Vážený pane Šenkapoune, dovolte, abych Vám touto cestou poděkoval za skvěle odvedenou práci copywritera pro naši společnost Bohemia Decor. Především oceňujeme originalitu a kreativitu, díky čemuž naše prezentace rozhodně zaujme.
Pavel obohatil můj slovník o řadu nových pojmů a ukázal, jak psát skutečně úspěšné prodejní texty pro webové prezentace. Není nutné váhat nad kvalitou jeho práce. Pavel prostě umí. Velice děkuji i za konzultace v oblasti tvorby komunikační strategie na sociálních sítích, které s úspěchem aplikuji na svých projektech.
Pavel píše skvělé texty. Čtivé, srozumitelné, prodejní. Jako zkušený jazykozpytec je navíc dokáže klientům obhájit. Třeba pomocí pojmů jako jamb, trochej a daktyl. Nad to vymyslí smysluplnou a funkční propagaci. Firmy, značky, produktu. Bylo mi potěšením mít Pavla v týmu.
Postupně se nám daří vylepšovat organický obsah, vytvářet tím trvalou hodnotu a zbavovat se přílišné závislosti na placených reklamách. Podle mého názoru je investice do textového obsahu e-shopu, ať už jde o popisky kategorií a produktů, nebo užitečné články pro naše zákazníky, jednou z nejlepších investic, jakou jsme mohli udělat.
Vy jste mě včera večer normálně rozbrečel, protože jsem si tak nějak uvědomila, že nějaké věci by se asi neměly plácat na koleně, a jak je to strašně moc hezký, když se to prostě umí… Aneb mám se držet svého kopyta a odbornou práci svěřit odborníkovi.
Když potřebujeme posoudit určitý text, obsah či kreativní koncept, je to právě Pavel a jeho tým, na koho se čas od času obracíme. Víme totiž, že dostaneme precizně zpracovaný a solidně vyargumentovaný výstup, který můžeme s klidnou myslí postoupit dál klientovi nebo využít pro interní účely.
V FG Forrest vždy rádi uvítáme zaměstnance, kteří nejenom umí svou práci, ale sednou si s námi i lidsky. A právě s tím nám pomohl Pavel a jeho tým. Vyžadovalo to několik týdnů usilovné práce, řadu schůzek a soustředěné nasávání firemní atmosféry. Výsledkem jsou kariérní stránky, které odrážejí autentickou tvář FG Forrest a právě v kategorii autentické komunikace získaly stříbro na Web Top 100 roku 2020. Dalším výstupem pak byla onboardingová brožura, která usnadňuje nováčkům nástup do naší společnosti. Všechny dodané materiály byly vysoce profesionální a využíváme je dodnes.
Pavel a kreativci z Nejlepšího copywritera pro nás během několika schůzek rozlouskli oříšek firemního sloganu, na kterém jsme si spoustu měsíců lámali zuby. Dokázali se totiž podívat na věci z odstupu a odhalit podstatu, která nám uvnitř firmy zůstávala skryta. Těch pár zdánlivě obyčejných a přitom přesně zvolených slov „People talking to people” nás dokonale vystihuje.
Pavel provedl kompletní copywriting nového webu NEWTON Media počínaje produktovými stránkami a konče korporátními informacemi. Podílel se také na tvorbě firemního sloganu a přípravě produktových listů pro print. Odvedl naprosto profesionální práci, s níž je náš tým velice spokojený.
Spolupráce mezi námi a Pavlem je dlouhodobá, vícevrstevnatá a myslím, že pro obě strany velmi příjemná. Náš e-aukční software PROEbiz je zdaleka nejrozšířenějším produktem svého druhu nejen v České republice, ale vůbec v prostoru střední Evropy. Využívají ho ty největší společnosti na trhu jako Plzeňský Prazdroj nebo RWE. Proto potřebujeme, aby také naše online marketingové aktivity odpovídaly současným standardům. V Pavlovi jsme našli člověka, který se na marketing dokáže podívat v souvislostech, umí uvažovat strategicky a dohlédne za hranice naší české kotlinky. Nebojí se nám říct, co bychom měli dělat jinak, spoustu věcí pro nás dokáže realizovat sám se svým týmem, pro jiné nám pomůže sehnat dodavatele. Nicméně aby to nevypadalo, že Pavel jen radí, shání, konzultuje... Nemělo by zapadnout, že především umí výborně psát a myslí mu to nejen strategicky, ale taky kreativně. Navrhl a otextoval pro nás několik mikrostránek, provedl facelift textů na několika našich webech, z nichž tomu nejdůležitějšímu (proebiz.com) meziročně stoupla organická návštěvnost z Googlu o 100 %. Vedl PR kampaň na podporu mezinárodní konference eBF 2014, spravoval pro nás několik úspěšných facebookových kampaní. Za necelý rok jeho péče o naši facebookovou stránku se z víceméně polomrtvého kanálu stala životaschopná platforma, například jen počet fanoušků se zvedl téměř desetinásobně. V současné době s námi Pavel připravuje novou online marketingovou strategii na několik let dopředu a pracuje s námi na nové podobě webu proebiz.com.