Z ročního průběhu kampaní mám radost. Oproti spolupráci se shopsysem děláme větší obraty s výrazně menším PNO, což je naprosto zásadní rozdíl! Čísla mluví jasně.
S panem Tlapákem spolupracujeme již několik let. Je to velmi platný člen našeho týmu. Pomáhá nám rozvíjet naše nápady a přináší kritické myšlení. Sám je velkým přínosem především protože přináší neustálé nápady na vylepšení eshopu a zákaznických služeb. S jeho pomocí se nám daří růst každý měsíc o desítky procent.
Pavel posunul náš eshop dopředu s pomocí UX, SEO, PPC a analytiky. Vždy rychle odpověděl na naše otázky a přidal více než pouhou zkušenost, aby se naše vágní myšlenky proměnily v pracovní řešení. Každý, kdo pracuje v e-commerce, potřebuje vedení k tajemnějším vodám tohoto neustále se měnícího prostředí. A my v Proximu máme štěstí, že Pavel je náš průvodce.
Každoroční růst v řádu vyšších desítek až stovek procent během několikaleté spolupráce s Pavlem mluví za vše.
Spolupráci s Pavlem mohu jen doporučit. Je to profesionál s velkým přehledem napříč celým on-line marketingem. Díky svým rozsáhlým zkušenostem umí dobře poradit jak při volbě, tak následné realizaci zvolené on-line marketingové strategie. Své znalosti neustále rozvíjí a k jeho velkým benefitům patří dodržování slíbených termínů.
Na začátku nám Pavel nejvíce pomohl s ušetřením peněz za kredit v PPC se stejným výsledkem přijatých objednávek. Následně jsme se zaměřili na jejich růst. Nyní s Pavlem spolupracujeme už na 6 e-shopech.
Měl jsem možnost s Pavlem hovořit 20 minut. Můžu říci, že to bylo mých nejlépe investovaných 20 minut vůbec. Každému, kdo si neví rady a potřebuje nakopnout, doporučuji konzultaci s Pavlem.
Musím upřímně Pavlovi poděkovat, protože mi pomohl ujasnit, jak mají vypadat emailové kampaně, přistávací stránka pro návštěvníky e-shopu a jak přistupovat k práci s Facebookem. Po rozhovoru mám ucelenější představu, kam se bude ubírat můj byznys.
Pavel Tlapák je konstruktivní a má věcné znalosti. Rád poradí.
Od Pavla jsem z auditu dostal neskutečný výčet zpětné vazby od UX až po Google Ads. Nešlo pouze o pár doporučení, ale o opravdu komplexní pohled do zákulisí našeho e-shopu. Nyní mě čeká vše postupně projít a zapracovat, ale těším se na to, protože s takhle podrobnou zpětnou vazbou je radost dál pracovat.