Ing. Ladislav Žatečka

konzultant se specializací na automatizaci v marketingu a email marketing

Chcete, aby vám reklama přinášela nové zákazníky, zatímco vy spíte?

Nebaví vás už vyhazovat peníze za nefunkční reklamu?

Rádi byste vytvořili automatický stroj na generování zákazníků?

Potom jsem tu pro vás.

Pomáhám firmám a podnikatelům, jako jste vy, vytvořit automatizované prodejní kampaně, které vydělávají, i když spíte. Nejdůležitější pro mě je pomoci vám k vyšším tržbám a spokojeným klientům, kteří se k vám díky správně nastaveným automatizovaným kampaním budou rádi vracet.

Tvorbě automatizovaných kampaní, email marketingu, psaní prodejních stránek a marketingu na sociálních sítích se věnuji už přes 6 let. Za poslední rok jsem jen do reklamy svého podnikání investoval přes půl milionu korun a zpět získal 3× tolik.

S čím vám pomůžu:

  • Facebook reklama – Postarám se o to, aby vám reklama začala konečně fungovat. A když to půjde (s ohledem na váš produkt/službu), zajistím, aby se vám zaplatila dříve, než vám Facebook strhne peníze z účtu.
  • Tvorba cesty zákazníka – Postavím s vámi kompletní cestu vašeho zákazníka, abychom při tvorbě automatizovaných kampaní na nic nezapomněli a vaše kampaň přinášela maximální výsledky v podobě prodejů.
  • Audit kampaní – Odhalím slabé stránky vaší současné reklamy či cesty zákazníka a poradím vám, jak vše zlepšit, abyste zvýšili konverzní poměr pro získávání nových zákazníků.
  • Audit prodejních stránek – Pokud nabízíte složitější produkt nebo jste lektor, kouč či odborník na specifické téma, určitě disponujete také stránkou pro prodej vašich produktů/služeb. Možná ale nejste spokojeni s jejím konverzním poměrem. Udělám vám detailní audit prodejní stránky a pomůžu vám zlepšit její konverzní poměr.
  • E-mail marketing – Pracujete s emaily vašich zákazníků, ale nejste spokojeni s výsledky? Rádi byste začali dělat email marketing, ale nemáte na to čas? Pomůžu vám nastavit kompletní strategii pro email marketing. Nastavím vám vše po technické stránce, ale také vám mohu pomoci vytvořit takové emaily, které budou vaši odběratelé rádi číst.
  • Školení – Rádi byste si vytvořili automatický stroj na peníze sami, jen potřebujete vědět, jak na to? Žádný problém! Napište mi a můžeme si domluvit školení na kterékoliv z výše zmíněných témat.
  • Konzultace a mentoring – Rádi byste měli v podnikání někoho, kdo se vám na marketing koukne shora a poradí vám v případě, že se řítíte do slepé uličky? Jste z těch, kteří se umí poučit z cizích chyb, a proto rádi využijte mentoringu od těch, kdo si vyzkoušeli, co dobře funguje a kudy cesta nevede? Potom můžete využít možnost konzultací či mentoringu.

Nejsem typický markeťák a nezačínal jsem s rozpočty na reklamu cizích klientů. Jsem podnikatel, který se musel prosadit na silně konkurenčním prostředí, a protože jsem při spolupráci s různými „experty“ nikdy nedosáhl požadovaných výsledků, naučil jsem se tomuto řemeslu sám. Díky tomu nepřemýšlím způsobem dám do reklamy peníze a uvidím, co mi to přinese, ale uvažuji způsobem, jak to udělat, aby mi vložená investice přinesla minimálně dvojnásobek.

Ukázky práce

Ukázka výsledků z reklamy na Facebooku a ceny za odběr Ukázka výsledků z reklamy na Facebooku a cena za nákup v průměrné hodnotě 1.500 Kč Ukázka výsledků automatické emailingové kampaně Ukázka výsledků automatizované kampaně za 4 měsíce v prodejích

Co můžete od spolupráce čekat?

  • Nebudu chodit kolem horké kaše. Čas jsou peníze, a proto s vámi půjdu rovnou k věci, aby naše spolupráce byla maximálně přínosná a efektivní.
  • Zajímají mě data a ne názory. Ačkoliv bude finální rozhodnutí vždy na vás, pokud bude možné rozhodnout se na základě dat od zákazníků a z reklamy, vždy budu zastávat tuto možnost.
  • Nebudu plýtvat vaším ani mým časem. Pokud při konzultaci zjistím, že vám nedokáži pomoci, přesměruji vás na některého z kolegů.
  • Zaplatíte si mě, ale potom, co spolupráci ukončíme, budete mít hmatatelné výsledky a automatický stroj, který vám bude šlapat jako orloj.

Jak bude probíhat spolupráce?

  1. Napíšete mi mail, kde mi popíšete, co vás trápí a s čím potřebujete pomoci.
  2. Odepíšu vám nebo vám zavolám a popíšu vám možný postup, případně se ještě doptám na potřebné informace.
  3. Pošlu vám nabídku a odsouhlasíme si podmínky spolupráce.
  4. Začnu pracovat na základě zadání, které si dohodneme a navrhnu případné další kroky.
  5. Představím vám výsledky své práce a vysvětlím vám, jak jsme k nim došli.

Vybrané projekty:

Ing. Ladislav Žatečka

Kontakty

Ing. Ladislav Žatečka
Brunclíkova 1721/21
Praha 6
162 00
Email:ladislav@zateckal.cz
LinkedIn:ladislav-zatecka
Účet:2401907665/2010 (Fio)
IČ:05609925
DIČ:CZ9402261187

Doporučení
z první ruky

Když jsem oslovil Láďu, přišel zrovna covid a my jsme řešili, jak začít prodávat naše doplňky online. Láďa nám pomohl nastavit strategii pro sociální sítě a také spustil reklamy, díky kterým jsme nastartovali prodeje z e-shopu.

Miro Fišl