Marek Pech

certifikovaný PPC konzultant a online marketér

Status: k vašim službám Působnost: celý svět; osobně ČR

Jsem seniorní PPC konzultant a online marketér. Vytvářím, spravuji a navrhuji fungující PPC reklamy v systémech Google Ads, Sklik a Bing Ads. Dále u klientů zaštiťuji celý online marketing – analýzy, plánování, strategie a konzultace. Pomohl jsem již mnoha společnostem proměnit zbytečné vyhazování peněz na výdělečný online marketing. Nechte mě, abych pomohl i vám.

Úspěšně jsem plánoval, tvořil a optimalizoval kampaně s měsíčními rozpočty od 500$ do 140.000$ s cílením od mikro regionů až velké státy.

  • Správa PPC reklamy
    • Reklamy ve vyhledávání
    • Google nákupy
    • Pokročilý remarketing
    • mezinárodní marketing – spravuji kampaně ve více než 14 zemích
    • Automatizace
    • RTB – Adform
  • Audity
    • konkrétní doporučení – stručně a jasně doporučím řešení problémů
    • nové příležitosti – zjistím, kde se dá z vašeho „onlajnu“ vytěžit více
  • Optimalizace webu – vylepšíme spolu vaše webové stránky
    • uživatelské testování
    • optimalizace konverzního poměru
    • cenová optimalizace
  • Technické SEO

Motto: Nedám na pocity, řídím se daty.

Segmenty, které dobře znám:

  • E-commerce
  • Zdravotnictví
  • Stavebnictví
  • Software

Vybrané reference:

  • Astratex – největší online prodejce spodního prádla: performance
  • Biomag Medical s.r.o. – největší výrobce magnetoterapie v ČR a špička v zahraničí: optimalizace webu, performance, SEO, konzultace
  • Lamark s.r.o. – přední výrobce kovaných plotů a bran v ČR: optimalizace webu, performance, konzultace
  • Crowdberry s.r.o. – platforma pro investice do startupů a úspěšných firem: performance
  • Super-hracky.cz, Samba.ai a další
Marek Pech
Logo či doplňková grafika

Kontakty

Marek Pech
Maixnerova 743
Hořice (Královéhradecký kraj)
508 01
Email:jsem@marekpech.cz
Web:marekpech.cz
Facebook:marapech
LinkedIn:marekpech
Twitter:marekpech
IČ:04908244 (plátce DPH)
DIČ:CZ8709213491

Doporučení
z první ruky

Marek má naše PPC kampaně ve správě více než rok. K PPCéčkám vždy přistupuje tak, aby z nich naše firma měla co největší užitek. Ne vždy tak musíme nutně utratit tolik, kolik jsme v AdWords a Skliku platili ve stejném období v minulém roce. Přes to máme od té doby markantní nárůst konverzí a především k nám přichází přes web "kvalitnější zákazníci".

David Pozník

marketingový specialista LAMARK s.r.o.