Doporučení z první ruky
Ing. Ivana Šteglová — personalistka a HR konzultantka
Zobrazuji všech 6 doporučení prezentace Ing. Ivana Šteglová:
Ivana je profesionálka orientovaná na kvalitní službu a snadno si vybuduje dobré vztahy s klienty. Ivana má výborné prezentační a komunikační dovednosti. Její doporučení a návrhy jsou praktické a logické. Ivana umí dohlédnout až na konec problému a zajistí úspěšné dosažení výsledku.
Monika Benešová
marketingová specialistka GRUND a.s.
Ivana je vynikající kolegyně a je radost s ní spolupracovat. Vždy projevuje nadšení, schopnost učit se a neustálý drajv dotahovat věci do konce. Během naší spolupráce na projektech také prokázala své organizační a komunikační dovednosti a flexibilitu při vymýšlení potenciálních řešení.
Martin Hruška
vedoucí odboru HR, Česká spořitelna
S prací paní Šteglové jsme byli velmi spokojeni. Pracuje systematicky, s rozmyslem a důrazem na komplexní řešení problému. Zároveň neopomíjí důležité detaily, které při řešení situace často hrají významnou roli. Rychle se orientuje v cizím prostředí a dokáže se tak dobře vcítit do problematiky. Komunikace s ní je potom snadná a vede v krátkém čase ke kýženému výsledku. Spolupráci s ní proto můžeme vřele doporučit.
Marek Winkler
FULL CAPACITY s.r.o.
S Ivanou jsme spolupracovali na náborových projektech. Ivanu doporučuji jako HR profesionála, který dokáže projekt samostatně zorganizovat a dodat kýžený výsledek. Pro mě osobně se jednalo o velmi příjemnou spolupráci, na kterou rád navážu i v budoucnu.
Vít Straka
HR Director ve společnosti Ritchy Group
Paní Ivanu Šteglovou jsem oslovil po brouzdání na serveru navolnenoze.cz s cílem vnést k nám do firmy názor nezaujatého odborníka HR, který je nám schopný udělat náhled a říct co potřebujeme. Po první schůzce jsem si dali cíl: personální audit. Výsledky nás sice nepotěšily, ale začali jsme pracovat kde bylo třeba. Ing. Ivanu Šteglovou určitě doporučujeme a budeme s ní nadále spolupracovat – je fakt dobrá :)
Zdeněk Chrobák
provozní vedoucí ACARA Praha, s.r.o.
Když máte malou firmu a najednou vám odejdou dva lidé, což představuje 50 % zaměstnanců, máte dost starostí s udržením chodu firmy. Není čas číst desítky životopisů a absolvovat spousty pohovorů. Navíc jste sice dobří v tom, co děláte, ale personalistika není váš obor. To je přesně situace, ve které jsem se ocitl já. Po několika neúspěšných pokusech jsem se rozhodl požádat o odbornou pomoc. Paní Ivana mě mile překvapila ve všech ohledech. Profesionální přístup, řešení na míru, velmi příjemná komunikace a především dokonalý výsledek práce. Ve velmi krátkém čase jsme zpracovali zadání, ze stovky uchazečů mi paní Šteglová představila dva a jeden z nich již u nás půl roku pracuje k mojí nejvyšší spokojenosti. Výběru jsem věnoval jen minimum času a náklady na celý nábor byly více než přijatelné. Takhle si já představuji dokonalou službu :-)
Tomáš Folprecht
MRU s.r.o.