S Jirkou spolupracujeme už více než dva roky a od začátku naší spolupráce jsme byli velmi spokojení. Nastavil nám strategii pro komunikaci značky Kinisi na sociálních sítích i konkrétní obsahovou strategii pro jednotlivé příspěvky. Převzal kompletní správu našeho Facebooku a nově se stará i o reklamy na Instagramu. Oceňuji jeho profesionalitu, rychlé reakce a schopnost vytvářet trefné texty ke kampaním i příspěvkům. Vždy přesně vystihne, co chceme komunikovat. Zároveň si vážím pravidelných konzultací, které nám pomáhají neustále posouvat naši značku dál.
Jirka mi pomáhá s kampaní na knížky. Říkám mu kouzelník, protože ve chvíli, kdy spustí reklamu, jdou knížky doslova na dračku. Jirka je pro mě neocenitelný, od chvíle, kdy jsem si začala knížky vydávat sama jsem pochopila, že to musím umět lépe než nakladatelství. Že musím mít skutečně dobrou a působivou reklamu, aby lidé o knížce věděli. Přes to, že jsem celkem známá spisovatelka, od chvíle, kdy Jirka zmáčkne pomyslný kouzelný knoflík, zaplaví můj e-shop objednávky. Dnes už si vydávání svých knížek bez Jiřího Jirouta nedokážu představit a vřele ho všem doporučuji.
Jirku Jirouta jsem poznala díky portálu Na volné noze.cz. Zaujaly mě především jeho zkušenosti v oboru a reference. Od prvního setkání jsem věděla, že to je člověk, kterého jsem hledala. Dodržuje termíny schůzek, je trpělivý, má konstruktivní a flexibilní přístup. Schůzky online si domlouváme s ohledem na moje časové možnosti. Líbí se mi, že je na naše setkání vždycky dobře připraven. Každá schůzka s ním mě posouvá blíž k vydání první knihy. Naše spolupráce trvá zatím tři měsíce a máme v plánu pokračovat i po vydání knihy. Pro prodej novely je marketingová strategie klíčová. A Jirka Jirout tohle umí.
Spolupráce s Jirkou Jiroutem pro nás znamenala velký posun. U projektu NEONUM, kde je klíčové budovat důvěru a odbourávat předsudky, se Jirka zhostil úkolu s maximálním nasazením. Důkladně se seznámil s naším záměrem, projekt si sám vyzkoušel a navrhl strategii, která jasně ukazuje, co dělat, kdy a proč. Oceňuji, že se nezalekl výzvy jako jiní marketéři, ale šel do toho naplno. Jeho komunikace je jasná a profesionální, zároveň je velmi pečlivý a příjemný člověk, se kterým se dobře spolupracuje. Je vidět, že své práci skutečně rozumí a jeho pozitivní reference byly oprávněné. Těším se na pokračování spolupráce a věřím, že i vy budete s jeho službami spokojeni.
Snažili jsme se dělat si Facebookovou reklamu sami, ale chyběla nám pravidelnost a znalosti k dobrému vyhodnocení. Nevěděli jsme co funguje a co nám přinese lepší výsledky. Báli jsme se, že když nám reklamy bude dělat někdo jiný, tak mu nebude na výsledcích záležet tak, jako nám nebo nepochopí naši strategii.Objevil se však Jirka a začal nám spravovat Facebookové kampaně. S jeho zkušenostmi získaly úplně nový rozměr. Pravidelně s námi kampaně vyhodnocuje a ty se posouvají k lepším výsledkům. Jirkova doporučení a podněty jsou vždy nad rámec samotných reklam, takže vždy víme, co v dalším období společně vylepšit. Nejvíce oceňujeme, že je na něj spoleh. Pokud uvažujete o spolupráci s Jirkou, tak můžu doporučit všemi deseti.
