Sjednávání zakázek emailem

30. listopadu 2020

„Nemůžete-li uzavírat zakázky osobně, přichází na řadu starý dobrý email. Tato tři základní pravidla vám umožní jednání výrazně zefektivnit a zrychlit,“ píše Robert Vlach v novém blogu Na volné noze.

Sdílejte a diskutujte: Facebook Twitter LinkedIn

Podobné novinky

Elonga náramek pro lifehackery

Jestli rádi testujete lifehacky pro lepší zdraví, mohlo by se vám líbit nové zařízení Elonga. Stojí za ním tým vývojářů z Česka a jeho funkcí je tělesný monitoring — na základě pravidelného měření dává pohybová a režimová doporučení s ohledem na aktuální úroveň stresu a regenerace. Upozorní např. na spánkový deficit a umí odhalit dlouhodobé problémy, které můžete řešit. Náramek přitom stačí nasadit jen ráno po probuzení zhruba na 3 minuty.

Snímač je vhodný pro sportovce, lifehackery a vůbec lidi, kteří se chtějí dobře starat o své zdraví, což je mezi volnonožci poměrně velká skupina. Do konce února je navíc možné koupit Elongu v rámci předprodeje s doživotním předplatným aplikace zdarma.

LinkedIn marketing

Článek s všeříkajícím názvem Ne, vy nebudujete osobní značku, vy jenom postujete na LinkedIn přináší zajímavý pohled na stále běžnější využívání LinkedIn v osobním marketingu profesionálů.

Autorka argumentuje, že psaní pro vlastní zviditelnění jako marketingová strategie příliš nefunguje, není-li podepřeno skutečnou expertízou a zkušenostmi. Správně také poukazuje na rozdíl mezi osobní značkou a reputací profesionála:

„Osobní značka je to, jak chcete, aby vás vaše publikum vnímalo a mluvilo o vás. Na rozdíl od reputace není osobní značka o tom, co si o vás jiní lidé myslí. Jde o image, kterou postupně vytváříte, a o to, jak ona promlouvá k ostatním."

Sdílejte a diskutujte: Facebook Twitter LinkedIn Trvalý odkaz

Jak se mění sociální sítě

Přední český expert na sociální média Adam Zbiejczuk v podcastu WebTop100 prochází klíčové milníky své profesní kariéry a mj. mluví o tom, jakým způsobem se marketing na sociálních sítích v Česku vyvíjel. Specificky se pak věnuje taky LinkedInu coby platformě pro influencing digitálních (a jiných) profesionálů.

„Je hrozná škoda a to platí v českém online marketingu obecně, že valná většina online markeťáků má jako jediný cizí jazyk angličtinu. A tím pádem všichni čteme ty stejné americké nebo anglické zdroje, zatímco to, co se děje v sousedních zemích, nám často uniká,“ říká Adam, když vzpomíná na projekt Babel Guide, resp. komunitní akce Babel Camp a Babel Talk, které dlouho pořádal. Jak ale v rozhovoru naznačuje, myšlenka na pořádání akcí v něm pořád zůstává.

V souvislosti s tématem vývoje sociálních sítí se vyplatí připomenout i výborný Adamův článek pro Voxpot Konec éry sociálních sítí? Byla to možná jen malá a nedůležitá epizoda, ale byla to jízda.

Sdílejte a diskutujte: Facebook Twitter LinkedIn Trvalý odkaz

Clubhouse — Nová sociální síť

Už jste stihli naskočit na novou sociální síť Clubhouse? Eliška Vyhnánková k němu dnes připravila výborné shrnutí — o co vlastně jde a proč by vás to (ne)mělo zajímat.

„Pokud si místnosti vybíráte správně, v každé zazní nějaká zajímavá informace. Máte možnost poslouchat myšlenky lidí, jejichž názorů si vážíte (nebo vás prostě baví). Myšlenky nefiltrované předpřipravenou řečí na konferenci nebo v rozhovoru. O to hodnotnější.“

Sdílejte a diskutujte: Facebook Twitter LinkedIn Trvalý odkaz

Rychlé sjednávání zakázek emailem

Nemůžete-li uzavírat zakázky osobně, přichází na řadu starý dobrý email. Tato tři základní pravidla vám umožní jednání výrazně zefektivnit a zrychlit.

Číst dál

Odběr newsletteru

Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

i

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

Newsletter

Nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze.
Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:

Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.

200+ top zdrojů, které sledujeme za vás
Pro freelancery i ostatní podnikatele
Široký záběr ve správném kontextu
Exkluzivní obsah a úvod v každém vydání
Od roku 2009 nepřetržitě každý měsíc
Žádný spam a 100% soukromí