Pavel Žůrek

marketingový stratég pro online kampaně, který zhodnotí každou korunu v Metě či Google Ads

Jak pracuji s ambiciózními firmami, aby dosáhly svých cílů?

Většina podnikání roste díky disciplíně, tvrdé práci a strategii. Disciplínou myslím pravidelné testování a rozvíjení kampaní na datech. Ve strategii hledám neotřelé myšlenky a nové cestičky, které přeskakují krátkodobé trendy a dlouhodobě udržují stabilní růst a cashflow.

Čtyři roky jsem strávil v největší mediální agentuře v Česku Wavemaker a prestižní agentuře h1.cz. Pracoval jsem se značkami jako Vodafone, Česká spořitelna, L'Oréal, E.ON nebo Central Group a díky tomu jsem se učil od nejlepších s daty, rozpočty a strategiemi.

S přechodem na volnou nohu jsem dostával poptávky a byl jsem nadšený, kolik poptávajících chtělo osobní přístup, žádnou zbytečnou byrokracii a parťáka, kterému půjde o jejich byznys stejně jako jim.

A tak jsem v průběhu dalších 6 let vytáhl několik desítek e-shopů z malých čísel na střední (50 tis. Kč měsíčně na 500 tis. Kč měsíčně za 2 roky) a ze středních na větší (200 tis. Kč měsíčně na 1,5 mil. Kč měsíčně).

To vše díky aktivní spolupráci všech stran a poctivému přístupu k marketingu – opravdové poznání zákazníka, byznysu a tržním datům.

V kampaních jdu velmi do hloubky, ale jako stratég a spolumajitel agentury Tollar či projektu Káčko využívám potřebný nadhled role podnikatele.

Jak moje práce vydělává klientům peníze (a ukázky, jak to dělám)

Jak konkurovat gigantům (Benu, Pilulka) jen s jedním produktem a vyrůst z 80 tisíc Kč na 8 milionů? Postup, kterým jsme v realitách pomohli vydělat přes 1 miliardu, ve financích stamiliony Eshop jako vinice. Dlouhodobá péče vynáší to nejlepší víno (a obrat o 25 %) Banner #dcntjelaska #dcntjelaska2
Zobrazit všech 36 náhledů

Spravuji kampaně a přináším výsledky

  • Správa a optimalizace reklamních kampaní na Google Ads, Facebooku a Instagramu (Meta Ads) a Seznamu.
  • Mohu se opřít o kolegy z mé agentury Tollar, kde propojujeme strategii, data i kreativní nápady tak, aby kampaně měly nejen výkon, ale i směr.
  • Za poslední 2 roky jsme společně s klienty investovali přes 60 milionů korun do kampaní s průměrným PNO 10 % a ročním růstem firmy přes 30 %.

Jaké výsledky můžete očekávat?

  • První zlepšení do 1–2 týdnů — začnu čistit účet, vypínám ztrátové části.
  • Během 30 dnů máte v ruce čísla, která ukazují jasný posun – ne dojmy, ale data.
  • Do 3 měsíců stavím stabilní ziskový stroj, který dále škáluji.

Za každým číslem je strategie, která funguje:

  • z 80 tis. Kč na 1 mil. Kč / měsíčně za 4 roky (VIP Power)
  • o 2525 objednávek více za rok spolupráce (Babka bylinářka)
  • nárůst objednávek o 314  % a obratu o 332 % (Decante)
  • o 2 mil. Kč více po roční spolupráci (Podlahylevne)

O byznysu a marketingu se mnou

Líbí se vám můj přístup? Dejte mi 30 min. a zjistíme, jak vás dostat před konkurenci

Zavolejte mi nebo si rezervujte volný termín a probereme příležitosti. Když mi dáte vědět, že přicházíte z portálu Navolnenoze.cz mám pro vás bonus (strategie, návrh reklam, úpravy na webu) v hodnotě 15–30 tisíc Kč zdarma.

Certifikace

Jsem oficiálním partnerem společnosti Google pro Českou republiku a Slovensko. Každoročně se profesně vzdělávám a mám všechny klíčové certifikace potřebné pro správu PPC kampaní – například:

Pavel Žůrek
Logo či doplňková grafika

Kontakty

Pavel Žůrek [ mapka ]
Tollar s.r.o.
Senovážné nám. 978/23
Praha 1
110 00
Mobil:723 526 582
Email:pavel@tollar.cz
Web:www.tollar.cz
LinkedIn:pavel-zurek
Účet:1441416030/3030
IČ:05762189 (plátce DPH)
DIČ:CZ8612200674

Doporučení
z první ruky

S Pavlem pracuji od založení e-shopu. Jeho přístup je neskutečný. Vytáhnul mě jak lidsky, tak jako podnikatele. Skončil jsem v práci a rosteme každý den, měsíc, rok. :)) Navíc ve spolupráci s jeho agenturou Tollar jsme rozjeli např. emailing a když jsem viděl, že tržby z jednoho e-mailu byly přes 300 000 Kč, tak i to velké fee, které si za práci fakturují, za to stojí.

Michal Kašpar

majitel