Spolupráce s Jirkou je od první chvíle moc prima. Jirka je velmi systematický, organizovaný a hlavně spolehlivý. Člověk ho nemusí hlídat a urgovat, naopak. Je vidět, že co se týká Instagramu a Facebooku, je to opravdový odborník, který má znalosti a zkušenosti. Jirka je proaktivní, do poslední chvíle hledá nejlepší řešení pro všechny strany, dokáže poradit, spočítat a odůvodnit, co se vyplatí a proč. Je taky kreativní, má bezva nápady a příklady. Komunikace s Jirkou je jedna radost, vše je srozumitelné, strukturované a logické. Je vidět, že Jirka své práci rozumí, je v ní odborník a baví ho. To co dělá, dává smysl a klientovi opravdu pomáhá.
Provozuji e‑shop, a bylo mi jasné, že budu potřebovat někoho, kdo se opravdu vyzná v reklamě na Facebooku a Instagramu. Jirku mi doporučil kamarád – a pro mě to byla trefa do černého. Jirka je přesně ten typ člověka, kterého by si přál mít po boku každý, kdo podniká online. Je spolehlivý, organizovaný, lidský a dokáže si poradit i s optimalizací reklam, ve které se sám vůbec neorientuji. Od začátku nám nastavil promyšlenou strategii a pomohl nám vyjasnit si směřování značky i jednotlivých kampaní. Na spolupráci si cením nejen jeho odbornosti, ale i toho, že chápe realitu online podnikání. I když přijdou těžší chvíle nebo nepříjemná rozhodnutí, vždy si zachová profesionalitu a hledá řešení, která dávají smysl a fungují.
Spolupráci s Jiřím Jiroutem mohu vřele doporučit. Pomáhal nám v IKEA s komunikací na sociálních sítích a jeho odbornost i nasazení pro nás byly velkým přínosem. Díky jeho práci jsme zaznamenali výrazný růst a vyšší zapojení sledujících napříč našimi profily. Jiří skvěle rozumí značkám a dokáže výborně pracovat s jejich tónem komunikace. Pravidelně připravoval kvalitní obsah, který měl smysl a skutečně rezonoval s naší cílovou skupinou. Zároveň umí výborně pracovat s daty – sledoval výkonnost příspěvků, analyzoval výsledky a pomáhal nám činit rozhodnutí založená na reálných číslech. Oceňuji také jeho proaktivní přístup – přicházel s novými nápady a strategiemi, které posouvaly naši komunikaci dál a pomáhaly nám držet krok s rychle se měnícím světem sociálních médií. Je to spolehlivý profesionál, který za sebou nechává viditelné výsledky.
S Jirkou jsem spolupracovala dva roky na značkách Renault a Dacia, kde zastával roli social media manažera. Velmi jsem si cenila jeho systematického přístupu, schopnosti rychle se rozhodovat, když bylo třeba, i jeho flexibility. Spolupráce s ním byla vždy snadná. Byl spolehlivý, profesionální a dalo se na něj ve všem spolehnout. Upřímně mohu říct, že patřil k těm výjimečným, se kterými byla radost pracovat.
Jiřího jsem měla možnost poznat jako součást social media týmu v TRIADu, kde spravoval sociální sítě pro značky jako je IKEA, Renault, Kingswood (a další), a kde se osvědčil jako skvělý parťák po lidské i profesní stránce. Na Jiřího je spoleh, vím, že mu mohu svěřit úkoly a projekty, které dotáhne až do konce. Ve své práci je velmi pořádný a strukturovaný a tabulky jsou jeho nejlepší přítel. Jeho silnou stránkou je dlouhodobé plánování, nastavování KPIs a benchmarků a efektivní hospodaření s mediálním budgetem. Je skvělý parťák pro klienta, odhodlaně se pustí do řešení jakéhokoliv bugu, technické nepříjemnosti či složitého nastavení v rámci social media profilů a vše pak lidsky dokáže vysvětlit a dotáhnout do zdárného konce.