Jsem zkušený marketingový a e-commerce manažer s letitou praxí a zakladatel digitální marketingové agentury Advelo. Specializuji se na komplexní správu e-commerce projektů a marketingových aktivit ať už potřebujete nastartovat nový e-shop, nebo posunout ten stávající správným směrem.
Mám zkušenosti od různorodých projektů z malých startupů až po velké společnosti napříč různými odvětvími, od jídla až po stavebniny, a tak rozumím specifikům i nárokům jednotlivých trhů.
Zajišťuji správnou optimalizaci e-shopů od popisů až po fungující košík, nastavuji ucelenou marketingovou komunikaci dle USPs (jedinečných prodejních argumentů) a zlepšuji ponákupní komunikaci se zákazníky. Kromě běžných e-commerce a marketingových aktivit se také zaměřuji na vývoj i optimalizaci jednotlivých procesů ve spojení e-commerce a businessu.
Výhody spolupráce se mnou
- Postarám se o kompletní řízení projektu, ať už budu spolupracovat s vaším interním týmem, nebo vše zajistím s pomocí svých osvědčených specialistů, se kterými mám léty prověřenou spolupráci.
- Spolupracuji nejen na krátkodobé bázi, kdy řeším konkrétní problémy, které klienta aktuálně nejvíce pálí, ale také na dlouhodobé, v rámci které se starám o e-commerce management a nastavuji komplexní marketingovou komunikaci.
- Díky proaktivnímu přístupu a schopnosti vidět potřebné souvislosti své klienty posouvám neustále dál. Pokud narazím na věc, ve které nejsem tolik zkušený, spolupracuji s týmem odborníků, na které se můžu vždy spolehnout a poskytnout tak 100% službu.
S čím se na mě klienti obracejí
- E-commerce management – Správná funkce e-shopu je naprostý základ. Proto zkontroluji a zefektivním nákupní cestu zákazníka. Jasně stanovím a zoptimalizuji vzhled i obsah produktových stránek, kategorií, homepage atd. Provedu UI/UX audit webu a postarám se také o dlouhodobou správu e-shopu a jeho obsahu.
- Marketingová strategie – Bez jasně stanovené strategie se jen těžko dosahuje kýžených cílů. Nastavím směr vašemu marketingu, definuji cíle a určím jednotlivé kroky, jak cílů společně dosáhneme. Efektivně propojím jednotlivé části e-shopu i marketingu, aby jejich provázání dávalo smysl a plnilo definované cíle.
- E-mail marketing – Je skvělým nástrojem pro ponákupní komunikaci se zákazníky. Nastavím e-mailové kampaně, aby byly funkční, zaměřovaly se jak na retenci zákazníků, tak na celkovou ponákupní komunikaci a také na upsell a cross-sell.
- Výkonnostní marketing – Online reklama je nejčastěji hlavním zdrojem příjmů, a proto je její správné nastavení spolu s optimalizací naprosto stěžejní. Zajistím správu reklamy od zkušených specialistů, která bude odrážet nastolenou marketingovou strategii a plnit její cíle.