Mgr. Markéta Knotková

školitelka prodejních dovedností a zákaznického servisu

Status: k vašim službám Působnost: celá ČR

Investice do webových stránek, designu provozovny nebo vývoje produktu nehraje roli, pokud s ní ruku v ruce nejde zákaznický zážitek.

Od roku 2021 pracuji jako školitelka prodejních dovedností a zákaznického servisu pro klienty z maloobchodního sektoru – od regionálních obchodníků přes retailové řetězce po nákupní centra. Školení probíhá česky i anglicky – naučím také vás, jak skrze kvalitnější servis a profesionální personál získat dlouhodobou konkurenční výhodu a dosáhnout vyšších zisků.

Každé školení připravuji na míru skutečným potřebám a situaci klienta, zohledňuji zkušenosti účastníků, aktuální výzvy, očekávaný přínos apod. Přípravám věnuji desítky hodin, snažím se porozumět vašemu segmentu a zakomponovat do programu např. výsledky z mystery shoppingu. Zaměřuji se na poznatky, které snadno uplatníte v praxi.

Své know-how stavím na 20+ letech praxe na pozicích s přímým kontaktem se zákazníkem, a to ve firmách a společnostech jako Louis Vuitton, PRADA, ALO Diamonds nebo České aerolinie.

Školení prodejních dovedností a zákaznického servisu

Nejoblíbenější tematické okruhy školení:

  • Efektivní vedení prodejního rozhovoru
  • Typologie zákazníků a personalizovaná komunikace
  • Pokročilé prodejní techniky
  • Zákaznická zkušenost a prémiový prodej
  • Témata pro seniornější pracovníky – např. retailový leadership

Většina školení je kompilací více témat. Určena jsou manažerům a personálu prodejen, kteří pracují v přímém kontaktu se zákazníky.

4 důvody, proč se mnou klienti rádi spolupracují:

  • Školení šitá na míru – každé školení připravuji unikátně podle potřeb konkrétního klienta. Obsah přizpůsobuji vaší značce, sortimentu, cílové skupině atd.
  • Praktická orientace – zaměřuji se na praktické dovednosti, které váš tým okamžitě využije v každodenní praxi. Žádná obecná teorie, ale konkrétní tipy, strategie a techniky s okamžitým efektem.
  • Přímý dopad na prodejní výsledky – klienti zaznamenávají měřitelné výsledky v podobě zvýšení prodejů, zákaznické spokojenosti a efektivity personálu.
  • Follow-up – po školení nabízím navazující konzultace, kde probereme, jak se týmu daří nově naučené dovednosti aplikovat v praxi.

Pár slov o mně

Vystudovala jsem obor Právo na Univerzitě Karlově a posléze vystřídala několik manažerských pozic v prodeji a službách. V roce 2021 jsem se rozhodla zužitkovat roky zkušeností a vstoupit na volnou nohu jako retailová školitelka.

Na mém webuLinkedIn profilu najdete detailní informace o službách, reference klientů, ale i kariérní přehled nebo blogové příspěvky.

Žiju a pracuju v Praze, kde se s vámi ráda setkám také osobně.

Orientační cena služeb:

Celodenní školení36 000 Kč

Školení obsahuje 6 hodin čistého času výuky pro max. 12 účastníků. Cena zahrnuje individuální přípravu obsahu, tréninkové materiály, osobní školení s praktickým nácvikem a follow-up konzultaci. Dlouhodobé projekty a pravidelné spolupráce jsou naceňovány individuálně (zvýhodněné podmínky).

Mgr. Markéta Knotková

Kontakty

Mgr. Markéta Knotková
Šmilovského 1430/2
Praha 2
120 00
Mobil:608 959 368
Email:marketa@belfair.cz
Web:www.belfair.cz
LinkedIn:marketaknotkova
Instagram:belfair.cz
IČ:21161887

Doporučení
z první ruky

Já se svým manželem prodáváme 15 let. Jsem v přímém kontaktu se zákazníkem každý den. Myslela jsem si, že o prodejních dovednostech vím všechno. Chtěla jsem školení hlavně pro naše nové prodejní asistentky, aby se u nás cítily dobře. Chci Markétě poděkovat, protože díky školení jsem se i já naučila spoustu nových technik prodeje. Školení bylo fantastické. Uvědomila jsem si, jak je důležité se o své zákazníky starat a být vděčná, že se k nám zákazníci vrací. Všem školení doporučuji. Markéta byla skvělá a já jí moc děkuji.

Lenka Marešová

majitelka, Klenoty Mareš