Pracuji 10 let pro klienty, kteří potřebují získat nové zákazníky pomocí výkonnostního marketingu na internetu. V posledních 7 letech pracuji jako seniorní PPC specialista pro e-commerce klienty a startupy v České republice a zahraničí.
Optimalizoval jsem kampaně klientům O2.cz, Kasa.cz, Datart.cz, Jobs.cz, Práce.cz, DrMax.cz, Mountfield.cz, Netbox.cz, Jena-nábytek.cz, Brenna.cz cestovní kancelář a spousty dalších a také menších a středních klientů.
- Reklamní systémy, se kterými vám pomohu:
- Google Ads (Google reklama) – Nastavím a spustím kampaně ve vyhledávání, remarketingové kampaně a Google Shopping reklamy.
- Sklik reklama – Spustím kampaně ve vyhledávači Seznam.cz, spustím kombinovanou/nativní reklamu a k propagaci brandu pak formát branding. Zacílím uživatele formou akvizičního i remarketingového cílení.
- Facebook a Instagram – Oslovím na sociálních sítích uživatele skvělými formáty, využiji maximum z reklamního nástroje pro získání nových zákazníků formou look-a-like cílení, remarketingového cílení a cílení formou akvizice. Kampaně rozdělím na konverze, návštěvnost či dosah/zásah.
- Linkedin reklama – Oslovím cílovou skupinu v segmentu B2B, kterou můžeme využít při náboru zaměstnanců nebo oslovení manažerů či firem.
- Youtube videoreklama – Oslovím a zaujmu cílovou skupinu pomocí videokampaní na Youtube/Seznam zprávy, které osloví vaši cílovou skupinu formou akvizičního i remarketingového cílení.
- Pokročilý remarketing – Spustím a vytvořím skvělé kreativy, které zasáhnou vaše návštěvníky webu. Vytvořím vám custom publika dle chování uživatelů na webu a oslovím je pomocí dynamického i klasického remarketingu, který vám přivede zákazníky.
- Nastavení Google Analytics, Cookielišta, Google Tag Manager – Zajistím vše potřebné k měření návštěvnosti a transakcí/leadů a softkonverzí. Pomohu vám také nastavit cookielištu dle platné legislativy.
- Marketing pro eshopy, firmy a B2B. S čím vám pomohu:
- Příprava výkonnostních kampaní – Před samotným vytvořením kampaně společně probereme vaše cíle, očekávání a rozpočet. Poradím vám, jak v online marketingu začít a jak si stanovit první důležité kroky, a na co nezapomenout.
- Vytvoření a spuštění kampaní – Na základě vašich cílů a společné domluvy se pustím do tvorby výkonnostních kampaní. Připravím kampaně ve vyhledávání, remarketingové kampaně, kampaně na sociálních sítích, případně jiné dle vašeho oboru. Společně si schválíme komunikaci a reklamní texty, plán kampaní a postup, jak vyhodnocovat úspěšnost kampaní.
- Optimalizace PPC kampaní – Po spuštění kampaně se aktivně věnuji úpravám cenových nabídek a podle výkonu dochází k úpravám kampaní. Co vám bude fungovat, to posílíme a co bude fungovat méně, to pozastavíme či upravíme. Aktivně vám doporučím kroky co změnit nebo na co se více zaměřit. Každá firma vyžaduje odlišný přístup, který je vždy individuální podle potřeb a finančních možností.
- Odhalování příležitostí – Provádím audit běžících účtů a hledám prostor pro zvýšení konverzí (vašich cílů), které společně projdeme. Potřebujete zjistit, jestli máte kampaně správně nastavené? Pak je audit kampaní tím správným začátkem.
- Vyhodnocování – Považuji za důležité, aby klienti měli dostatečný přehled o výkonu kampaní, zvolených postupech a také možnostech, co dalšího lze v kampaních provádět. Společně budeme komunikovat a vše vám rád vysvětlím.
- Pravidelné konzultace – Společně budeme probírat, které produkty se vám nejvíce prodávají, co je pro vaši firmu důležité a na co se chcete hlavně zaměřit. Více informací od vás, klientů, zaručí, že PPC specialisté provádí lepší práci.
Už jste slyšeli o projektu Digicamp.cz?
Zajišťujeme s dalšími lektory školení pro manažery i začínající PPC specialisty. Pokud jste manažer, a chcete více porozumět online kampaním, můžete absolvovat kurz PPC pro začátečníky/pokročilé či kurz Online marketing pro Manažery, po kterém získáte jasný přehled, jak PPC reklama funguje, co má PPC specialista pravidelně dělat, jak kampaně fungují a co sledovat. Lépe pak zvládnete vyhodnocovat kampaně, pracovat s rozpočtem a uvažovat nad možnostmi kampaní, stejně jako váš interní PPC specialista nebo markeťák.
Pár slov o mně:
V roce 2012 jsem poprvé spustil svoji PPC kampaň – byla to kampaň pro klienta, který chtěl vyzkoušet, co reklama na internetu přivede. Pamatuju si do dnes, že chtěl vyzkoušet malou investici na měsíc (testovací kampaň), a já s tímto klientem pak 2 roky pracoval.
V posledních 7 letech jsem pracoval ve velkých reklamních agenturách (H1.cz, Fragile Media) a věnoval se výkonnostnímu marketingu pro velké účty a sbíral jsem zkušenosti s přesahem do dalších částí marketingu a ekosystému firem (strategie firem, dlouhodobé business cíle a vyhodnocování, uživatelské průzkumy, LTV, mobilní aplikace, webová analytika). Díky tomu dokážu lépe pracovat s výkonnostními kampaněmi a díky zkušenostem z mnoha oborů pak přizpůsobit zaměření kampaní.
V roce 2018 jsem založil malou marketingovou agenturu Smartbidding.cz, pod kterou zajišťuji marketingové služby. Spouštíme výkonnostní marketing pro malé a střední firmy a e-shopy, které chtějí maximalizovat online marketing. Nebo jsou v situaci, kdy se obávají, že nemají na internetu prostor dál růst. Napište mi, věřím, že najdeme způsob a prostor, jak vám přivést další zákazníky.
Díky zkušenostem v posledních 10 letech jsem se bavil s více jak 200 klienty a probíral s nimi jejich cíle v online marketingu. Nastavoval jsem PPC kampaně a optimalizoval výkon tak, jako kdyby to byla moje investice do marketingu nebo mé firmy. Mnohem více firmy oceňují komunikaci a doporučení, jaké kroky provedeme na začátku a v průběhu optimalizace kampaní, včetně doporučení, co nedělat a čeho se na internetu vyvarovat.
I pro nové klienty se vždy budu snažit získat co nejvíce konverzí.
Fakturace a spolupráce:
Napište mi, rád s vámi proberu váš projekt! Domluvme si společný call, na kterém probereme vaši firmu a cíle, kterých chcete dosáhnout. Pro firmy a jednotlivce, kteří jsou neplátci DPH, nabízím možnost fakturace na IČO (neplátce DPH). Pro firmy, které jsou plátci DPH, pak fakturaci na společnost Smartbidding s.r.o. (plátce DPH).