Ing. Ladislav Žatečka

expert na automatizaci v marketingu a email marketing

Status: k vašim službám Působnost: celá ČR; Praha

Chcete, aby vám reklama přinášela nové zákazníky, zatímco vy spíte?

Nebaví vás už vyhazovat peníze za nefunkční reklamu?

Rádi byste vytvořili automatický stroj na generování zákazníků?

Potom jsem tu pro vás.

Pomáhám firmám a podnikatelům, jako jste vy, vytvořit automatizované prodejní kampaně, které vydělávají, i když spíte. Nejdůležitější pro mě je pomoci vám k vyšším tržbám a spokojeným klientům, kteří se k vám díky správně nastaveným automatizovaným kampaním budou rádi vracet.

Tvorbě automatizovaných kampaní, email marketingu, psaní prodejních stránek a marketingu na sociálních sítích se věnuji už přes 6 let. Za poslední rok jsem jen do reklamy svého podnikání investoval přes půl milionu korun a zpět získal 3× tolik.

S čím vám pomůžu:

  • Facebook reklama – Postarám se o to, aby vám reklama začala konečně fungovat. A když to půjde (s ohledem na váš produkt/službu), zajistím, aby se vám zaplatila dříve, než vám Facebook strhne peníze z účtu.
  • Tvorba cesty zákazníka – Postavím s vámi kompletní cestu vašeho zákazníka, abychom při tvorbě automatizovaných kampaní na nic nezapomněli a vaše kampaň přinášela maximální výsledky v podobě prodejů.
  • Audit kampaní – Odhalím slabé stránky vaší současné reklamy či cesty zákazníka a poradím vám, jak vše zlepšit, abyste zvýšili konverzní poměr pro získávání nových zákazníků.
  • Audit prodejních stránek – Pokud nabízíte složitější produkt nebo jste lektor, kouč či odborník na specifické téma, určitě disponujete také stránkou pro prodej vašich produktů/služeb. Možná ale nejste spokojeni s jejím konverzním poměrem. Udělám vám detailní audit prodejní stránky a pomůžu vám zlepšit její konverzní poměr.
  • E-mail marketing – Pracujete s emaily vašich zákazníků, ale nejste spokojeni s výsledky? Rádi byste začali dělat email marketing, ale nemáte na to čas? Pomůžu vám nastavit kompletní strategii pro email marketing. Nastavím vám vše po technické stránce, ale také vám mohu pomoci vytvořit takové emaily, které budou vaši odběratelé rádi číst.
  • SEO analýza – Zjistíme, jak si nyní stojí váš web z hlediska klíčových slov oproti vaší konkurenci. Následně nastavíme dlouhodobý plán, díky kterému budete na web přivádět stále více organické návštěvnosti, kterou můžete přetavit ve své klienty. 

Nejsem typický markeťák a nezačínal jsem s rozpočty na reklamu cizích klientů. Jsem podnikatel, který se musel prosadit na silně konkurenčním prostředí, a protože jsem při spolupráci s různými „experty“ nikdy nedosáhl požadovaných výsledků, naučil jsem se tomuto řemeslu sám. Díky tomu nepřemýšlím způsobem dám do reklamy peníze a uvidím, co mi to přinese, ale uvažuji způsobem, jak to udělat, aby mi vložená investice přinesla minimálně dvojnásobek.

Ukázky práce

Ukázka výsledků z reklamy na Facebooku a ceny za odběr Ukázka výsledků z reklamy na Facebooku a cena za nákup v průměrné hodnotě 1.500 Kč Ukázka výsledků automatické emailingové kampaně Ukázka výsledků automatizované kampaně za 4 měsíce v prodejích

Co můžete od spolupráce čekat?

  • Nebudu chodit kolem horké kaše. Čas jsou peníze, a proto s vámi půjdu rovnou k věci, aby naše spolupráce byla maximálně přínosná a efektivní.
  • Zajímají mě data a ne názory. Ačkoliv bude finální rozhodnutí vždy na vás, pokud bude možné rozhodnout se na základě dat od zákazníků a z reklamy, vždy budu zastávat tuto možnost.
  • Nebudu plýtvat vaším ani mým časem. Pokud při konzultaci zjistím, že vám nedokáži pomoci, přesměruji vás na některého z kolegů.
  • Zaplatíte si mě, ale potom, co spolupráci ukončíme, budete mít hmatatelné výsledky a automatický stroj, který vám bude šlapat jako orloj.

Jak bude probíhat spolupráce?

  1. Napíšete mi mail, kde mi popíšete, co vás trápí a s čím potřebujete pomoci.
  2. Odepíšu vám nebo vám zavolám a popíšu vám možný postup, případně se ještě doptám na potřebné informace.
  3. Pošlu vám nabídku a odsouhlasíme si podmínky spolupráce.
  4. Začnu pracovat na základě zadání, které si dohodneme a navrhnu případné další kroky.
  5. Představím vám výsledky své práce a vysvětlím vám, jak jsme k nim došli.

Vybrané projekty:

Ing. Ladislav Žatečka

Kontakty

Ing. Ladislav Žatečka
Nad Rokoskou 2415/2b
Praha 8
182 00
Email:ladislav@zateckal.cz
LinkedIn:ladislav-zatecka
Účet:2401907665/2010 (Fio)
IČ:05609925
DIČ:CZ9402261187

Doporučení
z první ruky

Láďa je profík, kterého chcete mít ve svém týmu! Pracoval pro naši společnost jako marketingový specialista a jeho pracovní portfolio sestávalo od správy email marketingu přes design a koordinaci printových materiálů až po affiliate marketing. Láďa je opravdu širokospektrální a dokáže mezi jednotlivými úkoly efektivně přepínat. Díky jeho systematičnosti ve zprávě hodnocení se podařilo společnosti zvednout rating na Google i na Facebooku a velkou pomocí nám byl i při rozjíždění spolupráce s novými partnery. Kromě toho je to dobrák se skvělým smyslem pro humor, takže práce s ním je zážitkem jak po profesní tak osobnostní stránce :).

Katarína ILKO

HR Manager