Na volné noze - portál nezávislých profesionálů


Na volné noze > Katalog > Mgr. Věra Ondřichová

Mgr. Věra Ondřichová

lektorka prozákaznické komunikace

Mgr. Věra Ondřichová

Záleží mi na tom, aby si lidé rozuměli.

Jedno z míst, kde dochází k častým nepříjemnostem nebo dokonce konfliktům, jsou služby – obchody, recepce, úřady, polikliniky… Obvykle je možné problém vyřešit dřív, než se rozvine v konflikt. A někdy se dokonce podaří při řešení problému zapracovat na vztahu mezi zákazníkem a poskytovatelem služby tak, že výsledkem je dlouhodobý obchodní vztah.

Pořádám kurzy pro lidi za pomyslným (nebo skutečným) pultem obchodů či úřadů. Společně hledáme odpovědi na otázky:

  • Co znamená orientace na zákazníka a jak ji uvést do praxe?
  • Jak se můžeme díky orientaci na zákazníka v práci cítit lépe?
  • Jak zvládnout konflikt, stížnost, nemožnost vyhovět?
  • Jak neztratit zákazníka, i když mu třeba vždycky nemohu vyjít plně vstříc?
  • Jak vzniká vztah důvěry?
  • Jak navázat, udržet a rozvíjet dlouhodobé vztahy se zákazníky?

Kurz připravuji na míru konkrétní firmě a jejím potřebám, probíráme reálné konfliktní situace. Základní verze je jednodenní, cca 6 hodin. Minimálně třetina kurzu je věnována praktickému nácviku/tréninku.

Vystudovala jsem žurnalistiku a mezinárodní vztahy na Univerzitě Karlově v Praze. V profesním životě se od počátku věnuji médiím a vztahům mezi lidmi – pracovala jsem na pozicích tiskové mluvčí či specialistky public relations v Junáku (50 tisíc členů), Městské knihovně v Praze (200 tisíc čtenářů) a na rektorátu Univerzity Karlovy.

Status:

k vašim službám

Působnost:

celá ČR

Kategorie katalogu:

Portfolio:

Leták kurzu komunikačních dovedností pro knihovnyObálka elektronické publikace o PR v knihovnáchBanner PR akademie, vzdělávací akce pořádané ve spolupráci se Sdružením knihoven

Další kurzy

  • orientace na zákazníka
  • komunikace v konfliktech
  • management stížností
  • efektivní telefonování
  • kultura zpětné vazby na pracovišti
  • zpětná vazba pro vedoucí pracovníky
  • komunikační dovednosti (pro introverty)
  • PR pro neziskovky

Minimálně třetinu každého kurzu tvoří praktický nácvik dovedností a intenzivní trénink, tak aby účastníci mohli co nejvíc získaných poznatků převést do každodenní praxe.

Další služby

  • konzultace v oblasti komunikace a vztahového marketingu
  • facilitace strategických a koncepčních jednání

Vzdělání

  • 2016, kurz Nenásilná komunikace (školitel Ondráš Přibyla)
  • 2013, kurz Optimalizace pro vyhledávače pro marketéry (školitel Pavel Ungr, H1).
  • 2012, Letní škola online marketingu (školitel Marek Prokop).
  • 2008, Univerzita Karlova v Praze, obor Mezinárodní vztahy (získání titulu Mgr.).
  • 2003, Univerzita Karlova v Praze, obor Žurnalistika (získání titulu Bc.).

Profesní úspěchy a milníky

  • Městská knihovna v Praze, vedoucí oddělení vnějších vztahů a tisková mluvčí (2007–2008); hlavní úspěchy: navržení nového systému fungování knihovny na veřejnosti, komunikační strategie, nová generace propagačních materiálů, zapojení knihovny do Noci muzeí.
  • Junák – český skaut, tisková mluvčí (2003–2006), manažerka komunikace (2009–2012); hlavní úspěchy: vypracování a prosazení komunikačního konceptu, který dosud pomáhá sjednotit dříve roztříštěnou komunikaci skautů a skautek; úspěšné projekty u příležitosti oslav 100 let skautingu.
  • Deníky Bohemia a MF Dnes, externí redaktorka (1997–1998, 2002).
  • Rektorát Univerzity Karlovy, redaktorka v oddělení vnějších vztahů (2009).
  • Vyšší odborná škola informačních služeb, vyučující předmětu Marketing knihoven a muzeí (2008–2009).

Kontaktní informace

Mgr. Věra Ondřichová
Svatojanská 45
Srbsko (Středočeský kraj)
267 18
Mobil:775 060 819
Email:vera.ondrichova@gmail.com
LinkedIn:LinkedIn veraondrichova
:03905781

Doporučení z první ruky

Celkem soustavně přemýšlím nad Městskou knihovnou Tábor. Třeba nad tím, co chceme o sobě říkat lidem a jak to říkat zajímavě a opravdově. A už nějakou dobu mi s tím pomáhá, a vlastně to místo mě táhne – to přemýšlení i výstupy –, Věra Ondřichová. Je dobrá. Fakt. Umí mi třeba říct, že přemýšlím špatně. Občas mě to štve, protože ty skvělé nápady chci mít sama! Je to inspirativní. Nejde to úplně rychle – myslím nějaké změny, protože mám pomalé reakce, ale jde to. Doporučuji, pokud chcete o komunikaci toho, co je vaše, přemýšlet jinak, než jen v úhlu tiskových zpráv.
Eva Měřínská
ředitelka Městské knihovny Tábor

2005 – 2016 © Robert Vlach Mapa portálu ~ Ochrana soukromí ~ Sledování novinek Facebook Twitter LinkedIn YouTube RSS