Petra Javorská

virtuální asistentka

Věnujte se naplno tomu, v čem jste nejlepší — otravnou administrativu a papírování vyřídím za vás. Jako virtuální asistentka budu vaše pravá ruka na drátě; postarám se o vše od správy faktur přes vyhledávání dat po sjednávání schůzek nebo tvorbu dotazníků. Portfolio mých služeb je pestré:

  • Administrativa
    • správa fakturace (vystavování a správa faktur, upomínky dlužníkům)
    • správa profilů a stránek na sociálních sítí, údržba webových stránek
    • plánování firemních cest, teambuildingů
    • vyhledání dopravního spojení, rezervace jízdenek, letenek a ubytování
    • předvýběr při výběrových pohovorech filtrace životopisů a pozvání na pohovor
    • vyhledávání potřebných dat a informací – výstupy
    • organizace a údržba úložiště (Google Disk, Dropbox)
    • správa kalendáře a upomínání na důležité termíny
  • Komunikace
    • sjednávání schůzek
    • oslovení dodavatelů a zajištění cenových nabídek
    • objednávky zboží a služeb
    • komunikace se zákazníky, telefonicky, emailem nebo přes sociální sítě
    • vyřizování objednávek
  • Tvorba
    • vytváření formulářů/dotazníků
    • tvorba prezentací
    • příprava školicích materiálů
    • zadávání inzerce
    • příprava reportů a práce s tabulkami

Absolvovala jsem obchodní akademii se zaměřením na cizí jazyky. Zkušenosti v oblasti administrativy jsem získala mj. během 5 let působení v bankovním sektoru, kde jsem měla na starost komunikaci s lidmi napříč funkcemi a věkovými kategoriemi. Tvořila jsem dokumenty a působila rovněž v oblasti nákupu (práce s dodavateli apod.).

Petra Javorská
Logo či doplňková grafika

Kontakty

Petra Javorská
Madridská 819/2
Praha 10
101 00
Mobil:732 486 416
Email:va.javorska@gmail.com
Web:www.vapetra.cz
Účet:670100 – 2213013787/6210 (mBank)
IČ:17424844