde lektor velmi jasně popsal, jak by měla správně připravená stránka vypadat. Jó, to by se četly weby, kdyby každý alespoň těchto pár zásad používal. Každému, kdo to myslí s copywritingem vážně, mohu toto školení jen doporučit.
Marek Lustyk
IT manager

2005 – 2016 © Robert Vlach Mapa portálu ~ Ochrana soukromí ~ Sledování novinek Facebook Twitter LinkedIn YouTube SoundCloud RSS